קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » איך להכין אמנות ציפורניים יפה של לק ג'ל בבית

איך להכין אמנות ציפורניים יפה של לק ג'ל בבית

איך להכין אמנות ציפורניים יפה של לק ג'ל בבית

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא מוצר אמנות ציפורניים שניתן להשתמש בו ליצירת עיצובי אמנות ציפורניים יפהפיים. בניגוד ללק מסורתי, לק ג'ל הוא תהליך דו-שלבי המצריך שימוש באור UV או LED לריפוי הלק. לק ג'ל עמיד יותר מלק מסורתי ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות.

מה אתה צריך כדי להכין אמנות ציפורניים לק ג'ל

יצירת אמנות ציפורניים לק ג'ל יפה דורשת כמה כלים וציוד מרכזי. כדי להתחיל, תצטרך:

  • אור UV או LED
  • לק ג'ל בצבעים רצויים
  • מעיל בסיס ומעיל עליון
  • מברשות אמנות ציפורניים או כלי מנקד
  • קישוטי אמנות ציפורניים, כגון נצנצים ואבני חן
  • מגבונים נטולי מוך ואציטון

מדריך שלב אחר שלב להכנת ציפורניים לק ג'ל

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

לפני שתתחיל ליצור את אמנות הציפורניים שלך, עליך להכין את הציפורניים שלך. שטפו את הידיים במים וסבון ולאחר מכן השתמשו בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את הציפורניים לאחור. נדלק את הציפורניים שלך לצורה הרצויה ולאחר מכן השתמש במאגר כדי להסיר את כל הרכסים על פני הציפורניים שלך.

שלב 2: מרחי את שכבת הבסיס

מרחי שכבת בסיס על הציפורניים שלך ואז רפא אותו תחת אור UV או LED שלך. הקפידו לרפא כל ציפורן למשך הזמן המומלץ כדי להבטיח שמעיל הבסיס נצמד כראוי לציפורניים.

שלב 3: החל את הצבע

לאחר ריפוי שכבת הבסיס שלך, תוכל להתחיל למרוח את הלק ג'ל בצבעים הרצויים לך. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של לק ג'ל ולאחר מכן ארפא אותו תחת אור UV או LED שלך. לאחר שהשכבה הראשונה של הצבע שלך מתרפאת, מרחי שכבה שנייה ולאחר מכן רפא אותה שוב.

שלב 4: הוסף קישוטים

כעת, לאחר שהלק הג'ל שלך נרפא, אתה יכול להתחיל להוסיף קישוטי ציפורניים. אתה יכול להשתמש במברשות אמנות ציפורניים או בכלי נקודות כדי ליצור עיצובים מורכבים. אתה יכול גם להשתמש בנצנצים ואבני חן כדי להוסיף מעט ניצוץ נוסף לאמנות הציפורניים שלך.

שלב 5: אטום את העיצוב

לאחר שתסיימי עם אמנות הציפורניים שלך, מרחי שכבת עליון על הציפורניים שלך ואז רפאי אותה תחת אור UV או LED. הקפד לרפא כל ציפורן למשך הזמן המומלץ כדי להבטיח שהשכבה העליונה נדבקת כראוי לציפורניים שלך.

שלב 6: ניקוי

לאחר שהשכבה העליונה שלך מתרפאת, תוכלי להשתמש במגבונים נטולי מוך ואציטון כדי לנקות כל עודפי לק על הציפורניים שלך. הסר את כל הקישוטים העודפים ואז סיימת!

שאלות ותשובות

ש: האם אני יכול להשתמש בלק רגיל לאמנות לק ג'ל?

ת: לא, לק רגיל לא יעבוד עבור אמנות לק ג'ל. לק ג'ל מצריך אור UV או LED כדי לרפא את הלק, ולכן לק רגיל לא יתרפא כמו שצריך.

ש: כמה זמן תחזיק ציור הציפורניים שלי לק ג'ל?

ת: אמנות הציפורניים של לק ג'ל שלך יכולה להימשך עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. כדי להבטיח שאמנות הציפורניים שלך תחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר, הקפידי להכין את הציפורניים כראוי לפני מריחת הלק ג'ל והקפידי למרוח שכבת עליון.

ש: האם אני יכול להשתמש בעיטורי אמנות ציפורניים רגילים עבור אמנות לק ג'ל?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בעיטורי אמנות ציפורניים רגילים עבור אמנות ציפורניים לק ג'ל. הקפידו למרוח שכבה עליונה על הקישוטים כדי להבטיח שהם יישארו במקומם.

סיכום

יצירת אמנות ציפורניים לק ג'ל יפה היא דרך מצוינת לבטא את היצירתיות שלך. עם האספקה הנכונה וכמה שלבים פשוטים, תוכלי ליצור עיצובי ציפורניים מדהימים שיחזיקו מעמד עד שבועיים. עם קצת תרגול וסבלנות, תוכלי ליצור אמנות ציפורניים של לק ג'ל יפהפה שיסובבו ראשים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן