קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » איך לעשות קישוט על ג'ל פוליש

איך לעשות קישוט על ג'ל פוליש

איך לעשות קישוט על ג'ל פוליש

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הדורש ריפוי המופעל באור. לק מסוג זה עמיד יותר מלק רגיל ועמיד יותר בפני שבבים ושריטות. זה נמרח כמו לק רגיל, אבל זה נרפא באמצעות UV או נורת LED. סוג זה של לק פופולרי בקרב אנשים רבים מכיוון שהוא מספק מניקור לאורך זמן ועמיד יותר.

מה אתה צריך לעשות קישוט על ג'ל פוליש

כדי ליצור קישוט על לק ג'ל, תזדקק לפריטים הבאים:

  • לק ג'ל
  • אור UV או LED
  • מדבקות לציפורניים
  • מעיל עליון
  • מברשת אמנות ציפורניים
  • לק לבן
  • מסיר לק

הוראות שלב אחר שלב

שלב 1: הכנת הציפורניים

התחל בהכנת הציפורניים שלך ללק הג'ל. גזוז ושייף את הציפורניים לצורה הרצויה, ולאחר מכן דחוף לאחור את הציפורניים והסר את עודפי העור. השתמש במסיר לציפורן במידת הצורך. לאחר הכנת הציפורניים, השתמשי במסיר לק כדי להסיר שאריות קיימות.

שלב 2: מריחת הלק ג'ל

לאחר הכנת הציפורניים, הגיע הזמן למרוח את לק הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבת בסיס של לק ג'ל וריפוי עם אור UV או LED. לאחר מכן, מרחי שתי שכבות דקות מהצבע שבחרת של לק ג'ל, תוך ריפוי כל שכבה באור.

שלב 3: יצירת העיצוב

עכשיו הגיע הזמן ליצור את העיצוב שלך. אתה יכול להשתמש במדבקות ציפורניים, מברשת אמנות ציפורניים או לק לבן כדי ליצור את העיצוב הרצוי לך. אם אתה משתמש במדבקות לציפורניים, התחל בהדבקת המדבקות על הציפורן ולחיצה חזקה. לאחר מכן, השתמש במעיל עליון כדי לאטום את העיצוב במקומו. אם אתה משתמש במברשת אמנות ציפורניים, צייר את העיצוב שלך ישירות על הציפורן והשתמש במעיל עליון כדי לאטום אותו למקומו. לבסוף, אם את משתמשת בלק לבן, השתמשי במברשת אמנות ציפורניים כדי לצייר את העיצוב שלך על הציפורן והשתמשי במעיל עליון כדי לאטום אותו למקומו.

שלב 4: סיום העיצוב

לאחר שהעיצוב שלך הושלם, הגיע הזמן לסיים אותו עם שכבת עליון. יש למרוח שכבה דקה של מעיל עליון ולרפא אותו עם האור. לאחר מכן, הסר כל עודף מעיל עליון ונקה את הקצוות של העיצוב.

שלב 5: תחזוקת המניקור

כדי לשמור על המניקור שלך, חשוב לשמור אותו נקי ויבש. יש למרוח מעיל עליון כל כמה ימים כדי לשמור על מראה רענן של העיצוב. כמו כן, הימנע משימוש בכימיקלים קשים או חומרים שוחקים על הציפורניים שלך.

השוואה מהירה

סוג לק מֶשֶׁך הִתנַגְדוּת
לק רגיל קצר נָמוּך
ג'ל פוליש ארוך גָבוֹהַ

סיכום

הכנת קישוט על לק ג'ל היא דרך מצוינת להוסיף קצת כישרון לציפורניים שלך. עם כמה צעדים פשוטים והציוד הנכון, תוכל לקבל מניקור יפהפה ועמיד לאורך זמן. כדי להבטיח שהמניקור שלך יימשך זמן רב ככל האפשר, הקפידי לשמור עליו על ידי שמירה על נקיון ויבש ומריחת שכבת עליון כל כמה ימים. למידע נוסף על לק ג'ל, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן