קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » הלק ג'ל הטוב ביותר: כל מה שאתה צריך לדעת

הלק ג'ל הטוב ביותר: כל מה שאתה צריך לדעת

הלק ג'ל הטוב ביותר: כל מה שאתה צריך לדעת

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח במברשת ממש כמו לק רגיל, אבל יש לו עקביות עבה יותר דמוית ג'ל. סוג הלק המיוחד הזה נרפא תחת אור אולטרה סגול (UV). תהליך זה מקשיח את הלק, מה שהופך אותו לשבבים ועמיד בפני שחיקה. לק ג'ל נשאר מבריק ותוסס במשך שבועות, והוא בחירה פופולרית עבור אנשים שרוצים מניקור עמיד לאורך זמן.

מה צריך לבדוק כשקונים לק ג'ל

כשאתה קונה לק ג'ל, יש תכונות מסוימות שאתה צריך לחפש. יש לסמן אותו כלק ג'ל "נספג" או "ללא ניגוב", שכן סוגים אלה מיועדים להסרה בקלות. יש גם לסמן את הלק כ"ללא שלושה", כלומר אינו מכיל את שלושת הכימיקלים המסוכנים ביותר שנמצאים בלק: טולואן, פורמלדהיד ודיבוטיל פתלאט (DBP). בנוסף, חפשו לק המכיל ויטמין E וחלבונים כדי לעזור להזין את הציפורניים.

ג'ל פוליש צבעים וגימורים

לק ג'ל זמין כמעט בכל צבע שניתן להעלות על הדעת, ותוכלו למצוא אפילו אפקטים או גימורים מיוחדים, כמו נצנצים, כרום והולוגרפיים. אם אתה מחפש מראה קלאסי, בחר אדום קלאסי או שחור חלק. אם אתה רוצה משהו מהנה וייחודי, נסה צבע בהיר או גימור מרקם.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

מריחת לק ג'ל היא קצת יותר מעורבת מלק רגיל. תזדקק לכמה כלים נוספים כגון מנורת UV או LED, פצירה ודוחף לציפורן. ראשית, ודא שהציפורניים שלך נקיות וללא כל שמנים. לאחר מכן, עצב את הציפורניים שלך עם פצירה ודחוף לאחור את הציפורניים שלך עם דוחף הציפורן. יש למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל ולרפא אותו במנורת UV או LED למשך הזמן המצוין על בקבוק הלק. לאחר מכן, יש למרוח את הלק הצבעוני ולרפא אותו שוב. סיים עם שכבת עליון ורפא אותו פעם נוספת. כשתסיימי, כדאי שיהיה לך מניקור מהמם שיחזיק מעמד במשך שבועות.

מוצרי ג'ל פוליש הטובים ביותר

מוצרי הלק ג'ל הטובים ביותר הם אלו שקלים למריחה, עמידים לאורך זמן וללא כימיקלים מסוכנים. להלן כמה מהלק ג'ל המדורגים ביותר בשוק:

  • פוליש ג'ל להרפיה של ג'ליש הרמוני: לק זה קל למריחה ומספק גימור מבריק ועמיד בפני שבבים. הוא "ללא שלושה" ומועשר בויטמין E וחלבונים כדי לעזור להזין את הציפורניים.
  • מעיל CND Shellac UV Color: לק ג'ל זה מציע עד 14 ימים של לבישה ללא שבבים והוא זמין בלמעלה מ-100 צבעים. זה "ללא שלושה" וקל להסרה.
  • OPI GelColor Soak-Off ג'ל פוליש: הלק הזה הוא ללא שלושה ומספק עד שבועיים של לבישה. הוא מכיל גם פורמולה פרו ויטמין B5 המסייעת בהזנה והגנה על הציפורניים.
  • לק ג'ל לק ג'ל Sak-Off UV LED לק ג'ל: לק זה "ללא שלושה" ומועשר בויטמין E כדי לסייע בהזנת הציפורניים. זה גם קל ליישום ולהסרה, והוא מספק עד שלושה שבועות של בלאי.

שאלות ותשובות

כמה זמן לוקח למרוח לק ג'ל?

בדרך כלל לוקח בערך 15-20 דקות למרוח לק ג'ל. זה כולל את הזמן שלוקח להכין את הציפורניים, למרוח את הבסיס והלק הצבעוני ולרפא את הלק במנורת UV או LED.

באיזו תדירות אוכל למרוח שוב לק ג'ל?

בדרך כלל מומלץ להמתין לפחות שבועיים לפני מריחת לק ג'ל מחדש. זה מאפשר לציפורניים לנוח ולנשום לפני שיכוסו שוב, מה שעוזר במניעת נזקים ושבירה. אם את רוצה לשנות את הצבע שלך לפני שעברו שבועיים, את יכולה להשתמש בלק רגיל במקום.

האם אפשר להשתמש בלק רגיל על לק ג'ל?

לא, לא ניתן להשתמש בלק רגיל על פני לק ג'ל. יש להסיר תחילה את לק הג'ל עם תמיסת ספיגה מיוחדת לפני שניתן למרוח פוליש רגיל.

סיכום

לק ג'ל הוא בחירה מצוינת למי שרוצה מניקור עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים. חשוב לחפש פוליש שהוא "ללא שלושה" ומועשר במרכיבי הזנה כדי לסייע במניעת נזקים. בעת קניות, אתה יכול למצוא כמעט כל צבע או גימור שאפשר להעלות על הדעת. מריחת לק ג'ל היא קצת יותר כרוכה מלק רגיל, וזה לוקח בערך 15-20 דקות לעשות את כל התהליך. עליך להמתין לפחות שבועיים לפני מריחת החזר כדי לתת לציפורניים שלך הפסקה. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן