קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » כיצד להסיר לק ג'ל אצל קוסמטיקאית

כיצד להסיר לק ג'ל אצל קוסמטיקאית

כיצד להסיר לק ג'ל אצל קוסמטיקאית

מתחילים

הסרת לק ג'ל יכולה להיות משימה לא פשוטה אם את לא יודעת מה את עושה. אנשים רבים נבהלים מהתהליך ואינם יודעים כיצד לפעול מבלי לפגוע בציפורניים. למרבה המזל, עם הכלים והטכניקות הנכונות, תוכלי להסיר בקלות את לק הג'ל שלך בבית או בבית של קוסמטיקאית. המשך לקרוא כדי ללמוד את השיטות, הטיפים והטריקים הטובים ביותר להסרת לק ג'ל.

הסרת לק ג'ל בבית

אם את מרגישה אמיצה ורוצה לנסות להסיר את לק הג'ל שלך בבית, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, ודא שיש לך את הכלים המתאימים לעבודה. תזדקק למסיר לק על בסיס אצטון, כדורי צמר גפן, נייר אלומיניום, פצירה ודוחף לציפורן.

שלב ראשון: הכנת הציפורניים

הצעד הראשון בהסרת לק הג'ל שלך הוא הכנת הציפורניים שלך. התחל בניוק השכבה העליונה של ציפורני הג'ל בפצירה כדי לשבור את האיטום. הקפידו להשתמש בתנועות קלות ועדינות ולא ללחוץ חזק מדי. לאחר שסיימתם את השכבה העליונה, השתמשו בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות לאחור את הציפורניים ולהסיר עודפי לק ג'ל.

שלב שני: הסרת לק ג'ל

לאחר מכן, השתמשו בצמר גפן ספוג במסיר לק על בסיס אצטון כדי להסיר את לק הג'ל. טבלו את צמר גפן במסיר ולאחר מכן הניחו אותו על גבי הציפורן. עטפו את הציפורן בחתיכת נייר אלומיניום, וודאו שהצמר גפן נמצא במקומו היטב. הניחו למסיר לשבת על הציפורן למשך 10 דקות. לאחר מכן, הסר את נייר הכסף וגרד בעדינות את הג'ל שנותר בעזרת דוחף לציפורן.

שלב שלישי: סיום

לאחר שהסרת את לק הג'ל, נקה את הציפורן עם מטלית לחה כדי להסיר שאריות שנותרו. סיים בלחות את הידיים והציפורניים שלך בקרם ידיים מזין.

הסרת לק ג'ל אצל קוסמטיקאית

אם את לא מרגישה בנוח להסיר את לק הג'ל בבית, את תמיד יכולה לפנות לקוסמטיקאית לעזרה. רוב מכוני היופי מציעים שירותי הסרת לק ג'ל ויוכלו להסיר את לק הג'ל שלך בצורה בטוחה ומהירה.

שלב ראשון: הכנת הציפורניים

תהליך הסרת לק הג'ל שלך במכון יופי דומה לתהליך המתואר לעיל. הקוסמטיקאית תתחיל בניוק השכבה העליונה של ציפורני הג'ל בפצירה לשבירת האיטום. לאחר מכן, הם ישתמשו בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות לאחור את הציפורניים ולהסיר כל עודפי לק ג'ל.

שלב שני: הסרת לק ג'ל

לאחר הכנת הציפורניים, הקוסמטיקאית תשתמש במסיר לק על בסיס אצטון כדי להסיר את לק הג'ל. הם יטבלו צמר גפן במסיר ואז יניחו אותו על גבי הציפורן. הצמר גפן יעטוף בחתיכת נייר אלומיניום ויושאר על הציפורן למשך 10 דקות. לאחר מכן, נייר הכסף יוסר והג'ל הנותר יגרד בעזרת דוחף לציפורן.

שלב שלישי: סיום

לבסוף, הקוסמטיקאית תנקה את הציפורן עם מטלית לחה ותרטיב את הידיים והציפורניים בקרם ידיים מזין.

השוואה מהירה

בבית אצל קוסמטיקאית
צריך לאסוף אספקה קוסמטיקאית מספקת הכל
עשה זאת בעצמך קוסמטיקאית עושה את זה בשבילך
סכנת נזק בטוח יותר ומקצועי יותר

יתרונות הסרת לק ג'ל אצל קוסמטיקאית

להסרת לק הג'ל שלך בבית קוסמטיקאית יש יתרונות רבים. בתור התחלה, לקוסמטיקאית יהיו כל הציוד הדרוש לעבודה, כלומר אינך צריך לדאוג לאסוף הכל בעצמך. בנוסף, תהיה לך יתרון נוסף של איש מקצוע שיעשה את העבודה עבורך. המשמעות היא שיש פחות סיכון לפגיעה בציפורניים, שכן הקוסמטיקאית תהיה מנוסה בהסרת לק ג'ל ותדע לעשות זאת בצורה בטוחה ומהירה.

שאלות ותשובות

ש: האם עדיף להסיר לק ג'ל בבית או אצל קוסמטיקאית?

ת: זה מאוד תלוי ברמת הנוחות שלך. אם את מרגישה בטוחה בהסרת הלק ג'ל בעצמך, אז לכי על זה. עם זאת, אם אינך בטוחה, תמיד עדיף ללכת לקוסמטיקאית לצורך עבודה מקצועית.

ש: כמה זמן לוקח להסיר לק ג'ל?

ת: בדרך כלל לוקח בערך 10 דקות כדי להסיר את לק הג'ל לאחר שהצמר גפן ספוג באציטון הוחל.

ש: האם ישנם סיכונים הקשורים להסרת לק ג'ל?

ת: כן, אם לא עושים זאת נכון, קיים סיכון לפגיעה בציפורניים שלך. עדיף ללכת לאיש מקצוע אם אינך בטוחה כיצד להסיר את לק הג'ל שלך בצורה נכונה.

סיכום

הסרת לק ג'ל יכולה להיות משימה לא פשוטה אם את לא יודעת מה את עושה. עם זאת, עם הכלים והטכניקות הנכונות, תוכלי להסיר בקלות את לק הג'ל שלך בבית או בבית של קוסמטיקאית. אם את מרגישה אמיצה, את יכולה לנסות להסיר את לק הג'ל שלך בעצמך עם מסיר לק על בסיס אצטון, כדורי צמר גפן, נייר אלומיניום, פצירה ודוחף לציפורן. לחילופין, ניתן לפנות לקוסמטיקאית לצורך עבודה מקצועית. יהיה להם את כל הציוד הנדרש ויהיו מנוסים בהסרת לק ג'ל במהירות ובבטחה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן