קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » כיצד להסיר לק ג'ל מהעור שלך

כיצד להסיר לק ג'ל מהעור שלך

כיצד להסיר לק ג'ל מהעור שלך

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח ולאחר מכן נרפא עם מנורת UV או LED. זה מחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל ויכול להיות דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך מושלם במשך שבועות בכל פעם. עם זאת, זה יכול להיות קצת מסובך להסיר, במיוחד אם זה מגיע על העור שלך.

כיצד להסיר לק ג'ל מהעור שלך

הסרת לק ג'ל מהעור שלך יכולה להיות קצת מסובכת, אבל עם הטכניקה הנכונה, זה יכול להיעשות בקלות ובלי לפגוע בעור שלך. להלן השלבים שעליך לבצע כדי להסיר בבטחה כל לק ג'ל לא רצוי מהעור שלך.

שלב 1: קלף בעדינות את הפולנית

הדרך הטובה ביותר להתחיל היא לקלף בעדינות את לק הג'ל מהעור שלך. נסו להיות עדינים ככל האפשר ואל תשתמשו בחפצים חדים מכיוון שזה עלול לגרום נזק לעור שלכם. אם הלק לא חושש לרדת, אתה יכול להשתמש במקלון צמר גפן טבול בקצת אלכוהול כדי לעזור לשחרר אותו.

שלב 2: השתמש במסיר לק

לאחר שהסרת כמה שיותר מהלק ג'ל, תוכלי להשתמש במסיר לק כדי להיפטר מכל חתיכות עקשניות. הקפידו להשתמש באחד שמיועד במיוחד להסרת לק ג'ל ועקבו בקפידה אחר ההוראות. רוב המסירים ידרשו ממך להשרות כרית צמר גפן במסיר ולאחר מכן לשפשף אותה בעדינות על האזור הפגוע.

שלב 3: העניקי לחות לעור שלך

לאחר הסרת כל הלק ג'ל, יש למרוח מיד קרם לחות על האזור. זה יעזור להרגיע ולהזין את העור שלך ולמנוע ממנו להתייבש או מגורה. אתה יכול גם למרוח שמן לציפורן כדי לעזור להזין ולהגן על הציפורניים שלך.

טיפים למניעת עליית ג'ל לק על העור שלך

אם אתה משתמש רגיל של לק ג'ל, אולי תרצה לנקוט כמה צעדים כדי למנוע ממנו לעלות על העור שלך מלכתחילה. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור:

  • הקפד למרוח שכבת בסיס שקופה לפני מריחת לק הג'ל שלך. זה יצור מחסום בין העור שלך לבין הלק ויעזור להגן עליו.
  • הקפידו להשתמש במקל כתום או בדוחף לציפורן כדי לדחוף את הציפורן לאחור לפני מריחת הלק. זה יעזור להרחיק את הלק מהעור שלך.
  • היזהר בעת הסרת הלק. קח את הזמן שלך והיה עדין כדי להבטיח שלא תקבל בטעות אף אחד מהלק על העור שלך.

סיכום

הסרת לק ג'ל מהעור שלך יכולה להיות קצת מסובכת, אבל זה לא חייב להיות תהליך קשה. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, תוכל להסיר בקלות ובבטחה כל לק ג'ל לא רצוי מהעור שלך. למידע נוסף על טיפול בציפורניים, עיין ביוטיוב ובוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן