קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא מכונה

כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא מכונה

. כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא מכונה

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנרפא בעזרת מנורת UV או LED. בניגוד ללק המסורתי, הניתן להסרה באמצעות מסיר לק, לק ג'ל דורש כלים וטכניקות מיוחדות להסרה נכונה. זוהי בחירה פופולרית עבור אלה שמחפשים מניקור ופדיקור עמידים יותר, אך יכולה להיות קשה להסירה אם אין לך את הכלים והטכניקות הנכונות.

סוגי מסירים

קיימים מספר סוגים של מסירים להסרת לק ג'ל ללא מכונה. הנפוצים ביותר הם: אצטון, מסיר לק ומסיר אצטון טהור. אצטון היא השיטה היעילה והיעילה ביותר להסרת לק ג'ל, אך היא גם יכולה להיות מאוד מייבשת את הציפורניים. מסיר לק פחות מייבש, אבל הוא עדיין יכול לגרום נזק מסוים לציפורניים שלך. מסיר אצטון טהור הוא האפשרות העדינה ביותר, אבל זה יכול לקחת קצת יותר זמן כדי להסיר את הלק ג'ל.

תהליך הסרה

שלב 1: הכנת הציפורניים שלך

לפני שתתחיל בתהליך ההסרה, הקפד לנקות ולהכין את הציפורניים שלך. התחל בהסרת עודפי לק ג'ל מסביב לקצוות הציפורניים שלך. לאחר מכן, השתמשו בפצירה כדי להבריק את השכבה העליונה של לק הג'ל. זה יעזור למסיר לחדור אל הלק ויקל על ההסרה.

שלב 2: החלת המסיר

לאחר הכנת הציפורניים, הגיע הזמן למרוח את המסיר. התחל בהשריית צמר גפן במסיר לבחירתך והנח אותו על הציפורן. לאחר מכן, עטפו את צמר הגפן בנייר כסף כדי לעזור למסיר לחדור. השאר את נייר הכסף והכותנה על הציפורן למשך 10-15 דקות כדי לתת למסיר זמן לעבוד.

שלב 3: הסרת הלק ג'ל

לאחר שהמסיר הספיק לעבוד, הסר בזהירות את נייר הכסף והכותנה מכל ציפורן. אתה אמור להיות מסוגל לגרד בקלות את לק הג'ל בעזרת מקל עץ כתום או כלי דומה אחר. אם הלק לא יורד בקלות, אפשר למרוח מחדש את המסיר ולעטוף שוב את הציפורן בנייר כסף.

שלב 4: סיום

לאחר הסרת כל לק הג'ל, ניתן להשתמש בפצירה כדי להבריק את הציפורן ולהסיר את כל שאריות הלק שנותרו. לאחר מכן, מרחי שמן לציפורן או קרם לחות כדי לעזור להזין את הציפורניים שלך.

השוואה מהירה

מסיר יְעִילוּת עֲדִינוּת
אֲצֵטוֹן גָבוֹהַ נָמוּך
מסיר לק בינוני בינוני
מסיר אצטון טהור נָמוּך גָבוֹהַ

טיפים להסרת ג'ל לק

הסרת לק ג'ל ללא מכונה יכולה להיות קצת מסובכת, אבל יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על התהליך. ראשית, הקפד להשתמש בסוג המסיר הנכון עבור הציפורניים שלך. אם אתה משתמש באציטון, הקפד להשתמש בצמר גפן ובנייר כסף כדי לעזור למסיר לחדור. ואם אתה משתמש במסיר לק, הקפד להשתמש בדוחף לציפורן או בכלי דומה אחר כדי לעזור לגרד את לק הג'ל. לבסוף, תמיד תסיימי על ידי מריחת שמן לציפורן או קרם לחות כדי לעזור להזין את הציפורניים שלך. הסרת לק ג'ל יכולה להיות קצת גוזלת זמן, אבל זה בהחלט שווה את זה למי שמחפשת מניקור ארוך יותר. עם הכלים והטכניקות הנכונות, אתה יכול להסיר בקלות את לק הג'ל שלך ללא מכונה. אם יש לך שאלות כלשהן או שאתה זקוק לעזרה, אתה תמיד יכול לחפש באינטרנט הדרכות מועילות או לצפות בסרטוני YouTube כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן