קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » כיצד לנקות פוליש ג'ל מלוכלך

כיצד לנקות פוליש ג'ל מלוכלך

כיצד לנקות פוליש ג'ל מלוכלך

מה תצטרך עבור פוליש ג'ל לניקוי

לק ג'ל יכול להיות דרך מצוינת להוסיף מעט כישרון נוסף לציפורניים שלך, אבל חשוב לשמור עליו כמו שצריך. לפני שתוכל להתחיל לנקות את לק הג'ל שלך, תצטרך לוודא שיש לך את הכלים הנכונים. הנה מה שתצטרך:

  • כרית כותנה
  • אלכוהול איזופרופיל
  • חוצץ ציפורניים
  • שמן לציפורן או קרם

מדריך שלב אחר שלב לניקוי ג'ל פוליש

עכשיו, כשיש לך את כל הציוד שאתה צריך, בצע את השלבים הבאים כדי לגרום ללק הג'ל שלך להיראות טוב כמו חדש!

שלב 1: השרו את כרית הכותנה באלכוהול איזופרופיל

הצעד הראשון הוא להשרות את כרית הכותנה באלכוהול איזופרופיל. הקפד להרוות אותו ביסודיות לפני שתמשיך לשלב הבא. זה יעזור לפרק את הלכלוך והשמנים שהצטברו על הציפורניים שלך, מה שיקל על ההסרה.

שלב 2: שפשפו בעדינות את כרית הכותנה על הציפורניים

לאחר מכן, קח את כרית הכותנה ושפשף אותה בעדינות על הציפורניים. הקפידי להיות קלה כי אינך רוצה לפגוע במצע הציפורן או בלק הג'ל. התמקדו באזורים בהם הצטבר הלכלוך ושפשפו בתנועות סיבוביות כדי להבטיח את הסרת הלכלוך. המשך עד שכרית הכותנה כבר לא אוספת לכלוך.

שלב 3: צחצח את הציפורניים

לאחר הסרת הלכלוך מהציפורניים, ניתן כעת להבריק את הציפורניים כדי לתת להן ברק יפה. קח את חיץ הציפורניים וצחצח את הציפורניים בתנועות סיבוביות. המשך עד שהציפורניים מקבלות ברק יפה ואחיד. היזהר לא לשפשף חזק מדי כי זה יכול להזיק לציפורניים.

שלב 4: למרוח שמן או קרם לציפורניים

השלב האחרון הוא למרוח שמן או קרם לציפורניים על מיטות הציפורניים. זה יעזור לשמור על לחות הציפורניים ולמנוע מהן להתייבש. כל שעליך לעשות הוא לקחת כמות קטנה של שמן או קרם ועיסה אותו לתוך הציפורניים. הניחו לשמן או לקרם להיספג לפני מריחת מוצרים נוספים.

דעה אישית

ניקוי לק הג'ל שלך הוא חלק חשוב בתחזוקתו. למרות שזה אולי נראה כמו משימה מרתיעה, זה למעשה די פשוט ולא לוקח יותר מדי זמן. על ידי ביצוע השלבים המתוארים לעיל, תוכל בקלות לשמור על מראה הציפורניים שלך רענן ונקי. בנוסף, הבונוס הנוסף של שימוש בשמן או קרם לציפורן הוא שזה יעזור לשמור על מראה הציפורניים שלך בריאות וחזקות. אז אל תפחד לנסות את זה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן