קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » כיצד לשמור על לק ג'ל: טיפים וטריקים למניקור לאורך זמן

כיצד לשמור על לק ג'ל: טיפים וטריקים למניקור לאורך זמן

כיצד לשמור על לק ג'ל: טיפים וטריקים למניקור לאורך זמן

מכינים את הציפורניים שלך ללק ג'ל

אם אתה רוצה שהלק ג'ל שלך יחזיק מעמד, אתה צריך להתחיל עם בסיס טוב. לפני מריחת הלק, ודא שהציפורניים שלך נקיות וללא לכלוך או שמן. השתמש במסיר לק כדי להסיר כל לק קיים, ולאחר מכן השתמש בתכשיר ניקוי על בסיס אלכוהול כדי להסיר שאריות שמן. ברגע שהציפורניים שלך נקיות, תוכל להתחיל לעצב אותן. השתמשו בקובץ כדי לעצב את הקצוות ולצחצח אותם חלקים. לאחר מכן, אתה יכול להשתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את הציפורניים לאחור.

מריחת ג'ל פוליש

עכשיו כשהציפורניים שלך מוכנות, הגיע הזמן להתחיל למרוח את לק הג'ל. התחל בבחירת שכבת בסיס שתוכננה במיוחד לשימוש עם לק ג'ל. מרחי שכבה דקה של שכבת הבסיס על כל ציפורן ותני לה להתייבש למשך שתי דקות. לאחר מכן, תוכלי להתחיל למרוח את הצבע. השתמשי במברשת דקה כדי למרוח שכבה דקה של הלק על כל ציפורן. הניחו לשכבה הראשונה להתייבש במשך שתי דקות, ולאחר מכן מרחו שכבה שנייה. הימנע ממריחת הלק עבה מדי; זה יכול לגרום ללק לבעבע. לאחר מכן, אתה יכול למרוח את השכבה העליונה. זה יעזור להגן על הצבע ולגרום לו להימשך זמן רב יותר. שוב, השתמשי במברשת דקה כדי למרוח שכבה דקה של שכבה עליונה על כל ציפורן. תן לזה להתייבש במשך שתי דקות, ואז סיימת!

השוואה מהירה

שלב זמן להתייבש
מעיל בסיס 2 דקות
מעיל צבע 2 דקות
מעיל עליון 2 דקות

טיפול במניקור הג'ל שלך

לאחר שמרחת את לק הג'ל שלך, חשוב לטפל בו. הימנע משימוש בחומרי ניקוי קשים או כימיקלים, מכיוון שהם עלולים להפשיט את הלק ג'ל ולגרום לו להישבר. כמו כן, הימנעי משימוש במסיר לק, מכיוון שזה יכול גם להפשיט את הלק. כשאתה שוטף ידיים, הקפד להשתמש במים פושרים וסבון עדין. הקפד לייבש את הידיים היטב לפני מריחת קרם או שימוש בכל מוצר אחר.

טיפים כדי לגרום ללק הג'ל שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר

אם אתה רוצה שהלק הג'ל שלך יחזיק מעמד זמן רב יותר, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות. ראשית, הקפידו למרוח שכבת עליון כל יומיים-שלושה. זה יעזור להגן על הצבע ולגרום לו להימשך זמן רב יותר. שנית, הימנע מהשריית הידיים שלך במים זמן רב מדי. זה יכול לגרום ללק להישבר ולהתקלף. אם אתה צריך לעשות הרבה ניקוי או כביסה, הקפד ללבוש כפפות הגנה. לבסוף, הימנע משימוש בציפורניים כדי לפתוח קופסאות שימורים או צנצנות. זה יכול לגרום ללק להישבר ולפגוע בציפורן. במקום זאת, השתמש בפותחן פחיות מתכת או בפותחן צנצנות לפתיחת פחיות וצנצנות.

שאלות ותשובות

האם אני יכול להשתמש לק רגיל עם לק ג'ל?

לא, אסור להשתמש בלק רגיל עם לק ג'ל. לק רגיל לא נועד לעבוד עם לק ג'ל ועלול לגרום ללק להישבר ולהתקלף.

האם אני יכול להשתמש במסיר לק רגיל עם לק ג'ל?

לא, לעולם אל תשתמש במסיר לק רגיל עם לק ג'ל. מסיר לק רגיל יכול להפשיט את לק הג'ל ולגרום לו לדהות.

באיזו תדירות עלי למרוח מחדש את לק הג'ל שלי?

זה תלוי באיזו תדירות אתה משתמש בידיים שלך. אם אתה משתמש הרבה בידיים, ייתכן שתצטרך למרוח מחדש את הלק כל שבועיים. אם אתה משתמש בידיים לעתים רחוקות יותר, ייתכן שתוכל להמתין שלושה שבועות או יותר לפני יישום חוזר.

סיכום

תחזוקת לק הג'ל שלך קלה אם תבצע את השלבים הנכונים. התחל בהכנת הציפורניים שלך ולאחר מכן מרחי את הבסיס, הצבע והשכבות העליונות. הקפידו להשתמש במברשת דקה בעת מריחת הלק, והימנעו ממריחת הלק עבה מדי. לאחר מכן, טפלי במניקור שלך על ידי הימנעות מכימיקלים קשים ושימוש במים פושרים וסבון עדין בעת שטיפת הידיים. לבסוף, כדי לגרום ללק הג'ל שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר, מרחי שכבת עליון כל יומיים או שלושה, הימנעי מהשריית הידיים במים, והימנע משימוש בציפורניים לפתיחת קופסאות שימורים וצנצנות. עם קצת TLC, מניקור הג'ל שלך יכול להימשך שבועות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן