קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » לק ג'ל כהה עם צבע

לק ג'ל כהה עם צבע

לק ג'ל כהה עם צבע

מהו פוליש ג'ל כהה?

לק ג'ל כהה הוא סוג של לק שהוא אידיאלי עבור כל מי שרוצה להוסיף פופ של צבע לציפורניים. זהו סוג פוליש ייחודי הנמרח במברשת ולאחר מכן נרפא באמצעות נורת UV או LED. צבע הלק כהה יותר מלק רגיל, מה שמקל על השגת מראה נועז ללא צורך בשימוש במספר שכבות של לק רגיל. סוג הלק הזה גם גמיש יותר ועמיד יותר מלק רגיל, כך שלא צריך לדאוג שהוא יתקלקל או ידהה.

היתרונות של פוליש ג'ל כהה

ללק ג'ל להכהות יתרונות רבים שהופכים אותו לבחירה מצוינת עבור כל מי שמחפש להוסיף צבע לציפורניים. אחד היתרונות העיקריים של פוליש מסוג זה הוא שהוא עמיד במיוחד. הלק יכול להחזיק מעמד עד שלושה שבועות או יותר מבלי להישבר או לדהות. זה הופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה שאינם רוצים לדאוג למריחה חוזרת באופן קבוע. יתרון גדול נוסף של הכהה של לק ג'ל הוא שזה הרבה יותר קל למריחה מאשר לק רגיל. הנוסחה העבה יותר ותהליך הריפוי מקלים על השגת גימור חלק ואחיד ללא צורך במריחת שכבות פוליש מרובות. זה גם הופך אותו להרבה יותר מהיר למריחה מאשר לק רגיל. לבסוף, לק ג'ל מתכהה הוא הרבה יותר גמיש מלק רגיל. מכיוון שהוא נרפא באמצעות נורת UV או LED, יש לו הרבה פחות סיכוי להישבר או לדהות. זה הופך אותו לבחירה מצוינת עבור כל מי שרוצה להשיג מראה נועז שיחזיק מעמד.

כיצד למרוח פוליש ג'ל כהה

מריחת לק ג'ל מחשיך היא פשוטה למדי. ראשית, תרצו להכין את הציפורניים על ידי שטיפתן במים וסבון ודחיפת הציפורניים לאחור. לאחר הכנת הציפורניים, תוכל להתחיל למרוח את הלק. התחל על ידי מריחת שכבה דקה ואחידה של הלק על כל ציפורן וריפוי שלה באור UV או LED. לאחר ריפוי השכבה הראשונה, ניתן למרוח את השכבה השנייה ולרפא אותה שוב. לאחר ריפוי השכבה השנייה, ניתן לסיים את המראה עם שכבה עליונה. זה יעזור לנעול את הצבע ולהוסיף ברק נוסף לציפורניים. לאחר ריפוי השכבה העליונה, ניתן למרוח שמן לציפורן על הציפורניים כדי לשמור עליהן לחות.

מתי להסיר פוליש ג'ל כהה

לק ג'ל מכהה יכול להחזיק מעמד עד שלושה שבועות או יותר מבלי להישבר או לדהות. עם זאת, חשוב לציין שהלק יתחיל להתבלות בסופו של דבר וייתכן שיהיה צורך להסירו. בדרך כלל, עדיף להסיר את הלק כאשר הוא מתחיל להישבר או לדהות. אם אתה צריך להסיר את הלק, אתה יכול לעשות זאת על ידי השריית כרית צמר גפן באציטון והנחתה על הציפורן. לאחר מכן, עטפו את הציפורן בנייר אלומיניום והניחו לה לשבת 10-15 דקות. לאחר שנגמר הזמן, ניתן להסיר את נייר הכסף ולגרד בעדינות את הלק בעזרת מקל כתום. לבסוף, שטפו את הידיים במים וסבון כדי להסיר שאריות שנותרו.

טיפים למריחת לק ג'ל כהה

לק ג'ל להכהות יכול להיות מסובך למריחה, אז הנה כמה טיפים שיעזרו לך להשיג גימור ללא רבב.• התחל תמיד עם ציפורניים נקיות ויבשות.• עבוד בשכבות דקות ואחידות.• הקפד לרפא כל שכבה עם UV או נורת LED. • מרחי שכבת עליון כדי לאטום את הצבע ולהוסיף ברק. • מרחי שמן לציפורן לאחר כל מריחה כדי לשמור על לחות הציפורניים.

השוואה מהירה

פולנית רגילה לק ג'ל כהה
דרושים מספר שכבות מעיל אחד
יכול להישבר או לדהות במהירות עמיד ועמיד לאורך זמן
קשה ליישם קל ליישום
אין צורך במעיל עליון מעיל עליון מומלץ

לק ג'ל מחשיך הוא דרך מצוינת להוסיף עט של צבע לציפורניים שלך. זה קל למריחה, עמיד לאורך זמן, והרבה יותר גמיש מלק רגיל. מריחת לק ג'ל מחשיך היא פשוטה למדי, ועם כמה טיפים וטריקים תוכל להשיג גימור ללא רבב. בין אם את מחפשת מראה נועז או סתם רוצה להוסיף קצת צבע לציפורניים שלך, לק ג'ל כהה הוא אופציה מצוינת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן