קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » איזה צבע ג'ל לק להכין

איזה צבע ג'ל לק להכין

איזה צבע ג'ל לק להכין

מהו ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח בעזרת מברשת מיוחדת. יש לו עקביות עבה יותר מאשר לק רגיל ויש לרפא אותו תחת אור UV. בניגוד ללק רגיל, לק ג'ל יכול להחזיק מעמד במשך שבועות מבלי להישבר או לדהות. זה הופך אותו לבחירה מצוינת עבור אנשים שרוצים שהציפורניים שלהם ייראו מושלמות לתקופה ממושכת.

בחירת הצבע הנכון

כשזה מגיע לבחירת הצבע הנכון של לק ג'ל, יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון. ראשית, חשוב על האירוע. האם זה אירוע מיוחד כמו חתונה או בילוי לילי עם חברים? אם כן, בחרי צבע המשלים את קוד הלבוש. ליום סתמי יותר, אתה יכול ללכת עם צבע בהיר או כהה. גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא אורך הציפורניים שלך. עבור ציפורניים קצרות, אתה יכול ללכת עם גוונים בהירים יותר כמו ורוד או עירום. לציפורניים ארוכות, תוכלי לבחור בגוונים כהים יותר כגון כחולים וסגולים.

צבעים פופולריים

הצבעים הפופולריים ביותר עבור לק ג'ל הם אדום, ורוד, סגול ושחור. אדום הוא צבע קלאסי שמתאים לכל אירוע. ורוד הוא גוון רך יותר שמוסיף מגע ילדותי למראה שלך. סגול הוא צבע נועז המושלם לבילוי לילי. שחור הוא שיקי ועצבני עם הרבה גישה.

צבעים אופנתיים

אם אתה רוצה להישאר בטרנד, יש כמה צבעים שאתה יכול להתנסות איתם. ירוק מנטה ואלמוגים הם שני צבעים בהירים שמתאימים לחודשי הקיץ. גם צבעים מתכתיים כמו כסף וזהב פופולריים. לטוויסט ייחודי, אתה יכול לנסות מראה נצנצים כרום או כרום.

עיצוב ציפורניים

למי שמרגישה יצירתית, אפשר להשתמש בלק ג'ל ליצירת אמנות ציפורניים. יש אינסוף אפשרויות בכל הנוגע לציפורניים. אתה יכול להשתמש בצבע אחד או לערבב ולהתאים צבעים שונים כדי ליצור עיצובים ייחודיים. אתה יכול אפילו להשתמש בגליטר ואבני חן למראה זוהר. כשזה מגיע ללק ג'ל, יש כל כך הרבה צבעים ועיצובים לבחירה. בעזרת הצבע הנכון וקצת יצירתיות תוכלו ליצור מראה מושלם לכל אירוע. למידע נוסף על לק ג'ל, בדוק את האתר הרשמי של Gelish או YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן