קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » איך להכין לק ג'ל – 8 שלבים פשוטים

איך להכין לק ג'ל – 8 שלבים פשוטים

איך להכין לק ג'ל – 8 שלבים פשוטים

היכרות עם ג'ל פוליש

לק ג'ל הוא דרך פופולרית יותר ויותר להשיג ציפורניים יפות ועמידות לאורך זמן. גימור הברק הגבוה והעמידות בפני סתתים הופכים אותו לבחירה מצוינת עבור אלה שרוצים להיראות במיטבם. לק ג'ל מיושם בדרך כלל בסלונים, אבל אפשר גם להכין לק ג'ל משלך בבית. במאמר זה נראה לך כיצד להכין לק ג'ל משלך ב-8 שלבים פשוטים בלבד.

מה אתה צריך

לפני שתתחיל, תצטרך לאסוף כמה אספקה. המרכיב החשוב ביותר הוא לק מסוג מיוחד בשם "לק ג'ל" אשר ניתן להשיג ברוב חנויות היופי. תצטרך גם מנורת UV או LED כדי לרפא את הלק, כמו גם כמה כדורי צמר גפן ואלכוהול.

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

השלב הראשון הוא להכין את הציפורניים. התחל על ידי שטיפת ידיים, ולאחר מכן השתמש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים ולהסיר את כל הרכסים. לאחר מכן, השתמשי במאגר כדי לשפשף את פני הציפורניים שלך, מה שיעזור ללק להידבק טוב יותר. לבסוף, השתמשי באלכוהול ובצמר גפן כדי להסיר כל שמנים או שאריות מהציפורניים שלך.

שלב 2: מריחת שכבת בסיס

לאחר הכנת הציפורניים, תוכלי להתחיל למרוח את לק הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת בסיס על כל ציפורן. הקפידו לכסות את כל הציפורן, והימנעו מלק על העור. לאחר מריחת שכבת הבסיס, הנח את ידך במנורת ה-UV או ה-LED ורפא למשך 2 דקות.

שלב 3: מרחי מעיל צבע

לאחר שכבת הבסיס שלך יבשה, תוכל למרוח את שכבת הצבע. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של לק ג'ל על כל ציפורן. שוב, הקפד לכסות את כל הציפורן ולהימנע מלהיכנס לעור שלך. לאחר מריחת שכבת הצבע, הנח את ידך במנורת ה-UV או ה-LED ורפא למשך 2 דקות.

שלב 4: מריחת Top Coat

לאחר ייבוש שכבת הצבע, ניתן למרוח שכבת עליון. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת עליון על כל ציפורן. הקפד לכסות את כל הציפורן ולהימנע מלהיכנס לעור שלך. לאחר מריחת השכבה העליונה, הנח את היד שלך במנורת ה-UV או ה-LED ורפא למשך 2 דקות.

שלב 5: ניקוי

לאחר שהשכבה העליונה שלך יבשה, אתה יכול לנקות כל לק שנכנס לעור שלך. השתמש בצמר גפן לח וקצת אלכוהול כדי להסיר את עודפי הלק.

שלב 6: Buff & Shine

ברגע שהציפורניים שלך נקיות, אתה יכול להבריק ולהבריק אותן. השתמשי בגוש ליטוש רך כדי לשפשף את פני הציפורניים שלך, ולאחר מכן מרחי כמה טיפות של שמן לציפורן או ברק לציפורניים על כל ציפורן.

שלב 7: למרוח שמן לציפורן

כדי שהציפורניים שלך ייראו במיטבן, מרחי כמה טיפות שמן לציפורן או ברק לציפורניים על כל ציפורן. זה יעזור לשמור על לחות הציפורניים שלך ולמנוע מהן להיות שבירות.

שלב 8: תהנה מהמניקור שלך!

סיימתם! עכשיו אתה יכול ליהנות מהמניקור היפה והעמיד שלך.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן לוקח להכין לק ג'ל?

ת: התהליך כולו, מהכנת הציפורניים ועד מריחת השכבה העליונה, אמור להימשך כ-20 דקות.

ש: באיזו תדירות עלי למרוח שוב לק ג'ל?

ת: לק ג'ל מחזיק בדרך כלל עד שבועיים, אבל ייתכן שיהיה צורך למרוח אותו מחדש מוקדם יותר אם הציפורניים שלך מתחילות להישבר או להתקלף.

ש: האם אני יכול להשתמש בלק רגיל בשביל זה?

ת: לא, עליך להשתמש בסוג מיוחד של לק שנקרא "לק ג'ל" על מנת שהמניקור יחזיק מעמד.

סיכום

לק ג'ל הוא דרך מצוינת להשיג ציפורניים יפות ועמידות לאורך זמן. עם 8 השלבים הפשוטים האלה, אתה יכול להכין לק ג'ל משלך בבית. רק זכרו להכין את הציפורניים, למרוח את הבסיס, הצבע והשכבות העליונות, ולנקות כל עודפי לק. ואל תשכחי למרוח שמן לציפורן וברק לציפורניים כדי לשמור על מראה הציפורניים שלך במיטבן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן