קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » איך להכין פוליש ג'ל | מדריך צעד אחר צעד

איך להכין פוליש ג'ל | מדריך צעד אחר צעד

איך להכין פוליש ג'ל | מדריך צעד אחר צעד

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנרפא באמצעות מנורת UV או LED. בניגוד ללק מסורתי שנמרח ומתייבש לבד, לק ג'ל מתקשה בעזרת מנורה ונועד להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר, להיסדק או להתקלף. לק ג'ל זמין במגוון רחב של צבעים וגימורים, ויכול לספק מניקור יפהפה ועמיד לאורך זמן.

איך להכין פוליש ג'ל

הכנת לק ג'ל משלך היא דרך מצוינת לחסוך כסף ולהיות יצירתי עם שילובי צבעים. הנה מדריך שלב אחר שלב כיצד להכין לק ג'ל בעצמך.

שלב 1: אסוף את הציוד שלך

לפני שתתחיל, ודא שיש לך את כל הציוד שאתה צריך להכנת לק הג'ל שלך. תזדקק למנורת UV או LED, שכבת בסיס, שכבת עליון ולק ג'ל. אתה יכול למצוא את המצרכים האלה בכל חנות לציוד יופי או באינטרנט.

שלב 2: הכן את הציפורניים שלך

לפני שתתחיל למרוח את לק ג'ל, אתה צריך להכין כראוי את הציפורניים שלך. התחל על ידי שטיפת ידיים וייבוש יסודי. לאחר מכן, השתמש בקובץ כדי לעצב את הציפורניים שלך לצורה הרצויה לך. לבסוף, השתמש במאגר ציפורניים כדי להחליק את פני הציפורן ולהסיר כל שמנים או לכלוך.

שלב 3: מרחי את שכבת הבסיס

לאחר הכנת הציפורניים, תוכלי להתחיל למרוח את לק הג'ל. התחל במריחת שכבה דקה של שכבת בסיס על כל ציפורן. ארפא את שכבת הבסיס במנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 4: למרוח פוליש ג'ל

השלב הבא הוא מריחת לק הג'ל הצבעוני. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של לק ג'ל על כל ציפורן. ארפא את לק הג'ל במנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 5: מריחת Top Coat

לאחר שהלק ג'ל מתרפא, ניתן למרוח את השכבה העליונה. יש למרוח שכבה דקה של שכבה עליונה על כל ציפורן ולרפא את השכבה העליונה במנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 6: ניקוי

לאחר שהשכבה העליונה מתרפאת, אתה יכול להשתמש במקלון צמר גפן ומסיר לק כדי להסיר כל עודפי לק ג'ל שאולי נקלע לעור או לציפורן שלך.

כיצד להסיר פוליש ג'ל

הסרת לק ג'ל יכולה להיות קצת מסובכת, אבל אפשר לעשות זאת בבטחה. התחל בהשריית צמר גפן באציטון ולחיצה על הציפורן למשך מספר דקות. לאחר מכן, השתמשי בדוחף לציפורן כדי להרים בעדינות את לק הג'ל מהציפורן. חזור על תהליך זה עד להסרת כל לק הג'ל.

השוואה מהירה

לק מסורתי ג'ל פוליש
מיושם עם מברשת מיושם עם מברשת
מתייבש מעצמו נרפא עם מנורת UV או LED
1-2 ימים אחרונים נמשך עד שבועיים
אין צורך בהסרה מיוחדת דורש אצטון ודוחף לציפורן להסרה

הכנת לק ג'ל משלך היא דרך מצוינת לחסוך כסף ולהיות יצירתי עם שילובי צבעים. עם הציוד וההוראות הנכונות, כל אחת יכולה להכין לק ג'ל משלה וליהנות ממניקור יפהפה ועמיד לאורך זמן. לטיפים וטריקים נוספים כיצד להכין לק ג'ל, בדוק את הסרטון המועיל הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן