קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » איך להכין קישוטים על ג'ל פוליש

איך להכין קישוטים על ג'ל פוליש

איך להכין קישוטים על ג'ל פוליש

הכנת קישוטים על ג'ל פוליש

לק ג'ל הוא דרך מצוינת להוסיף כמה קישוטים יצירתיים לציפורניים שלך. בין אם אתה הולך על משהו פשוט או מורכב יותר, אתה יכול להשתמש בלק ג'ל כדי לעזור לך להשיג את המראה שאתה מחפש. במאמר זה, נספק לך כמה טיפים כיצד להכין קישוטים על לק ג'ל.

בחירת ג'ל לק המתאים

הצעד הראשון ביצירת קישוטים על הציפורניים שלך הוא לבחור את לק הג'ל הנכון. חשוב לבחור בלק שמיועד במיוחד ליצירת קישוטים. סוג פולני זה מסומן בדרך כלל כ"דקורטיבי" או "אמנותי". לקים אלה הם בדרך כלל עבים יותר מאשר לקים רגילים, מה שהופך אותם לקלים יותר לשימוש ליצירת עיצובים.

הכנת הציפורניים

לפני שתתחיל ליצור עיטורים על הציפורניים שלך, חשוב לוודא שהם מוכנים כראוי. המשמעות היא ניקוי ועיצוב הציפורניים, כמו גם מריחת שכבת בסיס. לאחר הכנת הציפורניים, אתה מוכן להתחיל ליצור את העיצוב שלך.

יצירת העיצוב

לאחר שבחרת את לק הג'ל הנכון והכנת את הציפורניים, הגיע הזמן להתחיל ליצור את העיצוב שלך. ישנן טכניקות רבות בהן תוכל להשתמש כדי ליצור עיטורים על הציפורניים שלך. אתה יכול להשתמש במברשת כדי לצייר עיצוב, להשתמש בספוג כדי ליצור מראה משויש, או להשתמש במקל כדי ליצור פרטים מורכבים.

סיום העיצוב

לאחר שסיימת ליצור את העיצוב שלך, הגיע הזמן לסיים אותו. כדי לוודא שהעיצוב שלך יחזיק מעמד, חשוב למרוח שכבה עליונה של לק ג'ל. זה אטום את העיצוב שלך ויגרום לו להימשך זמן רב יותר.

השוואה מהירה

שלב תיאור
בחירת ג'ל לק המתאים בחר לק ג'ל שתוכנן במיוחד ליצירת קישוטים.
הכנת הציפורניים נקו ועצבו את הציפורניים ומרחו שכבת בסיס.
יצירת העיצוב השתמש במברשת, ספוג או מקל כדי ליצור את העיצוב שלך.
סיום העיצוב מרחו שכבה עליונה של לק ג'ל כדי לאטום את העיצוב.

יצירת קישוטים על הציפורניים עם לק ג'ל היא דרך מצוינת לבטא את היצירתיות שלך. בעזרת כמה שלבים פשוטים תוכלו ליצור עיצובים מדהימים שיחזיקו מעמד במשך שבועות. לטיפים וטריקים נוספים כיצד להכין קישוטים על לק ג'ל, עיין במדריך המועיל הזה של YouTube . עם קצת תרגול, בקרוב תיצור עיצובים מדהימים על הציפורניים שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן