קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » איך לשמור על פוליש ג'ל | מדריך מקיף

איך לשמור על פוליש ג'ל | מדריך מקיף

איך לשמור על פוליש ג'ל | מדריך מקיף

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח ומרפא בעזרת מנורת UV או LED מיוחדת. זהו סוג לק עמיד ועמיד יותר מאשר לכה מסורתית, עם גימור מבריק שיכול להחזיק עד מספר שבועות מבלי להישבר או לדהות. זוהי גם דרך מצוינת להעניק לציפורניים שלך מניקור במראה מקצועי ללא צורך בביקור במספרה.

למה לבחור פוליש ג'ל?

ללק ג'ל יש מגוון יתרונות על פני לכה מסורתית, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור רבים. הוא עמיד במיוחד, עם גימור מבריק שיכול להחזיק מעמד עד שלושה שבועות מבלי להישבר או לדהות. זה גם דורש פחות תחזוקה מאשר לכה רגילה, וניתן להסיר אותו בקלות ללא צורך להשרות את הציפורניים באציטון.

כיצד לשמור על פוליש ג'ל

שמירה על לק הג'ל שלך היא המפתח להשגת מניקור מושלם. הנה כמה טיפים כיצד לטפל נכון בציפורניים ובלק:

1. הכן את הציפורניים שלך

לפני שתתחיל את המניקור שלך, חשוב להכין את הציפורניים כראוי. הקפד לנקות ולעצב את הציפורניים שלך, לנקות אותן באורך הרצוי ולשפשף את פני הציפורניים שלך כדי להסיר רכסים או בליטות.

2. למרוח את שכבת הבסיס

השלב הבא הוא למרוח את שכבת הבסיס של לק הג'ל שלך. זה יעזור ללק שלך להיצמד לציפורניים שלך ולספק גימור חלק ואחיד. הקפד למרוח אותו בשכבות דקות ולרפא אותו במנורת UV או LED שלך לאחר כל שכבה.

3. החל צבע

לאחר שצבע הבסיס שלך יבש, הגיע הזמן ליישם את הצבע הרצוי. שוב, הקפד למרוח אותו בשכבות דקות ולרפא אותו במנורת UV או LED שלך לאחר כל שכבה.

4. למרוח Top Coat

לאחר שתמרחת את הצבע שבחרת, השלב הבא הוא ליישם את השכבה העליונה. זה יעזור להגן על הציפורניים שלך ולתת להן גימור מבריק. כמו בשכבת הבסיס והצבע, הקפידו למרוח אותו בשכבות דקות ולרפא אותו במנורת ה-UV או ה-LED שלכם לאחר כל שכבה.

5. מסיימים בשמן לציפורניים

לבסוף, סיימי את המניקור שלך עם כמה טיפות שמן לציפורן. זה יעזור לשמור על לחות והזנה של הציפורניים והציפורניים שלך, ויעזור למנוע מהלק שלך להישבר.

כיצד להסיר כראוי פוליש ג'ל

הסרת לק ג'ל קלה וניתנת לביצוע ללא צורך להשרות את הציפורניים באציטון. כל שעליך לעשות הוא להשתמש בכרית צמר גפן ספוגה במסיר לק כדי לטשטש בעדינות את הלק.

1. התחל בהשריית הציפורניים שלך

התחל בהשריית הציפורניים במים חמים למשך מספר דקות כדי לרכך את לק הג'ל. זה יקל על ההסרה.

2. Buff Away the Polish

לאחר שהציפורניים שלך ספוגות, קחי כרית צמר גפן ספוגה במסיר לק והרחקי בעדינות את לק הג'ל. אל תלחץ חזק מדי, כי אתה לא רוצה לפגוע בציפורניים שלך.

3. השתמשו בשמן לציפורניים

לאחר שהסרת את כל הלק, סיים עם כמה טיפות שמן לציפורן כדי לשמור על לחות והזנה של הציפורניים והציפורניים שלך.

השוואה מהירה

לכה מסורתית לציפורניים ג'ל פוליש
ללבוש לטווח קצר ללבוש לטווח ארוך
שבבים ודוהים ללא שבבים או דהייה
דורש תחזוקה תכופה נדרשת תחזוקה קטנה
קשה להסיר קל להסרה

שמירה על לק הג'ל שלך היא המפתח להשגת מניקור מושלם. בעזרת הטיפים המפורטים במדריך המקיף הזה, את תהיי בדרך להשגת ציפורניים יפות עם גימור מבריק שיחזיק מעמד במשך שבועות. למידע נוסף על לק ג'ל וכיצד ליישם אותו בצורה נכונה, תוכל לצפות בהדרכות ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן