קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » ג'ל לק לא מחזיק מעמד – מה שאתה צריך לדעת

ג'ל לק לא מחזיק מעמד – מה שאתה צריך לדעת

ג'ל לק לא מחזיק מעמד – מה שאתה צריך לדעת

מהו ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק המשתמש בפולימר אקרילי הנרפא באמצעות אור אולטרה סגול (UV). מדובר בסוג לק עבה ועמיד יותר מאשר לק רגיל, והוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או קילופים. לק ג'ל מכונה גם שלאק, ג'ל לכה ולק ג'ל.

למה פוליש ג'ל לא עמיד?

הסיבה העיקרית לכך שלק ג'ל לא מחזיק מעמד היא בגלל שהוא חשוף לבלאי יומיומי. זה כולל שטיפת ידיים תכופה, מגע עם מוצרי ניקוי וחשיפה לאור שמש ישיר. בנוסף, לק ג'ל יכול להיות שביר ולהיסדק אם הוא לא נמרח ומתוחזק כראוי.

שטיפת ידיים תכופה

שטיפת ידיים תכופה עלולה לגרום ללק הג'ל להישבר ולהתקלף. זאת בשל העובדה שהמים והסבון יכולים להסיר את השכבה העליונה של הלק, מה שהופך אותו לרגיש יותר לשברים ושבירה.

יצירת קשר עם מוצרי ניקוי

מוצרי ניקוי, כמו אקונומיקה וכימיקלים קשים אחרים, יכולים גם להסיר את השכבה העליונה של הלק ג'ל, ולגרום לה להישבר ולהתקלף. לכן, חשוב להימנע ממגע עם מוצרים מסוג זה וללבוש כפפות בעת הניקוי.

חשיפה לאור שמש ישיר

אור שמש ישיר יכול גם לגרום ללק הג'ל להשתהות ולדהות. הסיבה לכך היא שקרני ה-UV באור השמש עלולות לפרק את המולקולות בפוליש, מה שעלול לגרום לו להיות שביר ולהיסדק.

איך לגרום ללק ג'ל להחזיק מעמד זמן רב יותר

לק ג'ל יכול להחזיק מעמד עד שבועיים אם הוא נמרח ומתוחזק כראוי. הנה כמה טיפים איך לגרום לק ג'ל להחזיק מעמד זמן רב יותר:

הכן את הציפורניים כמו שצריך

לפני מריחת הלק ג'ל יש להקפיד על הכנה נכונה של הציפורניים. זה כולל תיוקם, דחיקת הציפורניים לאחור וניקוים עם חומר ניקוי על בסיס אלכוהול.

השתמש במעיל בסיס

לתוצאות הטובות ביותר, השתמשו בשכבת בסיס לפני מריחת הלק ג'ל. זה יעזור ללק להיצמד טוב יותר לציפורניים ולהחזיק מעמד זמן רב יותר.

הימנע ממגע עם מים

הימנעי מחשיפת הציפורניים למים לפחות 24 שעות לאחר מריחת הלק ג'ל. זה יעזור ללק להתייצב כמו שצריך ולהחזיק מעמד זמן רב יותר.

הימנע מאור שמש ישיר

אור שמש ישיר עלול לגרום ללק הג'ל לדהות ולדהות, לכן חשוב להימנע ככל האפשר מאור שמש ישיר.

הסר את הג'ל פוליש כמו שצריך

כשמגיע הזמן להסיר את הלק ג'ל, הקפידו להשתמש במסיר על בסיס אצטון והימנעו מקטיפה וקילוף של הלק. על ידי ביצוע העצות האלה, תוכלו לעזור לגרום ללק הג'ל שלכם להחזיק מעמד זמן רב יותר ולהימנע מהצורך למרוח אותו מחדש מדי שבוע . בנוסף, חשוב לזכור כי לק ג'ל אינו מחזיק מעמד לנצח ובסופו של דבר יהיה צורך להסירו ולמרוח אותו מחדש. למידע נוסף על לק ג'ל, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן