קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » ג'ל פוליש אנטומיה ומבנה

ג'ל פוליש אנטומיה ומבנה

ג'ל פוליש אנטומיה ומבנה

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לכה שנמרח כמו לק מסורתי, אך לאחר ריפויו באור UV או LED הוא מתקשה לגימור עמיד ומבריק. בניגוד לסוגים אחרים של לק, לק ג'ל אינו דורש ייבוש ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או קילופים. זוהי גם אופציה מצוינת לבעלי ציפורניים חלשות ושבירות, שכן היא עוזרת לחזק את הציפורן ולשמור עליה בריאה.

יישום

לק ג'ל נמרח באופן דומה ללק רגיל, החל משכבת בסיס, לאחר מכן שתי שכבות צבע, וכלה בשכבת עליון. לאחר מריחת כל שכבת פוליש, היא נרפאת עם אור UV או LED. תהליך ריפוי זה עוזר ללק להיצמד לציפורן ולהתקשות לגימור עמיד ומבריק.

הֲסָרָה

הסרת לק ג'ל קצת יותר מסובכת מלק רגיל, אבל היא עדיין פשוטה יחסית. השלב הראשון בתהליך ההסרה הוא ליטוש השכבה העליונה של לק הג'ל, שתסיר את הגימור המבריק ותיצור משטח אחיד. לאחר מכן, באמצעות צמר גפן ספוג באציטון, ניתן לנגב בעדינות את לק הג'ל. חשוב לא לגרד את הציפורן, שכן הדבר עלול לגרום לנזק.

ג'ל פוליש אנטומיה ומבנה

לק ג'ל מורכב משני מרכיבים עיקריים: שרף ומונומרים. השרף הוא עמוד השדרה של הפוליש והוא מורכב מפולימרים המחוברים זה לזה. לאחר מכן מוסיפים את המונומרים לשרף כדי לתת ללק את הגימור המבריק שלו.

שְׂרָף

השרף הוא עמוד השדרה של הלק ג'ל ומורכב מפולימרים המחוברים זה לזה. פולימרים אלו הם שנותנים לפוליש את החוזק והעמידות שלו. ההצלבה של הפולימרים הללו גם עוזרת ליצור קשר בין הלק לציפורן.

מונומרים

מונומרים הם שנותנים ללק את הגימור המבריק שלו. הם מתווספים לשרף כדי לתת ללק את הברק והצבע שלו. מונומרים הם גם מה שמאפשרים ללק להתרפא כאשר הוא נחשף לאור UV או LED.

היתרונות של ג'ל פוליש

לק ג'ל הוא אופציה מצוינת למי שרוצה מניקור ארוך יותר. זה יכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או קילופים, והגימור המבריק עוזר לציפורניים להיראות בריאות וחזקות. לק ג'ל הוא גם אופציה מצוינת לבעלי ציפורניים חלשות ושבירות, שכן הוא עוזר לחזק את הציפורן ולשמור עליה בריאה.

הגנה מפני נזקי הסביבה

לק ג'ל מצוין להגנה על הציפורן מפני נזקי הסביבה. הלק עוזר ליצור מחסום בין הציפורן לאלמנטים, מגן עליה מפני דברים כמו מים, לכלוך וחיידקים. זה יכול לעזור לשמור על מראה הציפורן בריאה וחזקה למשך זמן רב יותר.

צדדיות

לק ג'ל הוא גם רב תכליתי וניתן להשתמש בו ליצירת מגוון מראות. מקלאסי ועדין ועד מהנה וצעקני, יש משהו לכולם. ישנם אפילו לקים ג'ל שניתן להשתמש בהם ליצירת עיצובי ציפורניים.

סיכום

לק ג'ל הוא אופציה מצוינת למי שרוצה מניקור ארוך יותר. הוא מורכב משני מרכיבים עיקריים, שרף ומונומרים, הפועלים יחד כדי להעניק ללק את החוזק והעמידות שלו. הלק גם עוזר להגן על הציפורן מנזקי הסביבה וניתן ליצור בעזרתו מגוון מראות. אם את מחפשת דרך לשמור על הציפורניים שלך במיטבן לאורך זמן, אז לק ג'ל הוא הדרך ללכת. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה על לק ג'ל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן