קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » ג'ל פוליש פרנץ חלבי: כל מה שאתה צריך לדעת

ג'ל פוליש פרנץ חלבי: כל מה שאתה צריך לדעת

ג'ל פוליש פרנץ חלבי: כל מה שאתה צריך לדעת

מהו ג'ל פוליש פרנץ חלבי?

לק ג'ל פרנץ חלבי הוא לק מהפכני המציע גימור ארוך יותר, עמיד בפני שבבים. זהו לק שנמרח כמו לק רגיל אך מתרפא תחת תאורת UV או LED. זהו תהליך דו-שלבי, עם שכבת בסיס וציפוי צבעוני, ויכול להימשך עד 14 ימים ללא שבבים או דהייה. זוהי דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך מצוחצחות ורעננות למשך זמן רב יותר ללא צורך בטאצ' אפים קבועים.

היתרונות של ג'ל פוליש פרנץ חלבי

לק ג'ל פרנץ חלבי מציע מספר יתרונות למשתמש. ראשית, הוא מספק גימור ממושך יותר מלק רגיל, כאשר חלק מהמשתמשים משיגים עד 14 ימים של לבישה ללא שבבים או דהייה. זה יכול לחסוך למשתמש זמן וכסף, מכיוון שהם לא צריכים להמשיך למרוח פוליש מחדש. שנית, הוא גם עמיד מאוד בפני שבבים, כלומר הוא יישאר במקום זמן רב יותר. לבסוף, זה גם קל ליישום, עם תהליך פשוט בן שני שלבים.

כיצד למרוח ג'ל פוליש פרנץ חלבי

מריחת לק ג'ל פרנץ חלבי היא תהליך פשוט יחסית. ראשית, תצטרך למרוח שכבת בסיס על הציפורניים שלך. זה יעזור ללק להיצמד לציפורניים שלך, ויספק בסיס טוב למעיל הצבע. לאחר שכבת הבסיס יבשה, תוכל למרוח את שכבת הצבע. תצטרך למרוח שתיים או שלוש שכבות דקות של צבע כדי להבטיח גימור אחיד. לבסוף, תצטרך לרפא את הלק תחת UV או נורת LED למשך כמה דקות. לאחר שהלק מתרפא, הוא מוכן ללבישה.

הסרת ג'ל פוליש פרנץ חלבי

הסרת לק ג'ל פרנץ חלבי היא תהליך קצת יותר מעורב ממריחתו. ראשית, תצטרך להשתמש בפצירה כדי לטשטש את השכבה העליונה של הלק. זה יאפשר לאציטון לחדור אל הלק ולהמיס אותו. לאחר ליטוש השכבה העליונה, תוכל להשתמש בכריות כותנה ספוגות באציטון כדי להסיר את שאר הלק. תצטרך להשאיר את האציטון על הציפורניים למשך מספר דקות לפני שתנגב אותו.

השוואה מהירה

פולנית רגילה ג'ל פוליש פרנץ חלבי
נמשך 2-5 ימים מחזיק עד 14 ימים
צ'יפס בקלות עמיד מאוד בפני שבבים
תהליך שלב אחד תהליך דו שלבי

לסיכום, ג'ל פוליש פרנץ חלבי הוא לק מהפכני המציע גימור ממושך יותר, עמיד בפני שבבים. זה קל למריחה ויכול להימשך עד 14 ימים ללא שבבים או דהייה. זוהי דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך מצוחצחות ורעננות למשך זמן רב יותר ללא צורך בטאצ' אפים קבועים.

שאלות ותשובות

האם ג'ל פוליש פרנץ חלבי פוגע בציפורניים?

לא, ג'ל פוליש פרנץ חלבי אינו פוגע בציפורניים. זהו לק בעל נוסחה מיוחדת אשר נועד למרוח על הציפורניים מבלי לגרום נזק.

כמה זמן מחזיק ג'ל פוליש פרנץ חלבי?

ג'ל פוליש פרנץ חלבי יכול להחזיק מעמד עד 14 ימים מבלי להישבר או לדהות. זה הופך אותה לדרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך מצוחצחות ורעננות למשך זמן ארוך יותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן