קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » ג'ל פוליש צבעי קיץ למראה אופנתי

ג'ל פוליש צבעי קיץ למראה אופנתי

ג'ל פוליש צבעי קיץ למראה אופנתי

מהו ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא לק מסוג מיוחד הנמרח על הציפורניים ומתקשה במנורת UV. ללק ג'ל יש גימור עמיד יותר מאשר ללק מסורתי, והוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל יש גם גימור מבריק המעניק לציפורניים מראה שיקי ומסוגנן.

צבעי הקיץ החמים ביותר של ג'ל פוליש

כשמדובר בצבעי לק הג'ל הלוהטים של הקיץ, יש כמה שבולטים. מבהיר ונועז ועד רך ועדין, הנה כמה מצבעי הלק ג'ל המובילים שיגרמו לך להיראות מסוגנן ושיקי:

נועז ומואר

אם אתה מחפש מראה נועז ובהיר, אז אתה לא יכול להשתבש עם ורוד לוהט או כתום ניאון. הצבעים האלה בטוחים שיהוו אמירה ויוסיפו פופ תוסס של צבע למראה שלך. למראה עדין יותר, אתה יכול לבחור בגרסה פסטלית של צבעים אלה, כגון ורוד בהיר או כתום חיוור.

רך ועדין

אם אתה מחפש מראה רך ועדין יותר, אז אתה לא יכול לטעות עם פסטלים רכים כגון כחול בייבי, ורוד בהיר או ירוק מנטה. צבעים אלה יוסיפו נופך של אלגנטיות למראה שלך, מבלי להיות משתלטים מדי.

מתכתי ונצנצים

גם צבעי לק ג'ל מטאליים ונוצצים פופולריים בקיץ הזה. צבעים מתכתיים כמו כסף וזהב יוסיפו נופך של זוהר למראה שלך, בעוד שצבעי נצנצים יוסיפו גימור נוצץ ומהנה לציפורניים שלך.

טיפים למריחת ג'ל לק

כשזה מגיע למריחת לק ג'ל, יש כמה טיפים שכדאי לזכור. ראשית, ודאו שאתם מורחים שכבת לק דקיקה ואחידה על הציפורניים. כדאי גם להקפיד לאטום את קצוות הציפורניים, שכן זה יעזור ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר. לבסוף, הקפידו להשתמש במנורת UV כדי לרפא את הלק ולהעניק לו גימור מבריק. לק ג'ל הוא דרך מצוינת להוסיף כתם של צבע וסגנון לציפורניים. בין אם את מחפשת מראה נועז ומואר או רך ועדין, יש מגוון צבעי לק ג'ל שיתאימו לסגנון שלך. אז תתכוננו להשוויץ בציפורניים המסוגננות שלכם בקיץ הזה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן