קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » דוגמיות פוליש ורוד ג'ל – כל מה שצריך לדעת

דוגמיות פוליש ורוד ג'ל – כל מה שצריך לדעת

. דוגמיות פוליש ורוד ג'ל – כל מה שצריך לדעת

מה שאתה צריך לדעת על פוליש פינק ג'ל

לק ג'ל ורוד הוא הטרנד האחרון באמנות ציפורניים ומניקור. סוג לק זה מספק גימור מבריק לאורך זמן המושלם לאירועים מיוחדים או ללבוש יומיומי. זה הופך יותר ויותר פופולרי בקרב אלה שמחפשים מניקור במראה מקצועי ללא תג המחיר התלול של הסלון.

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנרפא באור מיוחד. בניגוד ללק מסורתי, ללק ג'ל יש גימור ארוך בהרבה והוא גם הרבה יותר עמיד בפני שבבים. תהליך המריחה שונה מעט מלק רגיל – יש להכין את הציפורניים כדי להבטיח שהלק נדבק כראוי, ולאחר מכן הלק מתרפא מתחת לאור למשך מספר דקות.

סוגי פוליש ג'ל

ישנם כמה סוגים שונים של לק ג'ל. הסוג הנפוץ ביותר מכונה לק ג'ל "ספוג". סוג זה של פוליש ניתן להסיר בקלות עם תמיסת מסיר מיוחד. סוגים נוספים של לק ג'ל כוללים לק ג'ל ללא ניגוב, שאינו מצריך שכבת בסיס או שכבת עליון, ולק ג'ל קשיח, שהוא ג'ל עבה יותר שיש לתיוק.

תחילת העבודה עם פוליש פינק ג'ל

אם אתה מחפש לנסות לק ג'ל ורוד, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל. ראשית, תצטרך לוודא שהציפורניים שלך מוכנות כראוי. זה אומר שהם צריכים להיות נקיים וללא כל שמנים או לכלוך. תצטרך גם לוודא שיש לך את הכלים הנכונים – חיץ, פצירה ומגבונים נטולי מוך. לאחר הכנת הציפורניים, תצטרך למרוח שכבת בסיס. זה חשוב משתי סיבות – זה עוזר ללק להיצמד לציפורן וזה גם מגן על הציפורניים מפני הכתמה. לאחר מריחת שכבת הבסיס, תרצה למרוח שתי שכבות דקות של לק ג'ל ורוד שבחרת. לאחר שהציפורניים שלך יבשות לחלוטין, תצטרך לרפא אותן תחת האור.

ורוד ג'ל פוליש דוגמאות

יש מגוון דגימות לק ג'ל ורוד זמינות בשוק. כמה מהמותגים הפופולריים ביותר כוללים את OPI, China Glaze ו- Gelish. כל אחד מהמותגים הללו מציע מגוון רחב של צבעים וגימורים, כך שבטוח תמצאי את הגוון המושלם לציפורניים שלך.

השוואה מהירה

מותג צבעים סיים
OPI מעל 100 מבריק
צ'יינה גלייז מעל 150 דָהוּי
ג'ליש מעל 100 מבריק ומאט

חשוב לזכור שכל מותג שונה במקצת מבחינת הנוסחה והיישום, לכן עדיף לקרוא את המוצר הספציפי לפני הקנייה. בנוסף, עליך להקפיד תמיד לעקוב אחר ההוראות שעל האריזה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תהליך הבקשה

תהליך היישום של לק ג'ל ורוד הוא פשוט יחסית. לאחר שהציפורניים שלך מוכנות ומריחת שכבת הבסיס, תרצה למרוח שתי שכבות דקות של הלק. הקפד לתת לכל שכבה להתייבש לחלוטין לפני מריחת השכבה הבאה. לאחר החלת המעילים, תצטרך לרפא את הציפורניים שלך תחת האור. בהתאם למותג, ייתכן שיהיה עליך לרפא את הציפורניים למשך מספר דקות. לאחר שהציפורניים שלך מתרפאות, תצטרך למרוח שכבה עליונה. זה יעזור להגן על הלק ולהעניק לו גימור מבריק. לאחר מריחת השכבה העליונה, תצטרך לרפא את הציפורניים שוב. לאחר ריפוי הציפורניים, ניתן להסיר את השאריות הדביקות בעזרת מגבון נטול מוך.

הסרת ג'ל לק

לק ג'ל נועד להחזיק מעמד, אבל חשוב לדעת להסיר אותו נכון כשאתם מוכנים לשינוי. הדרך הקלה ביותר להסיר לק ג'ל ספוג היא באמצעות תמיסת מסיר מיוחדת. את הפתרונות הללו תוכלו למצוא ברוב חנויות מוצרי היופי. כדי להסיר את הלק, תרצה להשרות צמר גפן בתמיסת המסיר ולאחר מכן להניח אותו על הציפורן. תרצה להשאיר את צמר גפן על הציפורן למשך מספר דקות כדי להבטיח שהלק הומס לחלוטין. לאחר המסת הלק, ניתן להשתמש במגבון נטול מוך כדי להסיר שאריות.

סיכום

לק ג'ל ורוד הוא דרך מצוינת לקבל גימור מבריק לאורך זמן ללא נסיעה לסלון. עם האספקה הנכונה וקצת תרגול, תוכלי ליצור מניקור יפהפה בנוחות של ביתך. יש מגוון דגימות לק ג'ל ורוד זמינות, כך שבטוח תמצאי את הגוון המושלם לציפורניים שלך. למידע נוסף על לק ג'ל ורוד, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן