קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » האם לק ג'ל בטוח במהלך ההריון?

האם לק ג'ל בטוח במהלך ההריון?

האם לק ג'ל בטוח במהלך ההריון?

האם לק ג'ל בטוח במהלך ההריון?

הריון הוא תקופה מרגשת, אבל היא גם מגיעה עם הרבה שאלות וחששות. שאלה נפוצה אחת היא האם לק ג'ל בטוח במהלך ההריון. למרות שאין הרבה מחקר על הבטיחות המדויקת של ציפורני ג'ל בהריון, יש כמה דברים שכדאי לשקול לפני שעושים את הציפורניים שלך.

מהו לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנרפא באמצעות אור אולטרה סגול (UV) או LED. הוא נמרח באותו אופן כמו לק רגיל, אבל הוא הרבה יותר עמיד ובעל גימור עמיד יותר. זה פופולרי מכיוון שהוא יכול להימשך עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות.

הסיכונים של לק ג'ל במהלך ההריון

הסיכון העיקרי לקבל ציפורניים ג'ל בהריון הוא פוטנציאל החשיפה לכימיקלים, כמו פורמלדהיד, שיכול להשתחרר מהלק. פורמלדהיד הוא חומר מסרטן ידוע, מה שאומר שהוא יכול להגביר את הסיכון שלך לפתח סרטן. ידוע גם כגורם לגירוי בעור ולבעיות נשימה. הסיכון הנוסף של ציפורני ג'ל במהלך ההריון הוא הפוטנציאל של טכנאית הציפורניים להשתמש במוצר המכיל טולואן. טולואן הוא חומר כימי המקושר למומים מולדים ונמצא בחלק מהלקים. חשוב לוודא שטכנאית הציפורניים שלך משתמשת בלק נקי מטולואן וכימיקלים מסוכנים אחרים.

טיפים להשגת ציפורני ג'ל בהריון

למרות שאין הרבה מחקר על הבטיחות המדויקת של ציפורניים ג'ל בהריון, יש כמה טיפים שתוכלו לעקוב אחריהם כדי להפחית את הסיכון לחשיפה לכימיקלים מזיקים. ראשית, ודא שטכנאי הציפורניים שלך משתמש בלק. ללא טולואן וכימיקלים מסוכנים אחרים. כמו כן, חשוב לוודא שהסלון מאוורר היטב וכי טכנאית הציפורניים לובשת כפפות הגנה ומסיכת פנים. לבסוף, אם את מודאגת מהסיכונים הפוטנציאליים של קבלת ציפורניים ג'ל בהריון, כדאי לשקול לעשות מניקור או פדיקור במקום. מניקור ופדיקור הם דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך יפות ללא סיכון של חשיפה לכימיקלים. לסיכום, למרות שאין הרבה מחקר על הבטיחות המדויקת של ציפורני ג'ל בהריון, יש כמה טיפים שתוכלו לעשות. עקוב אחר כדי להפחית את הסיכון לחשיפה לכימיקלים מזיקים. חשוב לוודא שטכנאית הציפורניים משתמשת בלק נקי מטולואן וכימיקלים מסוכנים אחרים, שהסלון מאוורר היטב ושהטכנאית לובשת כפפות הגנה ומסיכת פנים. אם אתה עדיין מודאג, אולי כדאי לשקול לעשות מניקור או פדיקור במקום. למידע נוסף, תוכל לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן