קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » האם מותר לעשות ג'ל פוליש?

האם מותר לעשות ג'ל פוליש?

. האם מותר לעשות ג'ל פוליש?

האם מותר לעשות ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא אפשרות מניקור פופולרית יותר ויותר שיכולה לספק תוצאות יפות וארוכות טווח. אבל האם זה בטוח לעשות מניקור ג'ל? ומה כדאי לקחת בחשבון לפני שמקבלים אחד? המשך לקרוא כדי לגלות. לק ג'ל הפך לאופציה פופולרית למניקור מכיוון שהוא עמיד לאורך זמן ויכול לספק תוצאה יפה. אבל האם זה בטוח לעשות מניקור ג'ל? התשובה היא כן, לק ג'ל בטוח בדרך כלל. עם זאת, יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון. ראשית, חשוב לוודא כי אתם משתמשים במספרה בעלת הסמכה מתאימה ושעוקבת אחר נהלי הבטיחות. זה כולל שימוש בכלים נקיים ועיקור שלהם בין לקוחות, לבישת כפפות, ושימוש בשכבת בסיס נקייה ושכבת עליון. כמו כן חשוב לציין כי לק ג'ל מציע עמידות רבה יותר מלק רגיל. המשמעות היא שהוא עלול לגרום לנזק רב יותר לציפורניים שלך אם לא יוסר כראוי. כאשר עושים מניקור ג'ל, הקפידו לעקוב אחר הוראות ההסרה בזהירות.

ג'ל לעומת פולנית רגילה

כאשר מתלבטים בין ג'ל למניקור רגיל, חשוב להבין את ההבדלים בין השניים. לק ג'ל מורחים שרף מיוחד מתרפא באור שמתייבש במהירות ויוצר קשר חזק עם הציפורן. המשמעות היא שהוא יכול להחזיק מעמד הרבה יותר מלק רגיל, בדרך כלל עד שבועיים. לק רגיל, לעומת זאת, נמרח עם מברשת והוא מורכב משילוב של פוליש וממסים. זה אומר שהוא לא חזק או עמיד כמו לק ג'ל, ובדרך כלל מחזיק מעמד רק כמה ימים.

דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני קבלת מניקור ג'ל

לפני קבלת מניקור ג'ל, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. ראשית, חשוב לערוך מחקר כדי למצוא סלון בעל הסמכה נכונה ועוקב אחר נהלי הבטיחות. כמו כן, חשוב לוודא כי את יודעת להסיר נכון את לק הג'ל. כדאי גם לשקול האם את מרגישה בנוח עם הנזק הפוטנציאלי שיכול להיגרם לציפורניים שלך מהלק הג'ל. הלק ג'ל אמנם חזק ועמיד, אבל הוא עדיין יכול לגרום לנזק אם לא יוסר כראוי. לבסוף, חשוב לזכור שהלק ג'ל יכול לגרום לציפורניים להיות שבירות ויבשות יותר. ניתן למנוע זאת על ידי שימוש בשמן לציפורן וקרם לחות לציפורניים לאחר כל מניקור.

השוואה מהירה

פולני יישום עֲמִידוּת
לְהַגלִיד שרף נרפא באור 2 שבועות
רגיל מִברֶשֶׁת כמה ימים

בסך הכל, לק ג'ל בטוח בדרך כלל ויכול לספק תוצאות יפות ועמידות לאורך זמן. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון את הנזק הפוטנציאלי שהוא יכול לגרום לציפורניים שלך, כמו גם את כל נוהלי הבטיחות שהסלון נוקט. אם את מרגישה בנוח עם השיקולים האלה, מניקור ג'ל יכול להיות דרך מצוינת להשיג תוצאות יפות שנמשכות. אם אתה רוצה ללמוד עוד על לק ג'ל, אתה יכול לצפות בסרטונים ביוטיוב או לדבר עם הסלון המקומי שלך כדי לקבל מידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן