קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » הורד ג'ל פוליש בבית וקבל תוצאות מקצועיות

הורד ג'ל פוליש בבית וקבל תוצאות מקצועיות

הורד ג'ל פוליש בבית וקבל תוצאות מקצועיות

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח על הציפורניים ולאחר מכן נרפא באור UV או LED. זוהי בחירה פופולרית לציפורניים מכיוון שהוא מחזיק מעמד הרבה יותר זמן מלק מסורתי, וניתן למרוח אותו במהירות ובקלות יותר מאשר ציפורניים אקריליות. לק ג'ל ידוע גם כג'ל לספוג, ג'ל לכה לציפורניים וג'ל היברידי. הוא זמין במגוון צבעים וניתן להשתמש בו ליצירת עיצובים ודוגמאות מורכבות על הציפורניים. זה הפך לטרנד פופולרי באמנות הציפורניים, מכיוון שקל יותר ליישם אותו מאקריליק וניתן להסירו במהירות ובקלות בעזרת אצטון.

הורדת ג'ל פוליש בבית

הודות לאינטרנט, כעת ניתן להוריד ערכות DIY לק ג'ל בבית. ערכות אלה מגיעות עם כל מה שאתה צריך כדי ליצור ציפורניים במראה מקצועי בנוחות של הבית שלך. הערכות מגיעות בדרך כלל עם שכבת בסיס, שכבת עליון ומספר צבעים של לק ג'ל. הם מגיעים גם עם נורת UV או LED, המשמשת לריפוי הלק. עם הציוד הנכון וכמה צעדים פשוטים, תוכל ליצור ציפורניים יפות תוך זמן קצר.

שלבים להורדת עשה זאת בעצמך ג'ל פוליש

הצעד הראשון בהורדת לק ג'ל עשה זאת בעצמך הוא להחליט איזה צבעים אתה רוצה. אתרי אינטרנט רבים מציעים ערכות עם מספר צבעים, כך שתוכל לערבב ולהתאים כדי ליצור את המראה המושלם. לאחר שהחלטתם על הצבעים, תוכלו לבחור את גודל הערכה. רוב אתרי האינטרנט מציעים מגוון גדלים, החל מערכות התחלה קטנות ועד ערכות גדולות יותר שמגיעות עם יותר צבעים ואספקה. לאחר שבחרתם את הצבעים והגודל של הערכה, תוכלו להמשיך לעמוד התשלום. כאן תצטרך להזין את פרטי התשלום שלך ולפעול לפי ההוראות להורדת הערכה.

מריחת ג'ל פוליש

לאחר שהורדת את הערכה, תוכל להתחיל למרוח את לק הג'ל. התחל בהכנת הציפורניים ומריחת שכבת הבסיס. אפשרו לשכבת הבסיס להתייבש לחלוטין לפני שתעברו לצבע. בעזרת המברשת המסופקת בערכה, מרחו שכבה דקה של לק ג'ל על כל ציפורן. ודא שהלק נמרח בצורה אחידה והימנע מבועות או פסים. לאחר השלמת כל ציפורן, רפא אותה עם אור UV או LED. לאחר שסיימו את כל הציפורניים, מרחו את השכבה העליונה ורפאו שוב. הניחו לציפורניים להתקרר לחלוטין לפני הסרת השכבה הדביקה עם מגבון נטול מוך.

היתרונות של פוליש ג'ל עשה זאת בעצמך

אחד היתרונות העיקריים של הורדת לק ג'ל עשה זאת בעצמך הוא שהוא הרבה יותר משתלם מציפורניים מקצועיות. ציפורניים מקצועיות יכולות לעלות מאות דולרים, בעוד ערכות לק ג'ל עשה זאת בעצמך הן בדרך כלל הרבה יותר זולות. יתרון נוסף של לק ג'ל עשה זאת בעצמך הוא שניתן להסיר אותו במהירות ובקלות עם אצטון. זה הופך אותו למושלם עבור אנשים שלא רוצים להתחייב לאמנות ציפורניים לטווח ארוך. לבסוף, לק ג'ל עשה זאת בעצמך הוא דרך מצוינת להתנסות עם צבעים ועיצובים שונים. עם האספקה הנכונה, תוכל ליצור עיצובים ודוגמאות מורכבות שלא היו אפשריים עם לק מסורתי.

השוואה מהירה

ג'ל פוליש לק מסורתי
ניתן לרפא עם אור חייב להתייבש לבד
מחזיק הרבה יותר זמן יש להחיל מחדש לעתים קרובות
ניתן להסיר עם אצטון יש להסיר עם מסיר פוליש
יקר יותר פחות יקר

סיכום

לק ג'ל הוא בחירה פופולרית לציפורניים, אך לא לכולם יש גישה לסלון מקצועי. עכשיו, עם ערכות לק ג'ל עשה זאת בעצמך, אתה יכול להוריד את הציוד שאתה צריך כדי ליצור ציפורניים יפות בנוחות של הבית שלך. הערכות זולות וקלות לשימוש, כך שתוכלו לקבל תוצאות בעלות מראה מקצועי מבלי לשבור את הכיס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן