קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » הכירו את הלק ג'ל החדש של רחובות

הכירו את הלק ג'ל החדש של רחובות

הכירו את הלק ג'ל החדש של רחובות

מהו לק ג'ל רחובות?

לק ג'ל רחובות הוא החידוש החדש ביותר בטיפוח הציפורניים. זהו מוצר על בסיס ג'ל הנמרח בשכבה דקה על הציפורניים, ולאחר מכן נרפא באור מיוחד. התוצאה היא מניקור מבריק לאורך זמן שיכול להימשך עד שבועיים. זה גם עוזר להגן על הציפורניים מפני נזק ונראה יפה.

יתרונות לק ג'ל רחובות

ללק ג'ל רחובות יתרונות רבים בהשוואה ללק המסורתי. היתרון הראשון הוא שתהליך הבקשה הרבה יותר קל ומהיר. לק מסורתי דורש שכבות רבות כדי להגיע לכיסוי אחיד, אך עם לק ג'ל רחובות צריך רק שכבה אחת. זה הופך אותו להרבה יותר מהיר וקל למריחה. יתרון נוסף הוא שהוא עמיד יותר מלק מסורתי. לק מסורתי יכול להישבר או להתקלף בקלות, אבל לק ג'ל רחובות הוא הרבה יותר גמיש. המשמעות היא שהוא יחזיק מעמד הרבה יותר זמן מהלק המסורתי, כך שאת לא צריכה לדאוג שהמניקור שלך יחזיק ימים ספורים בלבד. לבסוף, לק ג'ל רחובות הרבה יותר מבריק מלקים מסורתיים. זה אומר שאתה יכול להשיג מראה מבריק, דמוי סלון בנוחות של הבית שלך.

איך מורחים לק ג'ל רחובות

מריחת לק ג'ל רחובות היא פשוטה למדי. ראשית, תצטרך לנקות ולצחצח את הציפורניים שלך כדי להסיר לכלוך או שמן. לאחר מכן, מרחי שכבה דקה של לק ג'ל על כל ציפורן. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, עדיף למרוח את הלק בשכבות דקות. לאחר שתמרח את הלק, תצטרך לרפא אותו תחת מנורת LED/UV מיוחדת. בהתאם למוצר, זה יכול לקחת בין 30 שניות לשתי דקות. לאחר שהלק הג'ל נרפא, ניתן להסיר את השכבה הדביקה עם מטלית נטולת מוך.

טיפים למריחת לק ג'ל רחובות

במריחת לק ג'ל רחובות, חשוב להשתמש במברשת באיכות טובה. מברשת עם זיפים סינתטיים וראש שטוח היא אידיאלית עבור סוג זה של מוצר. הראש השטוח מבטיח שהמוצר יתפזר באופן שווה על הציפורן, והזיפים הסינתטיים יעזרו להפחית את כמות בועות האוויר. כמו כן, חשוב לוודא שהציפורן יבשה לחלוטין לפני מריחת המוצר. כל לחות על הציפורן יכולה להשפיע על אופן ההיצמדות של הלק לציפורן, מה שמוביל לגימור לא אחיד. לבסוף, חשוב לנקות את הציפורניים לאחר ריפוי הלק. זה יעזור להבטיח שכל מוצר עודף יוסר, וישאיר אותך עם ציפורניים יפות ומבריקות.

כיצד להסיר לק ג'ל רחובות

הסרת לק ג'ל רחובות היא קלה יחסית. הדרך הקלה ביותר להסיר את המוצר היא להשתמש במסיר לק ג'ל מיוחד. סוג זה של מסיר תוכנן במיוחד כדי לפרק את לק הג'ל, מה שהופך אותו קל להסרה. כדי להסיר את לק הג'ל, השרו צמר גפן או כרית במסיר והצמידו אותו לציפורן למשך דקה עד שתיים. לאחר מכן, גרד בעדינות את הלק בעזרת דוחף לציפורן. אם נשאר משהו מהלק, אתה יכול לחזור על התהליך עד שהוא יוסר כולו.

סיכום

לק ג'ל רחובות הוא החידוש החדש ביותר בטיפוח הציפורניים. זהו מוצר על בסיס ג'ל הנמרח בשכבה דקה על הציפורניים, ולאחר מכן נרפא באור מיוחד. התוצאה היא מניקור מבריק לאורך זמן שיכול להימשך עד שבועיים. זה גם עוזר להגן על הציפורניים מפני נזק ונראה יפה. עם תהליך המריחה הקל והתוצאות המחזיקות מעמד, לק ג'ל רחובות הוא הדרך המושלמת להשיג ציפורניים יפות. למידע נוסף, צפו בסרטון זה על לק ג'ל רחובות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן