קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » הסוגים השונים של מנורה לייבוש לק ג'ל

הסוגים השונים של מנורה לייבוש לק ג'ל

הסוגים השונים של מנורה לייבוש לק ג'ל

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שדורש מנורות ריפוי מיוחדות לייבוש. לק ג'ל מורחים באופן דומה ללק רגיל, אך במקום ייבוש באוויר יש לרפא אותו עם מנורה מיוחדת הפולטת תאורת אולטרה סגול (UV) או לד. תהליך זה גורם ללק להתייבש במהירות ולהחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל.

סוגי מנורות לייבוש פוליש ג'ל

כשזה מגיע לייבוש לק ג'ל, ישנם שני סוגים עיקריים של מנורות זמינות, מנורות UV ומנורות LED. בעוד ששני סוגי המנורות יעילים בריפוי הלק ג'ל, יש להם כמה הבדלים עיקריים.

מנורת אולטרה סגול

מנורות UV הן הסוג המסורתי של מנורה המשמשת לריפוי לק ג'ל. מנורות אלו משתמשות באור אולטרה סגול כדי להקשיח את הלק. התהליך נמשך בדרך כלל שתיים עד ארבע דקות. היתרון בשימוש במנורת UV הוא שניתן להשתמש בה עם כל סוג של לק ג'ל.

מנורת לד

מנורות LED הופכות פופולריות יותר ויותר לריפוי לק ג'ל. מנורות אלה משתמשות באור LED כדי להקשיח את הפוליש, שלרוב לוקח רק 30 עד 60 שניות. היתרון בשימוש במנורת לד הוא שהיא מהירה יותר מנורת UV וצורכת פחות אנרגיה. עם זאת, מנורות לד אינן מתאימות לכל סוגי הלק ג'ל ולכן חשוב לבדוק את הוראות היצרן לפני השימוש.

בחירת המנורה המתאימה לייבוש פוליש ג'ל

בבחירת מנורה לייבוש לק ג'ל חשוב לקחת בחשבון הן את סוג הלק ג'ל שבו אתם משתמשים והן את התקציב. אם אתה משתמש בסוג של לק ג'ל התואם רק עם מנורות לד, אז תצטרך לרכוש מנורת לד. אם התקציב שלך מוגבל, מנורת UV עשויה להיות האפשרות המשתלמת יותר. חשוב גם לקחת בחשבון את גודל המנורה. אם את עושה מניקור באופן קבוע לעצמך או לאחרים, אז אולי כדאי שתשקיע במנורה גדולה יותר שיכולה לשמש גם לידיים וגם לרגליים. אם אתה עושה רק מניקור לעצמך, אז מנורה קטנה עשויה להספיק.

סיכום

בחירת המנורה המתאימה לייבוש לק ג'ל היא החלטה חשובה. חשוב לקחת בחשבון את סוג הלק ג'ל שבו אתה משתמש, התקציב שלך וגודל המנורה. מנורות UV הן הסוג המסורתי של מנורה המשמשת לריפוי לק ג'ל, אך מנורות LED הופכות יותר ויותר פופולריות. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן