קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » יישום נכון של פוליש ג'ל

יישום נכון של פוליש ג'ל

יישום נכון של פוליש ג'ל

יסודות היישום של פוליש ג'ל

לק ג'ל הוא חלופה קלה למריחה ועמידה לאורך זמן ללקים מסורתיים. לק ג'ל יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות, והוא אופציה מצוינת לאנשים עסוקים שאין להם זמן לגעת כל הזמן בציפורניים. המפתח למריחת לק ג'ל מוצלחת הוא להחזיק את האספקה הנכונה וביצוע השלבים הבסיסיים.

איסוף אספקה

לפני מריחת לק ג'ל, חשוב לוודא שיש לך את הציוד הנכון. זה כולל שכבת בסיס, שכבת עליון ולק ג'ל לבחירתך. תצטרך גם פצירה, דוחף לציפורן, שמן לציפורן ומגבון נטול מוך. זה גם מועיל להחזיק מנורת UV או LED כדי לרפא את הלק ג'ל.

הכנת הציפורניים

לפני מריחת הלק ג'ל חשוב להכין את הציפורניים. התחל בניוק הציפורניים לצורה ולאורך הרצויים לך. דחוף את הציפורניים לאחור עם דוחף לציפורן. לאחר מכן, השתמש במגבון נטול מוך עם אלכוהול לניקוי הציפורן ולהסיר כל שמנים או פסולת.

מריחת ג'ל פוליש

לאחר הכנת הציפורניים, ניתן להתחיל למרוח את לק הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבת הבסיס. הקפד למרוח שכבות דקות לכיסוי אחיד. לאחר מכן, לרפא את שכבת הבסיס עם מנורת UV או LED. לאחר מכן, מרחי שתי שכבות של צבע לק ג'ל לפי בחירתך. לרפא כל שכבה עם המנורה. סיים עם שכבת עליון, אשפר שוב עם המנורה.

טיפול במניקור הג'ל שלך

לאחר מריחת הלק ג'ל, חשוב לדאוג למניקור שלך. הימנע מהרטבת הציפורניים לפחות 24 שעות לאחר היישום. בעת שטיפת ידיים, הקפד להשתמש בסבון עדין ולייבש ידיים במגבת נטולת מוך. מרחי שוב שמן לציפורניים על הציפורניים באופן קבוע כדי לשמור על לחות.

דעה אישית

לק ג'ל הוא אופציה נהדרת לכל מי שמחפשת צבע ציפורן עמיד לאורך זמן. עם כמה אספקה ושלבים בסיסיים, תוכל לקבל ציפורניים יפות שיחזיקו עד שבועיים. אני משתמשת בלק ג'ל כבר שנים, ואני מוצאת את זה כאופציה מצוינת עבור אנשים עסוקים שאין להם זמן לגעת כל הזמן בציפורניים שלהם. בנוסף, אתה יכול למצוא מגוון רחב של צבעים ועיצובים לבחירה. למידע נוסף על לק ג'ל, בדוק את YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן