קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כיצד לבחור את הצבע המושלם ג'ל פוליש סופר פארם

כיצד לבחור את הצבע המושלם ג'ל פוליש סופר פארם

כיצד לבחור את הצבע המושלם ג'ל פוליש סופר פארם

ג'ל פוליש סופר פארם צבעים

לק ג'ל הפך לפופולרי יותר ויותר בזכות הלבישה הממושכת שלו והצבעים התוססים שלו. בין אם את יוצרת מניקור פרנץ' קלאסי או מראה אמירה נועז, לסופר פארם יש מבחר רחב של צבעים לבחירה. בואו נסתכל על מגוון הגוונים הזמינים מבית סופר פארם.

ניטרליים

אם אתם מחפשים מראה עדין וטבעי, לסופר פארם יש מגוון גוונים ניטרליים לבחירה. גוונים כמו שמנת, בז' וורוד בהיר מושלמים ליצירת מראה ניטרלי. למשהו קצת יותר נועז, נסה אפור בהיר או חאקי.

פסטלים רכים

אם את מחפשת מראה נשי יותר, אז נסה גוון פסטל רך. לסופר פארם יש מגוון של פסטלים רכים, כגון תכלת, סגול בהיר וירוק בהיר. גוונים אלה מושלמים למראה עדין או להוספת מעט צבע למניקור צרפתי.

צבעים עזים

אם אתה מרגיש נועז, אז למה שלא תנסה גוון בהיר ותוסס? לסופר פארם יש מגוון של צבעים בהירים לבחירה, כגון אדום, כתום וצהוב. צבעים אלה מושלמים ליצירת מראה אמירה.

מתכתיים

למשהו קצת שונה, נסה גוון מתכתי. לסופר פארם מגוון גוונים מתכתיים, כגון ברונזה, כסף וזהב. גוונים אלה מושלמים להוספת מעט נצנוץ למראה שלך.

נצנצים

אם אתה מחפש קצת ניצוץ וברק, נסה גוון נוצץ. לסופר פארם יש מגוון של גווני נצנצים, כמו ורוד, כחול וכסף. גוונים אלה מושלמים להוספת מעט זוהר למראה שלך.

דעה אישית

לק ג'ל הוא אחת מאפשרויות המניקור הפופולריות ביותר שיש. זה עמיד לאורך זמן, קל ליישום ומגיע במגוון צבעים. לסופר פארם יש מבחר מדהים של צבעים, מנוטרלים ועד גוונים נועזים ואפילו מטאליים ונצנצים. עם כל כך הרבה גוונים לבחירה, אתה בטוח שתמצא את הצבע המושלם למניקור הג'ל הבא שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן