קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » כיצד להסיר ג'ל לק בעצמך

כיצד להסיר ג'ל לק בעצמך

כיצד להסיר ג'ל לק בעצמך

מבוא

לק ג'ל הוא בחירה פופולרית ומסוגננת עבור רבים בכל הנוגע למניקור ופדיקור. הוא מתייבש במהירות ובעל גימור מבריק שיכול להחזיק הרבה יותר זמן מלק רגיל. עם זאת, החיסרון הוא שיכול להיות קשה להסיר מבלי לגרום נזק לציפורניים שלך. בדרך כלל, הדרך הטובה ביותר להסיר לק ג'ל היא לבקר במספרה שבה יש להם את הכלים והידע הדרושים לעשות זאת בצורה בטוחה ונכונה. אבל מה אם אתה רוצה להסיר אותו בעצמך?

מה אתה צריך

הסרת לק ג'ל בעצמך אינה מסובכת, אך היא דורשת כמה אספקה בסיסית. תזדקק לכמה כדורי צמר גפן, קצת מסיר לק אצטון, דוחף לציפורניים וקצת שמן לציפורן. תצטרך גם קערה מלאה במים חמים. זה אופציונלי אבל מומלץ, שכן זה יעזור לרכך את הלק ג'ל ויקל על ההסרה.

שלבים להסרת ג'ל לק

1. התחל בקיצוץ ושיוק הציפורניים. זה יעזור להסיר כל קצוות מחוספסים או רכסים שיכולים להקשות על הסרת הלק ג'ל.2. השרו צמר גפן באציטון והניחו על הציפורן. עשה זאת עבור כל ציפורן, וודא שהצמר גפן מכסה את כל הציפורן.3. עטפו את האצבע בנייר אלומיניום כדי למנוע מהאצטון להתאדות. 4. נותנים לאציטון לעבוד 10-15 דקות. לק הג'ל צריך להתחיל להתרכך ולהרים את הציפורן.5. לאחר שנגמר הזמן, השתמשו בדוחף לציפורן כדי להסיר בעדינות את לק הג'ל. אם זה לא יורד בקלות, אתה יכול להשרות את הציפורן במים חמים לכמה דקות כדי לעזור לרכך אותה עוד יותר.6. לאחר שהלק ג'ל כבוי, השתמשי בשמן לציפורן כדי להזין ולהעניק לחות לציפורניים. זה יעזור למנוע כל נזק או גירוי.

טיפים להצלחה

• קחו את הזמן ואל תמהרו. חשוב להיות עדין בעת הסרת לק הג'ל, מכיוון שקל לגרום נזק לציפורניים שלך. • הקפידי להשתמש באציטון המיועד במיוחד להסרת לק. סוגים אחרים של אצטון עשויים להיות לא כל כך יעילים.• שמור על לחות הציפורניים והעור שלך בשמן לציפורן לאחר הסרת הלק ג'ל.• אם יש לך ספקות, עדיף לבקר במספרה ולהסיר את הלק ג'ל בצורה מקצועית.

שאלות ותשובות

ש: האם זה בטוח להסיר לק ג'ל לבד?
ת: כן, זה בטוח להסיר לק ג'ל בעצמך, כל עוד אתה מקפיד על ההוראות ומשתמש בחומרים הנכונים. ש: כמה זמן עלי להשאיר את האצטון על הציפורניים?
ת: כדאי להשאיר את האציטון על הציפורניים למשך 10-15 דקות. זה אמור להיות מספיק זמן ללק הג'ל להתרכך ולהרים את הציפורן. ש: מה עלי לעשות אם הלק ג'ל לא יורד?
ת: אם הלק ג'ל לא יורד בקלות, אפשר לנסות להשרות את הציפורן במים חמים לכמה דקות כדי לעזור לרכך אותה עוד יותר. אתה יכול גם להשתמש בעדינות בדוחף לציפורן כדי לעזור להסיר חתיכות עקשניות.

סיכום

הסרת לק ג'ל בעצמך היא לא קשה, אבל זה דורש כמה אספקה בסיסית וקצת סבלנות. הקפידו לקחת את הזמן ולהשתמש במוצרים הנכונים כדי להבטיח שהציפורניים שלכם יישארו בריאות. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה כדי לגלות עוד על הסרת לק ג'ל בעצמך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן