קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » כיצד להסיר לק ג'ל מהעור

כיצד להסיר לק ג'ל מהעור

כיצד להסיר לק ג'ל מהעור

מהו ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח בשכבות דקות ליצירת גימור מבריק ועמיד לאורך זמן. הוא נמרח בצורה דומה ללק מסורתי, אך יש לרפא אותו תחת אור UV או LED בין כל שכבה. לק ג'ל עמיד מאוד ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. עם זאת, גימור ארוך יותר זה יכול לבוא עם עלות; אם הוא לא מוסר כראוי, לק ג'ל עלול לגרום נזק לעור סביב הציפורניים.

כיצד להסיר לק ג'ל מהעור

שלב 1: השרו את הציפורניים

כדי להתחיל בתהליך ההסרה, יש להשרות את הציפורניים במים חמים למשך 10 דקות כדי לשחרר את לק הג'ל. זה יקל על הסרת הלק מהעור מבלי לגרום נזק.

שלב 2: מרחו שמן לציפורן

לאחר ספיגת הציפורניים, יש למרוח שמן לציפורן על העור סביב הציפורניים. זה יעזור להגן על העור בזמן הסרת הלק.

שלב 3: הסר פולנית עם כדורי צמר גפן

בעזרת כדורי צמר גפן, הסירו בעדינות את לק הג'ל מהציפורניים. התחל בבסיס הציפורן ועבוד כלפי חוץ. הקפד לא לשפשף חזק מדי או למשוך יותר מדי בעור שכן זה יכול לגרום לגירוי או אפילו לגרום לעור להיקרע. אם הלק לא יורד בקלות, יש להשרות את הציפורניים לעוד כמה דקות ולאחר מכן לנסות שוב.

שלב 4: העניקי לחות לעור

לאחר הסרת הלק ג'ל, יש להרטיב את העור כדי לסייע במניעת יובש או גירוי. קרם לחות טוב צריך להכיל אלוורה ומרכיבים טבעיים נוספים שיעזרו להרגיע ולהזין את העור.

טיפים למניעת נזקים

יש כמה טיפים שכדאי לזכור כדי לעזור למנוע את הצורך להסיר לק ג'ל מהעור. ראשית, הקפידו להשתמש בדוחף לציפורן בעת מריחת הלק. זה יעזור להרחיק את הלק מהעור ויקל הרבה על תהליך ההסרה. שנית, השתמשו בשכבת בסיס בעת מריחת הלק. זה ייצור מחסום בין העור ללק ויעזור למנוע מהלק להידבק לעור. לבסוף, הקפידו להשתמש בשכבת עליון לאחר מריחת הלק. זה יעזור לאטום את הלק וימנע ממנו להידבק לעור. הסרת לק ג'ל מהעור עלולה להיות מסובכת ועלולה לגרום נזק אם לא עושים זאת בצורה נכונה. עם זאת, בעזרת השלבים והטיפים הנכונים, ניתן להסיר בקלות ובבטחה את הלק מבלי לגרום נזק לעור. לדרך קלה ללמוד כיצד להסיר לק ג'ל מהעור שלך, צפה במדריך זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן