קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » סוגי פוליש ג'ל – כל מה שצריך לדעת

סוגי פוליש ג'ל – כל מה שצריך לדעת

. סוגי פוליש ג'ל – כל מה שצריך לדעת

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שמתקשה באמצעות אור אולטרה סגול או מנורת לד. הוא נמרח כמו לק רגיל, אך דורש ריפוי או התקשות לאחר המריחה. זה הופך אותו לעמיד יותר בפני שבבים ודהייה ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים על הציפורן. לק ג'ל מציע מניקור עמיד יותר מאשר לק מסורתי, וניתן להשתמש בו ליצירת מגוון של מראות, החל מצבעים טבעיים ועד לצבעים עזים יותר.

סוגי פוליש ג'ל

קיימים בשוק מספר סוגים של לק ג'ל, לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו. להלן הסוגים הפופולריים ביותר של לק ג'ל:

1. פוליש ג'ל מסורתי

לק ג'ל מסורתי הוא תהליך דו-שלבי. השלב הראשון הוא למרוח את לק הג'ל על הציפורניים ולאחר מכן לרפא אותו עם אור UV או LED. לק ג'ל מסוג זה הוא בעל גימור מבריק ויכול להחזיק עד שבועיים על הציפורניים. הוא גם עמיד יותר בפני שבבים ודהייה מאשר לק רגיל.

2. פוליש ג'ל לספוג

לק ג'ל להשרות הוא תהליך חד-שלבי שאינו דורש אור UV או LED. הוא מוחל ישירות על הציפורניים ולאחר מכן ספוג באציטון. לק ג'ל מסוג זה קל למריחה ויכול להחזיק עד שבועיים על הציפורניים. עם זאת, הוא אינו עמיד בפני שבבים ודהייה כמו לק ג'ל מסורתי.

3. פוליש ג'ל היברידי

לק ג'ל היברידי הוא שילוב של לק ג'ל מסורתי וספוג. הוא נמרח כמו לק ג'ל מסורתי ולאחר מכן נרפא עם אור UV או LED. לק ג'ל מסוג זה הוא בעל גימור מבריק ויכול להחזיק עד שבועיים על הציפורניים. הוא גם עמיד יותר בפני שבבים ודהייה מאשר לק רגיל.

4. פוליש ג'ל קשיח

לק ג'ל קשיח הוא סוג של לק ג'ל שנמרח כמו לק ג'ל מסורתי ולאחר מכן נרפא עם אור UV או LED. לק ג'ל מסוג זה הוא בעל גימור מט ויכול להחזיק עד ארבעה שבועות על הציפורניים. הוא עמיד יותר בפני שבבים ודהייה מאשר לק רגיל ואידיאלי עבור עיצובי אמנות ציפורניים.

5. ג'ל תוספות ציפורניים

הארכת ציפורניים ג'ל היא סוג של לק ג'ל הנמרח על הציפורן הטבעית כדי להאריך את האורך. סוג זה של לק ג'ל נמרח ולאחר מכן נרפא עם אור UV או LED. הוא יכול להחזיק מעמד עד ארבעה שבועות על הציפורניים והוא עמיד יותר בפני שבבים ודהייה מאשר לק רגיל.

השוואה מהירה

סוּג תהליך סיים אֲרִיכוּת יָמִים
מָסוֹרתִי 2 שלבים מבריק 2 שבועות
ספיגה שלב אחד מבריק 2 שבועות
היברידי 2 שלבים מבריק 2 שבועות
קָשֶׁה 2 שלבים דָהוּי 4 שבועות
הרחבות 2 שלבים דָהוּי 4 שבועות

לק ג'ל הוא אופציה מצוינת למי שרוצה מניקור לאורך זמן. הוא מגיע במגוון סוגים, לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו. לק ג'ל מסורתי הוא תהליך דו-שלבי ובעל גימור מבריק. לק ג'ל להשרות הוא תהליך חד-שלבי וקל למריחה. לק ג'ל היברידי הוא שילוב של לק ג'ל מסורתי וספוג ובעל גימור מבריק. לק ג'ל קשיח יש גימור מט והוא אידיאלי עבור עיצובי אמנות ציפורניים. ותוספות ציפורניים ג'ל הן אופציה מצוינת למי שרוצה להאריך את אורך הציפורניים. לא משנה באיזה סוג לק ג'ל תבחרו, חשוב לעקוב אחר ההוראות בקפידה ולהשתמש במוצרים הנכונים לקבלת התוצאות הטובות ביותר. כדאי גם להקדיש זמן לטפל כראוי בציפורניים לאחר היישום, על ידי שימוש בשמן לציפורן ולבישת כפפות בעת ניקוי או פעולות אחרות שעלולות לגרום נזק למניקור הג'ל שלך. בבואכם לבחור את סוג לק ג'ל המתאים לצרכים שלכם, חשוב לקחת בחשבון את אורח החיים שלכם ואת המראה שאתם רוצים להשיג. עם כל כך הרבה סוגים של לק ג'ל זמינים, אתה בטוח שתמצא אחד שמתאים לך! לטיפים והדרכות נוספות, בדוק את ערוץ היוטיוב שלנו לסרטונים שלב אחר שלב כיצד להשתמש ולטפל בלק ג'ל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן