קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא אצטון

כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא אצטון

כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא אצטון

כיצד להסיר פוליש ג'ל ללא אצטון

לק ג'ל הוא דרך מצוינת להוסיף קצת ברק לציפורניים שלך אבל יכול להיות קשה להסיר. אצטון משמש לעתים קרובות להסרת לק ג'ל אך הוא עלול להזיק לציפורניים ולעור שלך. הנה כמה טיפים כיצד להסיר לק ג'ל ללא אצטון.

שיטת השרייה

שיטת ההשריה היא אחת הדרכים הקלות והנפוצות ביותר להסיר לק ג'ל ללא אצטון. כדי להשתמש בשיטה זו, תזדקק לקערת מים חמימים, פצירה ודוחף לציפורן. התחל בשיוף החלק העליון של הציפורניים שלך בפצירה עד שהברק של לק הג'ל ייעלם. זה ייתן למים החמים משהו לחדור. השרו את הציפורניים בקערת המים החמים למשך 10-20 דקות. לאחר שהציפורניים שלך נספגו, השתמשי בדוחף לציפורניים כדי לדחוף בעדינות את לק הג'ל מהציפורניים שלך.

השריית חומץ

חומץ הוא חלופה טבעית מצוינת לאציטון להסרת לק ג'ל. כדי להשתמש בשיטה זו, תזדקק לחומץ לבן, קערה וכרית צמר גפן. התחל על ידי שפיכת חומץ לתוך הקערה והשריית הציפורניים בתוכה למשך 10-20 דקות. לאחר שהציפורניים שלך נספגו, השתמש בכרית הכותנה כדי לשפשף בעדינות את לק הג'ל מהציפורניים שלך.

מסיר לק

מסיר לק הוא דרך מצוינת להסיר לק ג'ל מבלי להשתמש באציטון. כדי להשתמש בשיטה זו, תזדקק לבקבוק מסיר לק, קערה, כרית צמר גפן ופצירה. התחל על ידי שפיכת מסיר הלק לתוך הקערה והשריית הציפורניים בתוכה למשך 10-20 דקות. לאחר שהציפורניים שלך נספגו, השתמשי בפצירה כדי לנתק בעדינות את השכבה העליונה של לק הג'ל. לאחר מכן השתמש בכרית הכותנה כדי לשפשף בעדינות את לק הג'ל מהציפורניים שלך.

שיטת מייבש שיער

שיטת מייבש השיער היא דרך מצוינת להסיר לק ג'ל ללא שימוש באציטון. כדי להשתמש בשיטה זו, תזדקק למייבש שיער, פצירה ודוחף לציפורן. התחל בשיוף החלק העליון של הציפורניים שלך בפצירה עד שהברק של לק הג'ל ייעלם. זה ייתן משהו לחדור לחום מהמייבש שיער. חממו את הציפורניים עם מייבש השיער למשך כמה שניות בכל פעם עד שהלק ג'ל מתחיל להתקלף. לאחר שהלק הג'ל התחיל להתקלף, השתמשי בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את לק הג'ל מהציפורניים שלך.

טיפים יעילים

  • השתמש תמיד בפצירה כדי להסיר את השכבה העליונה של לק הג'ל לפני שתנסה להסיר אותו.
  • השתמש תמיד בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את לק הג'ל מהציפורניים שלך.
  • השתמש תמיד בכרית צמר גפן כדי לשפשף בעדינות את לק הג'ל מהציפורניים שלך.
  • השתמש תמיד במייבש שיער במצב הנמוך ביותר ושמור את היד שלך יציבה בעת הסרת הלק ג'ל.
  • שמור תמיד על לחות הציפורניים שלך לאחר הסרת לק ג'ל עם שמן לציפורן או קרם לחות.

הסרת לק ג'ל ללא אצטון יכולה להיות קשה אבל עם הטיפים והטכניקות הנכונות, ניתן לעשות זאת. הקפידו תמיד לטפל בציפורניים לפני, במהלך ואחרי הסרת לק ג'ל. בעזרת טיפים אלה, אתה יכול להסיר בקלות לק ג'ל ללא אצטון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן