קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » כיצד להסיר פוליש ג'ל עם אצטון

כיצד להסיר פוליש ג'ל עם אצטון

כיצד להסיר פוליש ג'ל עם אצטון

הסרת לק ג'ל עם אצטון

לק ג'ל פופולרי בזכות הברק והקביעות שלו לאורך זמן, אך יש להסיר אותו בסופו של דבר. אנשים רבים בוחרים להסיר את לק הג'ל שלהם עם אצטון, שזו דרך יעילה להסיר את הלק, אבל זה גם יכול לגרום לנזק לציפורניים. במאמר זה, נדון כיצד להסיר בבטחה לק ג'ל עם אצטון, ומה לשקול כאשר עושים זאת.

מה זה אצטון?

אצטון הוא ממס כימי הנפוץ בתעשיית היופי. זהו ממס רב עוצמה שיכול בקלות לפרק את הקשרים של חומרים מסוימים, כמו לק ג'ל. חשוב לציין כי אצטון הוא כימיקל רב עוצמה, והוא עלול להזיק לעור אם משתמשים בו בצורה לא נכונה.

כיצד להסיר פוליש ג'ל עם אצטון

כאשר מסירים לק ג'ל עם אצטון, הצעד הראשון הוא לוודא שהציפורניים נקיות. השתמש במברשת ציפורניים או צמר גפן כדי להסיר לכלוך או פסולת מהציפורניים. לאחר שהציפורניים נקיות, אתה יכול להתחיל בתהליך של הסרת לק ג'ל. הדרך הקלה ביותר להסיר לק ג'ל עם אצטון היא להשרות את הציפורניים באציטון. השתמש בקערה או צלחת רדודה ומלא אותה בכמות מספקת של אצטון כדי לכסות את הציפורניים. משרים את הציפורניים באציטון למשך כ-10-15 דקות, או עד שהלק הג'ל מתחיל להתרכך ולהתקלף. לאחר שהלק הג'ל התרכך, ניתן להסיר אותו בעדינות בעזרת מקל לציפורן או מקל עץ כתום. אם הלק ג'ל לא יורד בקלות, ייתכן שתצטרכו להשרות את הציפורניים לכמה דקות נוספות.

דברים שיש לקחת בחשבון בעת הסרת לק ג'ל עם אצטון

  • השתמש תמיד בקערה רדודה או בצלחת רדודה בעת השריית הציפורניים באציטון, שכן כלים עמוקים עלולים להכיל יותר מדי אצטון, מה שעלול להזיק לציפורניים.
  • הקפידו להשתמש באציטון המיועד במיוחד להסרת לק ג'ל, מכיוון שחלק מהאצטונים עלולים להיות קשים מדי על הציפורניים.
  • הקפד ללבוש כפפות מגן בעת הסרת לק ג'ל עם אצטון, מכיוון שהוא עלול להזיק לעור.
  • השרו את הציפורניים לא יותר מ-15 דקות, שכן אצטון עלול לגרום לציפורניים להיות שבירות ויבשות.
  • לחות את הציפורניים לאחר הסרת לק הג'ל, שכן אצטון יכול לייבש את הציפורניים.

סיכום

הסרת לק ג'ל עם אצטון היא דרך יעילה אך עלולה להזיק להסרת לק ג'ל. חשוב לנקוט באמצעי הזהירות המתאימים בעת הסרת לק ג'ל עם אצטון, מכיוון שהוא עלול להזיק לציפורניים. הקפידו להשתמש בקערה או צלחת רדודה, השתמשו באציטון שתוכנן במיוחד להסרת לק ג'ל, ללבוש כפפות הגנה, ולהעניק לחות לציפורניים לאחר הסרת הלק ג'ל. למידע נוסף,עיין בסרטון זה כיצד להסיר בבטחה לק ג'ל עם אצטון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן