קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » כיצד להסיר פוליש ג'ל עם מכונת שיוף

כיצד להסיר פוליש ג'ל עם מכונת שיוף

כיצד להסיר פוליש ג'ל עם מכונת שיוף

כיצד להסיר פוליש ג'ל עם מכונת שיוף

לק ג'ל הוא דרך מדהימה לשמור על מראה הציפורניים שלך מושלם במשך שבועות. אבל בסופו של דבר, הוא מתחיל להישבר ואתה רוצה להסיר אותו ולהחליף אותו לצבע חדש. אם אי פעם הלכת לסלון כדי להסיר את לק הג'ל שלך, אתה יודע שזה יכול להיות תהליך יקר וגוזל זמן. אבל למרבה המזל, יש דרך מהירה וקלה להסיר את לק הג'ל בבית באמצעות מכונת שיוף.

אסוף את האספקה שלך

לפני שתתחיל בתהליך ההסרה, עליך לוודא שיש לך את כל החומרים הדרושים. אתה תצטרך:

  • מכונת שיוף
  • חוצץ לציפורניים
  • פצירה
  • מסיר לק
  • כדורי צמר גפן
  • שמן לציפורן

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

לפני שתתחיל לשייף, אתה צריך להכין את הציפורניים שלך. בעזרת פצירה, מסירים את השכבה העליונה של לק ג'ל. זה יעזור למכונת השיוף לעבוד בצורה יעילה יותר ויקל על הסרת הלק ג'ל. לאחר שעשית את זה, השתמשי במאגר ציפורניים כדי להבריק את הציפורן ולהסיר את כל הלק שנותר.

שלב 2: התחל לשייף

לאחר הכנת הציפורניים, הגיע הזמן להתחיל לשייף. הפעל את מכונת השיוף והחזק אותה לכיוון מרכז הציפורן שלך. הזיזו את המכונה במעגלים קטנים ושייפו את לק הג'ל, התחילו בבסיס הציפורן והתחילו למעלה. הקפידו להיות עדינים ואל תלחצו חזק מדי. אתה לא רוצה לפגוע במיטת הציפורניים שלך.

שלב 3: נקה והעניק לחות

ברגע שכל הלק ג'ל כבוי, אתה צריך לנקות ולהרטיב את הציפורניים שלך. התחל על ידי שימוש בצמר גפן ספוג במסיר לק כדי להסיר שאריות שנותרו. לאחר מכן עקוב אחר כמות נדיבה של שמן לציפורן, אשר יעזור לייבש את הציפורניים שלך ולשמור עליהן בריאות.

שלב 4: תהנה מהמראה החדש שלך!

לאחר שתסיימו את תהליך ההסרה, הציפורניים שלכם יהיו נקיות מלק ג'ל. עכשיו אתה יכול ליהנות מהמראה החדש שלך ולהתחיל לחשוב על איזה צבע תרצה לשים הבא!

הסרת לק ג'ל בבית באמצעות מכונת שיוף היא דרך מצוינת לחסוך זמן וכסף. ועם האספקה הנכונה וקצת סבלנות, תוכלי לגרום לציפורניים שלך להיראות מושלמות תוך זמן קצר!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן