קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » כיצד להסיר ג'ל לק בבית

כיצד להסיר ג'ל לק בבית

. כיצד להסיר ג'ל לק בבית

כיצד להסיר ג'ל לק בבית

קבלת מניקור ג'ל היא דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך יפות ומבריק במשך שבועות. אבל, אם אי פעם עשית מניקור ג'ל, אתה יודע שזה יכול להיות קצת מאבק כשמגיע הזמן להסיר אותו. הסרת לק ג'ל בבית יכולה להיות מסובכת, אבל עם האספקה והטכניקות הנכונות זה יכול להיות תהליך קל. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד תוכל להסיר בבטחה וביעילות לק ג'ל בבית.

אסוף את הציוד שלך

הצעד הראשון להסרת לק ג'ל בבית הוא לאסוף את המצרכים שאתה צריך. תזדקק לכמה פריטים בסיסיים: אצטון, כדורי צמר גפן, נייר אלומיניום, פצירה ודוחף לציפורן. אצטון הוא המרכיב העיקרי בתהליך ההסרה, אז ודאו שיש לכם אצטון באיכות טובה.

הכן את הציפורניים שלך

לאחר שאספת את המצרכים שלך, הגיע הזמן להכין את הציפורניים שלך. התחל בלהפיל את השכבה העליונה של הלק ג'ל כדי לשבור את האיטום. היזהר לא לשייף חזק מדי או שאתה עלול להזיק לציפורניים שלך. לאחר התיוק, השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את הציפורן שלך לאחור.

להשרות את הציפורניים שלך

עכשיו הגיע הזמן להשרות את הציפורניים. קחו צמר גפן והשרו אותו באציטון. הניחו את צמר גפן הספוגה על כל אחת מהציפורניים ועטפו את הציפורן בנייר אלומיניום. זה עוזר ללכוד את החום ולהגביר את יעילות האצטון. אפשר לציפורניים שלך להיספג במשך 10-15 דקות.

לגרד את הג'ל

לאחר שהציפורניים שלך נספגו, אתה יכול להתחיל לגרד את לק הג'ל. השתמש בדוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את הלק. התחל בציפורן הציפורן ועשה את הדרך החוצה. היזהר לא לגרד חזק מדי אחרת אתה עלול להזיק לציפורניים שלך.

נקה את הציפורניים שלך

לאחר שגירדת את כל הלק ג'ל, הציפורניים שלך צריכות להיות נקיות מכל שאריות. השתמשו בפצירה כדי לטשטש את כל פיסות הלק שנותרו. לאחר מכן, השתמש בצמר גפן ספוג באציטון כדי לנקות את הציפורניים שלך. זה יעזור להסיר את כל שאריות הלק.

העניקי לחות לציפורניים שלך

השלב האחרון בתהליך הוא להרטיב את הציפורניים שלך. מרחי שמן לציפורן או קרם ציפורניים מזין על הציפורניים כדי לעזור לשמור על בריאותן ולחות.

השוואה מהירה

מוצר יתרונות חסרונות
אֲצֵטוֹן יעיל, קל למצוא יכול להתייבש על ציפורניים
שמן לציפורן מזין ומעניק לחות לציפורניים יכול להיות יקר
נייר אלומיניום עוזר ללכוד חום ולהגביר את האפקטיביות יכול להיות מבולגן
פצירה חיוני להגשה של שכבת עליון יכול להיות קשה על ציפורניים
Cuticle Pusher דוחף בעדינות לאחור את הציפורניים יכול להיות קשה לשימוש

הסרת לק ג'ל בבית יכולה להיות תהליך מסובך, אבל עם האספקה והטכניקות הנכונות זה יכול להיות תהליך קל ויעיל. הקפידו לאסוף את כל המצרכים הדרושים, להכין את הציפורניים, להשרות אותן באציטון, לגרד את הג'ל, לנקות את הציפורניים ולהעניק לחות לציפורניים. עם השלבים האלה, אתה יכול להסיר בבטחה וביעילות את לק הג'ל שלך בבית. למידע נוסף, צפה בסרטון זה כיצד להסיר לק ג'ל בבית .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן