קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » כיצד לייבש לק ג'ל ללא מנורה

כיצד לייבש לק ג'ל ללא מנורה

כיצד לייבש לק ג'ל ללא מנורה

לק ג'ל ייבוש ללא מנורה: מדריך שלב אחר שלב

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור עמיד לאורך זמן. אבל אם אין לך מנורה לריפוי הלק ג'ל, אולי תחשוב שאי אפשר להגיע לתוצאות שאתה רוצה. למרבה המזל, ניתן להגיע לתוצאות מצוינות ללא מנורה. המשך לקרוא כדי לגלות כיצד לייבש לק ג'ל ללא מנורה.

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

הצעד הראשון לקבלת מניקור נהדר עם לק ג'ל הוא הכנת הציפורניים שלך. התחל על ידי דחיפת הציפורניים שלך לאחור וקיצוץ הציפורניים שלך במידת הצורך. לאחר מכן, השתמש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים לצורה הרצויה לך. לאחר מכן, השתמש במאגר ציפורניים כדי להבריק את הציפורניים עד שהן חלקות. לבסוף, השתמש במגבון נטול מוך כדי לנגב אבק או שמנים מהציפורן.

שלב 2: מרחו את הלק ג'ל

לאחר הכנת הציפורניים, תוכלי להתחיל למרוח את לק הג'ל. התחל עם שכבת בסיס וצבע את הציפורניים שלך, החל מהאמצע ואז התקדם לצדדים. הקפד לכסות את קצוות הציפורניים שלך כדי להבטיח שהלק נצמד לקצוות. הניחו לשכבת הבסיס להתייבש מספר דקות לפני מריחת שכבת הצבע. לאחר שכבת הצבע, הניחו לו להתייבש כדקה לפני מריחת השכבה העליונה. שוב, הקפד לכסות את הקצוות כדי להבטיח שהלק נדבק כראוי.

שלב 3: יבש את הפולנית

כעת לאחר שהלק נמרח, הגיע הזמן לייבש אותו. אם יש לך מנורה, אתה יכול להשתמש בה כדי לרפא את הלק. אבל אם אין לך מנורה, יש דרכים אחרות לייבש את הלק. הדרך הנפוצה ביותר לייבוש הלק היא שימוש במייבש כביסה. התחל על ידי שימוש בהגדרה הקרירה והזז באיטיות את המייבש מעל הציפורניים. הקפידו להזיז את המייבש בתנועות סיבוביות כדי להבטיח שהלק יתייבש באופן שווה. ניתן גם להשתמש במאוורר לייבוש הלק. רק הקפד לשמור על המאוורר נמוך כדי למנוע ניפוח הלק מהציפורן.

שלב 4: סיימו את המניקור

לאחר שהלק מתייבש, אפשר לסיים את המניקור. התחל על ידי שימוש בדוחף לציפורן כדי לדחוף לאחור את הציפורניים שלך. לאחר מכן, השתמש בפצירה כדי לתיוק כל קצוות גסים. לבסוף, השתמש במגבון נטול מוך כדי לנגב אבק או שמנים מהציפורן. המניקור שלך הושלם עכשיו!

ייבוש לק ג'ל ללא מנורה אפשרי ויכול לתת לך תוצאות נהדרות. פשוט עקוב אחר השלבים שלמעלה ותוכל לקבל מניקור נהדר ללא מנורה. למידע נוסף על ייבוש לק ג'ל ללא מנורה,עיין במדריך זה ומצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן