קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » כיצד למרוח לק ג'ל: מדריך שלב אחר שלב

כיצד למרוח לק ג'ל: מדריך שלב אחר שלב

כיצד למרוח לק ג'ל: מדריך שלב אחר שלב

כיצד למרוח לק ג'ל: מדריך שלב אחר שלב

לק ג'ל הוא סוג פופולרי של מניקור שנראה נהדר ומחזיק מעמד במשך שבועות ללא שבבים. מריחת לק ג'ל יכולה להיות מאיימת, אבל עם הכלים והטכניקה הנכונים, תוכלי לקבל תוצאות באיכות סלון בבית. המשך לקרוא למדריך שלב אחר שלב למריחת לק ג'ל.

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

הצעד הראשון למריחת לק ג'ל הוא הכנת הציפורניים שלך. התחל בשיוף ושיוף הציפורניים לצורה הרצויה. דחוף לאחור את הציפורניים שלך והשתמש במסיר לציפורן במידת הצורך. הסר כל שמנים ולכלוך מהציפורניים שלך והשתמש בחומר ניקוי על בסיס אלכוהול כדי לוודא שהציפורניים יבשות לחלוטין.

שלב 2: מרחי שכבת בסיס

לאחר מכן, מרחי שכבת בסיס דקה על הציפורניים שלך. התחילי במרכז הציפורן והברישי את שכבת הבסיס לכיוון הציפורן והקצה. הקפידו לשמור על משיכות המכחול בכיוון אחד והקפידו לא לעבוד יתר על המידה על הלק. ארפא את שכבת הבסיס מתחת למנורת LED או UV למשך הזמן המומלץ.

שלב 3: החל את ה-Color Coat

עכשיו הגיע הזמן למרוח את צבע ציפורני הג'ל האהוב עליך. התחילי באמצע הציפורן והברישי את שכבת הצבע לכיוון הקוטיקולה וקצה הציפורן. אפשר רווח קטן בין הציפורן לבין הלק. הקפד לשמור את משיכות המכחול בכיוון אחד ולרפא את שכבת הצבע מתחת למנורת LED או UV למשך הזמן המומלץ.

שלב 4: מרחי שכבת טופ

לאחר ריפוי שכבת הצבע, מרחי שכבת עליון על הציפורניים שלך. התחילי במרכז הציפורן והברישי את השכבה העליונה לכיוון הציפורן והקצה. הקפידו לשמור על משיכות המכחול בכיוון אחד והקפידו לא לעבוד יתר על המידה על הלק. ארפא את המעיל העליון מתחת למנורת LED או UV למשך הזמן המומלץ.

שלב 5: ניקוי

לאחר שהלק הג'ל שלך נרפא, הגיע הזמן לנקות. השתמש במברשת טבולה באציטון כדי להסיר עודפי לק מסביב לציפורן ולעור. השתמש בשמן לציפורן כדי להזין את ציפורני החתול שלך, והרי! יש לך ציפורניים ג'ל יפות ועמידות לאורך זמן!

טיפים למריחת לק ג'ל

  • השתמש תמיד בשכבה דקה של לק כדי למנוע בעבוע וקילוף.
  • לרפא את הלק למשך הזמן המומלץ כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.
  • השתמש תמיד בשכבת עליון כדי להגן על שכבת הצבע ולעזור ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר.
  • היזהר לא לעבוד יתר על המידה על הלק, כי זה יכול לגרום לבעבוע.
  • אל תשכח להשתמש בשמן לציפורניים כדי להזין את ציפורני החתול שלך.
  • ניתן להסיר לק ג'ל בעזרת מסיר על בסיס אצטון.

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לקבל מניקור עמיד ללא עזרת סלון. עם הכלים והטכניקה הנכונים, תוכלו לקבל תוצאות באיכות סלון בבית. בצע את השלבים שלמעלה ואל תשכח להשתמש בטיפים לקבלת התוצאות הטובות ביותר. עם קצת תרגול, אתה תהיה מקצוען תוך זמן קצר!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן