קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כיצד לייבש פוליש ג'ל: מדריך מקיף

כיצד לייבש פוליש ג'ל: מדריך מקיף

כיצד לייבש פוליש ג'ל: מדריך מקיף

כיצד לייבש פוליש ג'ל: מדריך מקיף

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח בצורה דומה ללק רגיל. הוא משובץ באור UV או LED, המרפא את הלק ומעניק לו גימור מבריק ועמיד לאורך זמן. לק ג'ל יכול להחזיק מעמד עד 3 שבועות כשהוא נמרח כראוי וכשהוא מטופל כראוי.

מדוע חשוב לייבש פוליש ג'ל כראוי?

חשוב לייבש לק ג'ל כמו שצריך כדי שהלק יחזיק כמה שיותר זמן. אם הלק לא מתרפא כראוי, הוא עלול להפוך לשביר ולהתקלף או להתקלף, מה שיוביל לגימור לא אחיד ולאורך חיים קצר יותר של הלק.

כיצד לייבש פוליש ג'ל

ייבוש לק ג'ל הוא תהליך פשוט יחסית, אך יש כמה צעדים שעליך לנקוט כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

שלב 1: מרחו את הלק ג'ל

השלב הראשון הוא מריחת לק ג'ל. הקפידו להשתמש בשכבת בסיס, שתי שכבות בצבע הלק ושכבת עליון. הקפד לרפא כל שכבה עם אור UV או LED בין היישום.

שלב 2: נקה את הלק ג'ל

לאחר שהלק ג'ל נמרח ונרפא, עליך לנקות את הציפורניים עם מגבון נטול מוך וקצת אלכוהול. זה עוזר להסיר עודפי שמנים או שאריות מהציפורניים, מה שעלול לגרום ללק להישבר או להתקלף.

שלב 3: השתמש במייבש ציפורניים

לאחר שהציפורניים נקיות, ניתן להשתמש במייבש ציפורניים לסיום ייבוש הלק הג'ל. ישנם שני סוגים של מייבשי ציפורניים – מאווררים מסורתיים ומנורות UV/LED. מאווררים מסורתיים יניפו אוויר על הציפורניים, בעוד מנורות UV/LED יפלטו אור שיעזור לרפא את הלק.

שלב 4: השתמש בספריי פיניש

לאחר שהציפורניים יבשות, ניתן להשתמש בתרסיס גימור כדי להוסיף שכבת הגנה לציפורניים. תרסיסי גימור עוזרים לאטום את הלק ולהוסיף גימור מבריק. הם גם עוזרים להגן על הציפורניים מפני מים ואלמנטים אחרים.

שלב 5: מרחו שמן לציפורן

השלב האחרון הוא למרוח שמן לציפורן על הציפורניים. שמן לציפורניים עוזר לשמור על לחות הציפורניים ועוזר למנוע מהלק להישבר או להתקלף.

טיפים לייבוש פוליש ג'ל

בעת ייבוש לק ג'ל, יש כמה טיפים מועילים שכדאי לזכור:

1. השתמש במעיל עליון באיכות טובה

שימוש במעיל עליון באיכות טובה יכול לעזור להבטיח שהלק הג'ל שלך יחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר. חפשו שכבות עליות המיועדות במיוחד ללק ג'ל, מכיוון שהם יספקו את התוצאות הטובות ביותר.

2. אל תרפא את הפולני יתר על המידה

חשוב גם לא לרפא יתר על המידה את הלק. זה יכול לגרום ללק להיות שביר ועלול להוביל לשיתובים או קילופים. כאשר משתמשים במנורת UV או LED לייבוש הלק, הקפידו לעקוב אחר ההוראות בקפידה ולא לרפא את הלק במשך זמן רב מדי.

3. הניחו לפולנית להתקבע לפני מריחת טופ-קואט

בעת מריחת השכבה העליונה, הקפידו לתת ללק להתייצב מספר דקות לפני מריחת השכבה העליונה. זה יעזור להבטיח שהשכבה העליונה נדבקת כראוי ללק.

4. אל תדלגו על ספריי הגימור

תרסיסי גימור הם שלב חשוב בתהליך הייבוש, שכן הם עוזרים לאטום את הפוליש ולהגן עליו מפני מים וגורמים אחרים. הקפידו להשתמש תמיד בספריי גימור לאחר ייבוש הלק ג'ל.

סיכום

ייבוש לק ג'ל הוא שלב חיוני להשגת גימור מבריק לאורך זמן. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, תוכל להבטיח שהלק הג'ל שלך יחזיק זמן רב ככל האפשר. זכור להשתמש בשכבת עליון איכותית, אל תרפא יתר על המידה את הלק, תן ללק להתייצב לפני מריחת השכבה העליונה, ותמיד השתמשי בספריי גימור. בעזרת הטיפים הללו תוכלו להשיג לק ג'ל יפהפה ועמיד לאורך זמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן