קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » לק ג'ל שחור מט – כל מה שצריך לדעת!

לק ג'ל שחור מט – כל מה שצריך לדעת!

לק ג'ל שחור מט – כל מה שצריך לדעת!

מהו פוליש ג'ל שחור מאט?

לק ג'ל שחור מט הוא סוג של לק שנמרח בדיוק כמו לק רגיל אבל עם הבדל אחד עיקרי: יש לו גימור מט במקום גימור מבריק. לק ג'ל שחור מט עבה ועמיד יותר מלק רגיל ונרפא תחת מנורת UV או LED. יש לו גם גימור חצי קבוע, מה שאומר שהוא יכול להחזיק מעמד עד כמה שבועות מבלי להישבר או לדהות.

כיצד למרוח פוליש ג'ל שחור מאט

מריחת לק ג'ל שחור מט דומה למריחת לק רגיל. התחל בשיוף ושיוף הציפורניים לצורה הרצויה. לאחר מכן, מרחי שכבת בסיס על כל ציפורן. הקפידו למרוח את שכבת הבסיס בצורה דקה ואחידה. לאחר שהשכבה הבסיסית יבשה, יש למרוח את לק הג'ל השחור המט בשכבות דקות, ולהבטיח כיסוי מלא. לאחר כל שכבה, רפא את הציפורניים שלך מתחת למנורת UV או LED למשך כ-1-2 דקות. לאחר שהלק ג'ל יבש לחלוטין, יש למרוח שכבת כיסוי ולרפא את המעיל העליון למשך 1-2 דקות. ברגע שהציפוי העליון מתרפא, סיימת!

כיצד להסיר פוליש ג'ל שחור מאט

הסרת לק ג'ל שחור מט היא קצת יותר מעורבת מהסרת לק רגיל. כדי להתחיל, צחצחו את פני הציפורן בפצירה. זה יעזור לפרק את המעיל העליון ויקל על הסרה. לאחר מכן, השרו כרית צמר גפן באציטון והניחו אותה על גבי הציפורן. עטפו את הציפורן בנייר כסף כדי לשמור על האצטון במקומו. הניחו לציפורניים להיספג במשך 10-15 דקות, ולאחר מכן הסר את נייר הכסף ואת כרית הכותנה. אתה אמור להיות מסוגל לגרד את הלק ג'ל באמצעות מקל עץ כתום. אם נשארו שאריות, אפשר להסיר אותן בעזרת פצירה.

טיפים למריחת לק ג'ל שחור מט

כדי להבטיח מריחה חלקה ואחידה של לק ג'ל שחור מט, הקפידו להשתמש בשכבות דקות ולרפא כל שכבה מתחת למנורת UV או LED למשך הזמן המתאים. חשוב גם להשתמש בשכבת בסיס טובה ובמעיל עליון כדי להבטיח שהלק הג'ל שלך יחזיק זמן רב ככל האפשר. לבסוף, הקפידו לנקות את הציפורניים לפני מריחת הלק כדי להסיר כל שמנים ולכלוך.

טיפים להסרת לק ג'ל שחור מאט

בעת הסרת לק ג'ל שחור מט, הקפידו להשתמש באציטון ולתת לציפורניים להשרות 10-15 דקות. כמו כן, הקפידו לעטוף את הציפורניים בנייר כסף כדי לשמור על האצטון במקומו. לבסוף, השתמש במקל עץ כתום כדי לגרד את הלק ובפצירה כדי להסיר שאריות.

דעה אישית

לק ג'ל שחור מט הוא אופציה נהדרת אם אתה מחפש לק עמיד יותר, חצי קבוע. זו גם דרך מצוינת להוסיף קצת קצה למראה שלך. תהליך המריחה קצת יותר מעורב מלק רגיל, אבל התוצאות שוות את זה!

שאלות ותשובות

מה ההבדל בין לק ג'ל שחור מט ללק רגיל?

ההבדל העיקרי בין לק ג'ל שחור מט ללק רגיל הוא הגימור. לק ג'ל שחור מט בגימור מט, בעוד שללק רגיל יש גימור מבריק. לק ג'ל שחור מט הוא גם עבה ועמיד יותר מלק רגיל ונרפא תחת מנורת UV או LED.

כמה זמן מחזיק לק ג'ל שחור מט?

לק ג'ל שחור מט יכול להחזיק מעמד עד כמה שבועות מבלי להישבר או לדהות. כדי להבטיח שהלק הג'ל שלכם יחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר, הקפידו להשתמש בבסיס ובציפוי עליון טובים ולמרוח את הלק בשכבות דקות.

כיצד ניתן להסיר לק ג'ל שחור מט?

להסרת לק ג'ל שחור מט, התחל בליטוש של פני הציפורן בפצירה. לאחר מכן, השרו כרית צמר גפן באציטון והניחו אותה על גבי הציפורן. עטפו את הציפורן בנייר כסף כדי לשמור על האצטון במקומו והניחו לציפורניים להשרות 10-15 דקות. לאחר מכן, הסר את נייר הכסף ואת כרית הכותנה וגרד את הלק ג'ל באמצעות מקל עץ כתום. אם נשארו שאריות, אפשר להסיר אותן בעזרת פצירה.

סיכום

לק ג'ל שחור מט הוא אופציה נהדרת אם אתה מחפש לק עמיד יותר, חצי קבוע. הוא עבה ועמיד יותר מלק רגיל ונרפא תחת מנורת UV או LED. מריחת לק ג'ל שחור מט דומה למריחת לק רגיל, אך הקפידו להשתמש בשכבות דקות ולרפא כל שכבה מתחת למנורה לזמן המתאים. הסרת לק ג'ל שחור מט היא קצת יותר מעורבת מהסרת לק רגיל, אבל עם השלבים הנכונים זה יכול להיעשות בקלות. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן