קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » כיצד למרוח ג'ל פוליש בצורה נכונה

כיצד למרוח ג'ל פוליש בצורה נכונה

כיצד למרוח ג'ל פוליש בצורה נכונה

מהו ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שמתרפא מתחת למנורת UV או LED. הוא שונה מלק רגיל בכך שהוא מספק גימור עמיד יותר, עמיד בפני שבבים שיכול להחזיק מעמד במשך שבועות. יש לו גם ברק מבריק שמתחרה במניקור מקצועי.

מכינים את הציפורניים שלך ללק ג'ל

לפני שתוכל להתחיל לצבוע את הציפורניים שלך עם לק ג'ל, אתה צריך לקחת קצת זמן כדי להכין את הציפורניים כראוי. ראשית, עליך לנקות את הציפורניים שלך עם מסיר לק או אלכוהול לשפשוף כדי להסיר כל שמנים או לכלוך. זה חשוב להשגת הגימור הארוך ביותר. ברגע שהציפורניים שלך נקיות, השתמשי בפצירה כדי לעצב את הקצוות של כל ציפורן לצורה הרצויה. חשוב לשייף בכיוון אחד ולא קדימה ואחורה על מנת למנוע פיצול ושבירה. לאחר מכן, השתמשי במאגר כדי להחליק את פני הציפורניים שלך. זה יעזור ללק הג'ל להיצמד טוב יותר. לבסוף, מרחי שכבה דקה של שכבת בסיס על כל ציפורן. זה גם יעזור ללק הג'ל להיצמד טוב יותר וגם להגן על הציפורניים שלך מפני הכתמה.

מריחת ג'ל פוליש

לאחר הכנת הציפורניים, תוכל להתחיל למרוח את לק הג'ל. התחל בניעור בקבוק הלק ג'ל כדי לערבב את הפיגמנטים. לאחר מכן, השתמשי במברשת כדי למרוח שכבה דקה של לק ג'ל על כל ציפורן. חשוב למרוח את הלק בשכבות דקות על מנת למנוע בועות ופסים. לאחר מריחת שכבת הלק הראשונה יש לרפא את הלק למשך 30-60 שניות תחת מנורת UV או LED. זה יקשיח את הלק. אם אתה משתמש במנורת UV, הקפד להרחיק את הידיים והעיניים שלך מהאור.

הוספת צבע

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, אתה יכול להתחיל להוסיף צבע. יש למרוח את הצבע הרצוי בשכבות דקות ולרפא כל שכבה למשך 30-60 שניות לאחר הנחתה. אתה יכול להוסיף כמה שכבות של צבע שתרצה כדי להשיג את המראה הרצוי. לאחר שתסיים להוסיף צבע, מרחי שכבת עליון כדי לאטום את הצבע ולספק גימור מבריק. ארפא שכבה זו למשך 30-60 שניות.

הסרת ג'ל לק

כשאתם מוכנים להסיר את לק הג'ל, השרו צמר גפן באצטון והניחו על כל ציפורן. עטפו כל אצבע בנייר אלומיניום כדי לשמור על צמר הגפן במקומו. תן לזה לשבת במשך 10-15 דקות. לאחר שהלק הג'ל התרכך, אתה יכול להסיר אותו על ידי גירוד בעדינות עם דוחף לציפורן. אם נשאר משהו מהלק, השתמשי בפצירה כדי לשפשף אותו. סיים בשטיפת ידיים במים וסבון.

טיפים למריחת ג'ל לק

בעת מריחת לק ג'ל, יש לזכור כמה טיפים:

  • יש למרוח את הלק בשכבות דקות כדי למנוע בועות ופסים.
  • השתמש תמיד בשכבת בסיס ובמעיל עליון כדי להגן על הציפורניים שלך ולהשיג גימור מבריק.
  • הקפידו לרפא כל שכבה למשך כל הזמן המומלץ.
  • אם אתה משתמש במנורת UV, הרחק את הידיים והעיניים שלך מהאור.
  • בעת הסרת הלק, קח את הזמן והיה עדין.

מריחת לק ג'ל בצורה נכונה יכולה לתת לך מניקור במראה מקצועי שיחזיק מעמד במשך שבועות. אם תעקוב אחר השלבים והטיפים האלה, אתה תהיה בטוח להשיג את מניקור הג'ל המושלם בכל פעם. למידע נוסף, עיין בסרטון ההדרכה המועיל הזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן