קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » כיצד למרוח ג'ל פוליש בצורה נכונה

כיצד למרוח ג'ל פוליש בצורה נכונה

כיצד למרוח ג'ל פוליש בצורה נכונה

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח על הציפורניים ולאחר מכן מתקשה באמצעות מנורת UV או נורת לד. זהו צורה עבה יותר ועמידה יותר של לק שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר. לק ג'ל נמרח בשכבות ויש לרפא אותו בין כל שכבה, לכן חשוב לדעת איך למרוח אותו בצורה נכונה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

כלים שתצטרך

לפני שתתחיל, וודא שיש לך את כל הכלים הדרושים ליצירת מניקור ג'ל מושלם. אלו כוללים:

  • לק ג'ל
  • מעיל בסיס ג'ל
  • מעיל עליון ג'ל
  • מסיר לק
  • כדורי צמר גפן
  • מנורת UV או LED
  • שמן לציפורן
  • מגבונים ללא מוך
  • חוצץ ציפורניים

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

השלב הראשון במריחת לק ג'ל הוא הכנת הציפורניים שלך. התחל בקיצוץ ושיוק הציפורניים לצורה ולאורך הרצויים. ודא שאתה משתמש במאגר ציפורניים כדי להסיר את כל הרכסים על פני הציפורניים שלך.

שלב 2: מרחי שכבת בסיס

לאחר הכנת הציפורניים, הגיע הזמן למרוח את שכבת הבסיס. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת הבסיס של הג'ל על כל הציפורניים שלך. השתמש בתנועת ליטוש קלה כדי לעזור לשכבת הבסיס להיצמד לציפורניים שלך. לאחר מריחת השכבה הראשונה, אפרו את הציפורניים במנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 3: החל את הצבע

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, הגיע הזמן ליישם את הצבע. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של לק ג'ל על כל הציפורניים שלך. שוב, השתמשי בתנועת ליטוש קלה כדי לעזור לצבע להיצמד לציפורניים שלך. לאחר מריחת השכבה הראשונה, אפרו את הציפורניים במנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 4: החל שכבת צבע שנייה

לאחר שהשכבה הראשונה של הצבע נרפאה, הגיע הזמן למרוח שכבה שנייה. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של לק ג'ל על כל הציפורניים שלך. שוב, השתמשי בתנועת ליטוש קלה כדי לעזור לצבע להיצמד לציפורניים שלך. לאחר מריחת השכבה השנייה, אפרו את הציפורניים במנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 5: מרחי שכבת טופ

לאחר שהשכבה השנייה של הצבע נרפאה, זה הזמן למרוח שכבת עליון. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של המעיל העליון של הג'ל על כל הציפורניים שלך. שוב, השתמשי בתנועת ליטוש קלה כדי לעזור לשכבת העליונה להיצמד לציפורניים שלך. לאחר מריחת השכבה העליונה, רפא את הציפורניים שלך במנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 6: נקה ומרח שמן לציפורן

לאחר שהשכבה העליונה נרפאה, הגיע הזמן לנקות את הציפורניים שלך. התחל בלקיחת מגבון נטול מוך וטבילתו במסיר לק. נגב בעדינות כל עודפי לק ג'ל שדלפו על העור שלך. לאחר שתסיימו, מרחו כמה טיפות שמן לציפורן הציפורן כדי לשמור על לחות.

סיכום

לק ג'ל יכול להעניק לציפורניים שלך גימור יפהפה לאורך זמן. כדי ליישם אותו בצורה נכונה, ודא שיש לך את כל הכלים הדרושים והכן את הציפורניים שלך לפני מריחת שכבת בסיס. לאחר מכן, יש למרוח שתי שכבות של צבע ושכבת עליון לפני הניקוי ומריחת שמן לציפורן. בעזרת כמה צעדים פשוטים תוכלי להשיג ציפורניים באיכות סלון בבית.

שאלות ותשובות

ש: האם לק ג'ל בטוח לשימוש?

ת: כן, לק ג'ל בטוח לשימוש כל עוד אתה ממלא אחר ההוראות כראוי. ודא שאתה משתמש במנורת UV או LED הנכונה ולרפא את הציפורניים שלך למשך הזמן המומלץ.

ש: כמה זמן מחזיק לק ג'ל?

ת: לק ג'ל יכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים. כדי שהלק שלך יחזיק מעמד זמן רב יותר, הקפידי למרוח כל שכבה בצורה נכונה ולרפא את הציפורניים למשך פרק הזמן המומלץ.

ש: האם אני יכול למרוח לק ג'ל על בהונות?

ת: כן, אתה יכול למרוח לק ג'ל על בהונותיך. אותם שלבים חלים, עם זאת, יהיה צורך להתאים את זמן הריפוי בהתאם לגודל האצבעות שלך.

ש: היכן אוכל למצוא מידע נוסף?

ת: למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן