קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » כיצד למרוח פוליש ג'ל

כיצד למרוח פוליש ג'ל

כיצד למרוח פוליש ג'ל

היכרות עם ג'ל פוליש

לק ג'ל הוא סוג מיוחד של לק שנרפא תחת אור UV או LED. זה עמיד, עמיד לאורך זמן, ומעניק לציפורניים שלך גימור מבריק גבוה. עם זאת, זה לא קל למריחה כמו לק רגיל, וייתכן שתצטרך קצת תרגול לפני שתבין את זה. מדריך זה יעזור לך ללמוד כיצד למרוח לק ג'ל בצורה נכונה כדי שתוכל ליהנות מהציפורניים היפות שלך במשך שבועות.

מה אתה צריך

לפני שתוכל למרוח לק ג'ל, תצטרך לאסוף כמה אספקה. תצטרכו פצירה ומאגר, דוחף לציפורן, מטלית נטולת מוך, פריימר לציפורניים, שכבת בסיס, שכבת עליון והלק ג'ל. תצטרך גם נורת UV או LED כדי לרפא את הלק.

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

השלב הראשון במריחת לק ג'ל הוא הכנת הציפורניים שלך. התחל בשיוף ושיוף הציפורניים לצורה הרצויה לך. לאחר מכן, השתמש בדוחף הציפורן כדי לדחוף בעדינות את ציפורני החתול שלך לאחור. לאחר מכן, השתמש במטלית נטולת המוך כדי להסיר כל אבק ופסולת מהציפורניים שלך. לבסוף, מרחי פריימר לציפורניים כדי לעזור ללק להיצמד לציפורניים שלך.

שלב 2: מרחי את שכבת הבסיס

לאחר הכנת הציפורניים, הגיע הזמן למרוח את שכבת הבסיס. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת בסיס על כל ציפורן. לאחר מכן, לרפא את שכבת הבסיס תחת תאורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 3: החל את הצבע

עכשיו הגיע הזמן ליישם את הצבע. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של לק ג'ל על כל ציפורן. לאחר מכן, לרפא את הלק תחת אור UV או LED למשך הזמן המומלץ. חזור על שלב זה עד שתשיג את האטימות הרצויה.

שלב 4: מרחי את שכבת העל

לאחר החלת הצבע, הגיע הזמן ליישם את השכבה העליונה. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת עליון על כל ציפורן. לאחר מכן, לרפא את השכבה העליונה תחת אור UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 5: ניקוי

לאחר שהשכבה העליונה מתרפאת, הגיע הזמן לנקות. השתמש במטלית נטולת מוך כדי להסיר עודפי לק מהעור והציפורניים שלך. לאחר מכן, מרחי שמן לציפורניים כדי להזין את הציפורניים והציפורניים שלך.

סיכום

מריחת לק ג'ל היא לא קלה כמו לק רגיל, אבל עם קצת תרגול אפשר להשתלט על זה. על ידי ביצוע המדריך הזה, תוכלי ללמוד כיצד למרוח לק ג'ל כראוי וליהנות מהציפורניים היפות שלך במשך שבועות. למידע נוסף על מריחת לק ג'ל, תוכל לצפות בהדרכות ב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן