קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » כיצד לנקות פוליש ג'ל: מדריך שלב אחר שלב קל

כיצד לנקות פוליש ג'ל: מדריך שלב אחר שלב קל

כיצד לנקות פוליש ג'ל: מדריך שלב אחר שלב קל

מה זה לק ג'ל?

לק ג'ל הוא סוג של לק בעל פיגמנט גבוה ועמיד לאורך זמן. הוא נמרח כמו לק רגיל, אבל נרפא תחת מנורת UV או LED כדי שיתייצב, יתקשה ויחזיק מעמד זמן רב יותר על הציפורניים. בשל תהליך ריפוי זה, לק ג'ל עמיד בפני שבבים ויכול להחזיק עד 3 שבועות על הציפורניים.

מה אתה צריך כדי להסיר פוליש ג'ל

הסרת לק ג'ל קצת שונה מהסרת לק רגיל. כדי להסיר לק ג'ל, תזדקק לכמה חומרים כגון:

  • כדורי צמר גפן
  • פצירה
  • מאגר ציפורניים
  • קוצץ ציפורניים
  • אֲצֵטוֹן

מדריך שלב אחר שלב כיצד להסיר פוליש ג'ל

שלב 1: קובץ וצחצח את הציפורניים

התחילי בניוק השכבה העליונה של לק הג'ל באמצעות פצירה. הקפידו להיות עדינים כדי שלא תפגעו במיטת הציפורן. לאחר הסרת השכבה העליונה, השתמש במאגר ציפורניים כדי להבריק את הציפורניים. זה יעזור להסיר את שאר הלק ג'ל.

שלב 2: השרו את הציפורניים באציטון

השרו צמר גפן באציטון והצמידו אותו אל הציפורניים. עטפו את הציפורניים בנייר כסף כדי לשמור על צמר הגפן במקומו. הניחו לציפורניים להשרות 10-15 דקות. זה יעזור לפרק את הלק ג'ל ויקל על הסרתו.

שלב 3: תפס והסר פוליש ג'ל

בעזרת קוצץ ציפורניים, גזרו את שאר הלק ג'ל. זה יקל על הסרת עיקר הלק ג'ל. לאחר מכן, השתמשו במקלות לציפורן או במקל כתום עץ כדי לגרד בעדינות את שאר הלק ג'ל.

שלב 4: העניקו לחות לציפורניים

לאחר שהלק הג'ל הוסר לחלוטין, השתמשי בשמן לציפורן לחות כדי להזין את הציפורניים. זה יעזור ללחות את הציפורניים ולשמור עליהן בריאות.

סיכום

הסרת לק ג'ל היא קצת יותר מעורבת מהסרת לק רגיל, אבל בהחלט ניתנת לביצוע. כל מה שאתה צריך זה מעט חומרים וקצת סבלנות ותסיר את ציפורני הג'ל שלך תוך זמן קצר. רק הקפידו להיות עדינים וקחו את הזמן שלכם בעת הסרת הלק ג'ל. חשוב גם להרטיב את הציפורניים לאחר תהליך ההסרה. זה יעזור ללחות את הציפורניים ולשמור עליהן בריאות. אם תבצע את השלבים הבאים, תסיר את לק הג'ל שלך תוך זמן קצר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן