קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » כיצד לתקן פוליש ג'ל פילינג

כיצד לתקן פוליש ג'ל פילינג

כיצד לתקן פוליש ג'ל פילינג

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח בכמה שכבות ונרפא בעזרת מנורת UV או LED מיוחדת. הוא נועד להחזיק מעמד הרבה יותר זמן מלק רגיל, והוא הרבה יותר עמיד בפני קילופים ושבבים. לק ג'ל משמש בדרך כלל בסלונים מקצועיים, אך הוא זמין גם בחנויות רבות לשימוש ביתי.

למה ג'ל פוליש מתקלף?

לק ג'ל נועד להחזיק מעמד במשך שבועות, אך הוא יכול להתחיל להתקלף ממגוון סיבות. לרוב, הסיבה לקילוף היא הכנה לא מספקת של הציפורן לפני היישום. אם הציפורן לא מנוקה ומצחצחת כראוי לפני מריחת הלק ג'ל, היא לא תיצמד כמו שצריך ויתחיל להתקלף. בנוסף, איכות הלק ג'ל עצמו יכולה להשפיע על מידת הדבקתו. אם לק הג'ל ישן או שפג תוקפו, הוא לא יידבק כמו שצריך ויתחיל להתקלף.

כיצד לתקן פוליש ג'ל פילינג

אם לק הג'ל שלך מתחיל להתקלף, יש כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לתקן אותו ולשמור על מראה הציפורניים שלך מדהימות.

שלב 1: הכן את הציפורן

הצעד הראשון הוא ניקוי יסודי ושיוף הציפורן. זה יסיר כל שמנים או לכלוך שעלולים למנוע מהלק ג'ל להיצמד כראוי.

שלב 2: מרחי שכבת בסיס

לאחר הכנת הציפורן, השלב הבא הוא מריחת שכבת בסיס. זה יעזור ללק הג'ל להיצמד טוב יותר ולמנוע ממנו להתקלף. הקפד לרפא את שכבת הבסיס עם מנורת UV או LED לפני מריחת הלק ג'ל.

שלב 3: מרחו מחדש את הלק ג'ל

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, ניתן למרוח מחדש את הלק ג'ל. יש למרוח שכבה דקה ולהקפיד לרפא אותה עם המנורה. לאחר ריפוי השכבה הראשונה, ניתן למרוח שכבה שנייה במידת הצורך. שוב, הקפד לרפא את השכבה השנייה לפני שתמשיך הלאה.

שלב 4: מרחי שכבת טופ

השלב האחרון הוא מריחת שכבת עליון. זה יעזור לאטום את הלק ג'ל ולהגן עליו מפני קילוף. לאחר שהשכבה העליונה מתרפאת, לק הג'ל שלך אמור להיות טוב כחדש!

טיפים למניעת קילוף ג'ל לק

כדי למנוע מהלק הג'ל שלך להתקלף, חשוב לנקוט בצעדים הבאים:

  • התחל עם ציפורן נקייה ומלוטשת
  • השתמשו בלק ג'ל איכותי
  • יש למרוח שכבת בסיס ולרפא בעזרת מנורה
  • יש למרוח שכבת עליון ולרפא בעזרת מנורה

ביצוע שלבים אלה יסייע להבטיח שהלק הג'ל שלך נדבק כראוי ונשאר במקומו במשך שבועות.

שאלות ותשובות

ש: האם אני יכול לתקן לק ג'ל פילינג בלי להוריד אותו? ת: כן, אפשר לתקן לק ג'ל פילינג מבלי להוריד אותו. התחל בהכנת הציפורן, ולאחר מכן מרחי שכבת בסיס ורפא אותה עם מנורה. מרחו מחדש את לק הג'ל ורפאו אותו עם המנורה. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו עם המנורה. זה אמור לעזור ללק הג'ל להיצמד טוב יותר ולמנוע ממנו להתקלף. ש: כמה זמן אני צריך לרפא את לק ג'ל עם המנורה? ת: באופן כללי, מומלץ לרפא את הלק ג'ל עם המנורה למשך שתי דקות. עם זאת, הזמן המדויק עשוי להשתנות בהתאם לסוג המנורה שבה אתה משתמש. עיין בהוראות שהגיעו עם המנורה שלך למידע נוסף.

סיכום

אם לק הג'ל שלך מתקלף, אל דאגה – אפשר לתקן! התחל בהכנת הציפורן, ולאחר מכן מרחי שכבת בסיס ורפא אותה עם מנורה. מרחו מחדש את לק הג'ל ורפאו אותו עם המנורה. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו עם המנורה. זה אמור לעזור ללק הג'ל להיצמד טוב יותר ולמנוע ממנו להתקלף. כדי למנוע מלכתחילה לק ג'ל שלך להתקלף, הקפידי להתחיל עם ציפורן נקייה ומלוטשת ולהשתמש בלק ג'ל איכותי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן