קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל ורוד בייבי

כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל ורוד בייבי

כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל ורוד בייבי

מהו לק ג'ל בייבי ורוד?

לק ג'ל ורוד בייבי הוא סוג של לק הנמרח ומייבש באמצעות מכשיר מיוחד פולט אור. ללק הג'ל יש עקביות עבה יותר מלק רגיל, והוא נרפא תחת אור למשך מספר דקות. תהליך זה עוזר ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר מלק רגיל, והוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות.

כיצד למרוח לק ג'ל בייבי ורוד

מריחת לק ג'ל ורוד לתינוק היא קלה יחסית, אבל יש כמה צעדים שעליך לנקוט כדי להבטיח שהציפורניים שלך ייראו ללא רבב. לפני שתתחיל, הקפד לנקות את הציפורניים שלך עם מסיר לק ללא אצטון, שכן זה יכין את הציפורניים שלך ללק הג'ל. לאחר שהציפורניים שלך הוכנו, תוכל להתחיל למרוח את לק הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה ואחידה של הלק על כל ציפורן. וודאו שאתם מצפים את כל הציפורן, כולל הצדדים. לאחר מכן, תצטרך לרפא את הציפורניים שלך תחת נורת LED. משך הזמן שאתה צריך כדי לרפא כל ציפורן יהיה תלוי בסוג האור שבו אתה משתמש, אז הקפד לקרוא את ההוראות במכשיר שלך. לאחר שתרפא את כל הציפורניים שלך, אתה יכול למרוח שכבה שנייה של ג'ל פוליש במידת הצורך. שוב, הקפד לרפא את הציפורניים שלך תחת האור לאחר כל שכבה. לאחר שתסיימו למרוח את השכבה השנייה, תוכלו למרוח שכבה עליונה של לק ג'ל ולרפא אותה תחת האור פעם אחרונה.

טיפים למריחת לק ג'ל ורוד בייבי

אם את משתמשת בלק ג'ל ורוד תינוק בפעם הראשונה, יש כמה טיפים שכדאי לזכור. ראשית, הקפידו לנער את בקבוק הלק ג'ל לפני כל שימוש, שכן זה יעזור לערבב אחיד של הלק. בנוסף, תמיד כדאי להשתמש במברשת חדשה עבור כל שכבת פוליש, שכן זה יעזור להבטיח מריחה חלקה. לבסוף, הקפידי לשמור על האור שלך במרחק עקבי מהציפורניים שלך, שכן זה יעזור להבטיח שהלק יתרפא באופן שווה.

מה לחפש כשקונים לק ג'ל ורוד לתינוק

כאשר קונים לק ג'ל ורוד לתינוק, יש כמה דברים שכדאי לך לחפש. ראשית, הקפד לחפש פוליש נקי מפורמלדהיד, טולואן ודיבוטיל פתלט. מרכיבים אלה ידועים כבעלי פוטנציאל רעילים, ולכן עדיף להימנע מהם במידת האפשר. בנוסף, חפשו פוליש המאושר על ידי ה-FDA האמריקאי, שכן זהו סימן לכך שהלק נבדק ובטוח לשימוש. לבסוף, הקפד לקרוא את ההוראות המצורפות ללק שלך, שכן זה ייתן לך מידע נוסף על אופן השימוש הנכון בו.

סיכום

לק ג'ל ורוד בייבי הוא דרך מצוינת להעניק לציפורניים שלך גימור יפהפה לאורך זמן. מריחת הלק קלה יחסית, אך יש כמה צעדים שכדאי לנקוט כדי להבטיח שהציפורניים שלך ייראו ללא רבב. בעת רכישת הלק, הקפד לחפש אחד נקי ממרכיבים שעלולים להיות רעילים ומאושר על ידי ה-FDA האמריקאי. לטיפים נוספים כיצד למרוח לק ג'ל, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן