קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל עין הרע

כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל עין הרע

כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל עין הרע

מהו לק ג'ל עין הרע?

לק ג'ל לעין הרע הוא סוג של לק אשר תוכנן לחקות את המראה של סמל עין הרע. לרוב הוא מורכב מגוון כחול כהה, שהוא הצבע המסורתי של עין הרע, ומגימור נוצץ נוצץ. השפעת עין הרע נועדה להדוף כל אנרגיה שלילית או מזל רע, ולכן היא בחירה פופולרית עבור אנשים שרוצים להגן על עצמם מכל פגיעה פוטנציאלית.

איך מורחים לק ג'ל לעין הרע?

מריחת לק ג'ל לעין הרע דומה מאוד למריחת לק ג'ל רגיל. ההבדל היחיד הוא שתצטרכו להשתמש בשכבת בסיס מיוחדת לפני שתמרח את הלק ג'ל. הסיבה לכך היא שעיצוב עין הרע צריך להיות מיושם על צבע בסיס כהה. תצטרך גם להשתמש במנורת LED כדי לרפא את הלק ג'ל.

מהם היתרונות של לק ג'ל עין הרע?

אחד היתרונות העיקריים של לק ג'ל לעין הרע הוא שהוא עמיד מאוד. לק הג'ל יישאר על הציפורניים שלך עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זה אומר שלא תצטרך לדאוג שהמניקור שלך יראה עמום או מיושן אחרי כמה ימים. יתרון נוסף של לק ג'ל לעין הרע הוא שהוא מאוד תכליתי. ניתן ליצור מראות שונים בהתאם לצבע ולעיצוב שתבחרו. לדוגמה, אתה יכול לבחור בעיצוב עדין של עין הרע עם גוון כחול בהיר או ללכת על הכל עם עיצוב נועז ונוצץ.

אילו סוגי עיצובים אפשר ליצור עם לק ג'ל לעין הרע?

האפשרויות הן אינסופיות בכל הנוגע ליצירת עיצובים עם לק ג'ל לעין הרע. אתה יכול ללכת על עיצוב קלאסי של עין הרע עם בסיס כחול כהה והדגשים נוצצים. לחלופין, אתה יכול ליצור מראה עדין יותר על ידי שימוש בגוון כחול פסטל והוספה של כמה מבטאים זהב. אתה יכול גם להוסיף סמלים ופרטים נוספים כדי ליצור עיצובים ייחודיים ומושכים את העין.

אילו שילובי צבעים עובדים הכי טוב עם לק ג'ל לעין הרע?

שילובי הצבעים הטובים ביותר עבור לק ג'ל לעין הרע תלויים במראה שאתה הולך אליו. אם אתה מעדיף מראה עדין, אז אתה יכול לבחור בגוון כחול בהיר עם כמה מבטאים זהב. אם אתה רוצה להצהיר, אז אתה יכול ללכת על גוון כחול כהה מודגש עם כמה מבטאים כסופים או לבנים. ניתן גם לערבב ולהתאים צבעים ליצירת עיצובים ייחודיים ומושכים את העין.

סיכום

לק ג'ל לעין הרע הוא הדרך המושלמת ליצור מניקור מהמם. וכשזה מגיע לטרנד עין הרע, האפשרויות הן אינסופיות. עם כל כך הרבה שילובי צבעים ועיצובים לבחירה, אתה יכול ליצור מראה שהוא לגמרי ייחודי ומושך את העין. אז אם את מעוניינת לצאת בהצהרה, אז למה שלא תנסי לק ג'ל לעין הרע?

  • לק ג'ל עמיד לאורך זמן ולא ישתב או ידהה עד שבועיים.
  • ניתן ליצור מראות שונים בהתאם לצבעים ולעיצוב שתבחרו.
  • שילובי הצבעים הטובים ביותר עבור לק ג'ל לעין הרע תלויים במראה שאתה הולך אליו.
  • אתה יכול לערבב ולהתאים צבעים כדי ליצור עיצובים ייחודיים ומושכים את העין.
  • אם את מעוניינת לצאת בהצהרה, אז למה שלא תנסה לק ג'ל לעין הרע?

למידע נוסף והשראה על לק ג'ל לעין הרע, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב !

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן