קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » ציפורניים בריאות » כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל שחור ולבן

כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל שחור ולבן

כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל שחור ולבן

מהו פוליש ג'ל שחור ולבן?

לק ג'ל שחור ולבן הוא סוג של לק שנמרח ולאחר מכן נרפא באמצעות אור UV או LED. בניגוד ללק רגיל, ללק ג'ל יש זמן לבישה ארוך בהרבה, שנמשך עד 3 שבועות. הסיבה לכך היא שזמן הריפוי של לק ג'ל ארוך בהרבה מלק רגיל, מה שגורם לו פחות להישבר או להישחק. ללק ג'ל יש גם את היכולת להחזיק מעמד במים ופעילויות אחרות שבדרך כלל יגרמו ללק רגיל להישבר או לדהות.

היתרונות של פוליש ג'ל שחור ולבן

ללק ג'ל שחור ולבן יש כמה יתרונות על פני לק רגיל. ראשית, יש לו זמן בלאי הרבה יותר ארוך. זה אומר שאת לא צריכה לדאוג לשיתוק או דהייה כמו שהיית עושה עם לק רגיל. בנוסף, מכיוון שתהליך היישום של לק ג'ל ארוך בהרבה, סביר להניח שהוא יישבר, יסדק או יתקלף.

יתרון נוסף של לק ג'ל שחור ולבן הוא שניתן להסירו בקלות רבה יותר מאשר לק רגיל. בניגוד ללק רגיל שיכול לבצע הסרות מרובות עם אצטון, לק ג'ל ניתן להסיר בקלות בכמה שלבים פשוטים. זה עושה את זה הרבה יותר נוח למי שרוצה לשנות את מראה הציפורניים שלה במהירות.

כיצד למרוח פוליש ג'ל שחור ולבן

מריחת לק ג'ל שחור ולבן היא פשוטה למדי. ראשית, תרצה לוודא שהציפורניים שלך נקיות וללא כל שמנים. אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש במסיר לק או אלכוהול. לאחר מכן, תרצו להכין את הציפורניים על ידי דחיפת הציפורניים לאחור ושיוף הציפורן לצורה הרצויה. לאחר הכנת הציפורניים, תוכל להתחיל למרוח את לק הג'ל.

בעת מריחת הלק יש להקפיד על שכבות דקות ואחידות. זה יבטיח שהלק יתרפא כמו שצריך ויחזיק מעמד זמן רב יותר. לאחר שמריחת את הלק, אתה יכול לרפא אותו עם אור UV או LED. תצטרך לרפא כל שכבת פוליש למשך הזמן המומלץ, בדרך כלל 2 דקות לכל שכבה. לאחר ריפוי כל שכבה, ניתן למרוח את השכבה הבאה עד שתגיע לצבע הרצוי. לאחר ריפוי מלא של הלק, תוכלי למרוח שכבה עליונה כדי לאטום את הצבע ולהגן על המניקור שלך.

טיפים למריחת לק ג'ל שחור ולבן

  • השתמש תמיד בשכבות פולניות דקות ואחידות.
  • לרפא כל שכבה לזמן המומלץ.
  • ודא שהציפורניים שלך נקיות וללא שמנים לפני המריחה.
  • מרחי שכבת עליון כדי לאטום את הצבע ולהגן על המניקור שלך.

דברים שיש להימנע מהם בעת מריחת לק ג'ל שחור ולבן

  • מריחת שכבות עבות מדי.
  • לא מרפא כל שכבה למשך הזמן המומלץ.
  • לא מכינים את הציפורניים לפני המריחה.
  • שוכחים למרוח שכבת עליון.

סיכום

לק ג'ל שחור ולבן הוא דרך מצוינת להעניק לציפורניים שלך מראה מקצועי לאורך זמן. תהליך המריחה פשוט וזמן הלבישה ארוך בהרבה מלק רגיל. בנוסף, ניתן להסיר לק ג'ל בקלות בכמה שלבים פשוטים. בעת המריחה, הקפידו להשתמש בשכבות דקות ואחידות ולרפא כל שכבה למשך הזמן המומלץ. לבסוף, הקפד למרוח שכבת עליון כדי לאטום את הצבע ולהגן על המניקור שלך.

שאלות ותשובות

מהי הדרך הטובה ביותר להסיר לק ג'ל שחור ולבן?

הדרך הטובה ביותר להסיר לק ג'ל שחור ולבן היא עם מסיר לק ללא אצטון. לשם כך, פשוט השרו צמר גפן במסיר והצמידו אותו לציפורן למשך מספר דקות. הלק צריך להתחיל לרדת. לאחר הסרת רוב הלק, אתה יכול להשתמש במקל כתום או דוחף לציפורן כדי לגרד בעדינות את הלק שנותר.

באיזו תדירות עלי למרוח מחדש לק ג'ל שחור ולבן?

לק ג'ל שחור ולבן יכול להימשך בדרך כלל עד 3 שבועות, תלוי במידת היישום שלו ובאיזו תדירות הוא נחשף למים. כדי שהמניקור שלך ייראה רענן, עדיף למרוח מחדש את הלק כל 2-3 שבועות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן