קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל שחור עם נצנצים

כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל שחור עם נצנצים

כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל שחור עם נצנצים

סוגי לק ג'ל שחור עם נצנצים

לק ג'ל שחור עם נצנצים הוא דרך מצוינת להוסיף מגע של נצנוץ לציפורניים שלך. בין אם אתה יוצר מראה עדין או משהו נועז יותר, אתה יכול למצוא הרבה סוגים שונים של לק ג'ל שחור עם נצנצים שיתאימו לסגנון שלך. להלן הסוגים השונים של לק ג'ל שחור עם נצנצים שתוכלו לבחור מהם:

  • פתיתי נצנצים
  • אבק נצנצים
  • רצועות נצנצים
  • לקים נצנצים

פתיתי נצנצים הם חתיכות קטנות של חלקיקי נצנצים שמתווספים ללק ג'ל שחור. הם מגיעים במספר גדלים וצבעים שונים, החל מחלקיקים עדינים ועד לגושים גדולים יותר. סוג זה של נצנצים יוצר אפקט עדין ומנצנץ, וניתן לשכב אותו בקלות כדי ליצור מראה נועז יותר. אבק נצנצים הוא סוג עדין יותר של נצנצים שמתווסף ללק הג'ל השחור. סוג זה של נצנצים יוצר מראה רך ועדין יותר, והוא מצוין ליצירת אפקט עדין יותר.רצועות נצנצים הן חתיכות נצנצים גדולות יותר שנמרחות על לק הג'ל השחור. סוג זה של נצנצים יוצר מראה נועז יותר והוא נהדר להצהרה. לקים נצנצים הם שילוב של פתיתי נצנצים ואבק, המעניקים לך את הטוב משני העולמות. סוג זה של נצנצים יוצר מראה עדין ומנצנץ המושלם להוספת מעט נצנוץ לציפורניים שלך.

טכניקות למריחת לק ג'ל שחור עם נצנצים

לאחר שבחרתם את סוג לק ג'ל שחור עם נצנצים בו תרצו להשתמש, הגיע הזמן להתחיל. להלן כמה טיפים וטכניקות למריחת לק ג'ל שחור עם נצנצים:

הכן את הציפורניים

לפני מריחת לק הג'ל השחור עם נצנצים, הקפידו להכין את הציפורניים. התחל בהסרת כל לק קיים ושיוף הציפורניים לצורה הרצויה. לאחר מכן, השתמש במסיר לציפורניים כדי להסיר את כל עודפי הציפורניים.

למרוח את שכבת הבסיס

לאחר הכנת הציפורניים, תוכלי להתחיל למרוח את לק הג'ל השחור. התחל על ידי מריחת שכבת בסיס של לק ג'ל שחור וריפוי עם מנורת UV או LED. הקפד לרפא אותו במשך כל הזמן המומלץ על ידי היצרן.

למרוח את פוליש גליטר

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, אתה יכול להתחיל למרוח את לק הג'ל השחור עם נצנצים. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של לק הג'ל השחור עם נצנצים ואשפרה אותו עם אור UV או LED. הקפד לרפא אותו במשך כל הזמן המומלץ על ידי היצרן.

לסיים עם טופ קואט

לאחר שהלק הג'ל השחור עם נצנצים נמרח ונרפא, הגיע הזמן לסיים עם שכבת עליון. יש למרוח שכבה של שכבה עליון שקופה ולרפא אותה באור UV או LED. הקפד לרפא אותו במשך כל הזמן המומלץ על ידי היצרן.

מדור דעה אישית

לק ג'ל שחור עם נצנצים הוא דרך מצוינת להוסיף מגע של נצנוץ לציפורניים שלך. בין אם את הולכת על מראה עדין או משהו נועז יותר, יש כל כך הרבה לקים ג'ל שחורים עם נצנצים לבחירה. אני אוהבת כמה קל ליצור ציפורניים מהממות עם הלק הזה. בנוסף, הנצנצים מוסיפים בדיוק את הכמות הנכונה של נצנוץ וברק לציפורניים שלך. אם את מחפשת דרך להוסיף קצת גלאם נוסף לציפורניים שלך, לק ג'ל שחור עם נצנצים הוא בהחלט הדרך ללכת. עיין ב-YouTube לכמה מדריכים מעולים כיצד ליישם אותו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן