קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » בחירות הגולשים » כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל של OPI לקנות

כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל של OPI לקנות

כל מה שאתה צריך לדעת על לק ג'ל של OPI לקנות

מהו לק ג'ל של OPI?

לק ג'ל OPI הוא סוג של לק שנוסח בעקביות מיוחדת דמוית ג'ל המאפשרת לו להישאר זמן רב יותר מאשר לק מסורתי. הוא מוחל עם אור UV או LED מיוחד כדי לרפא את הלק ולגרום לו להחזיק מעמד במשך שבועות בכל פעם. לק ג'ל OPI זמין במגוון צבעים, נצנצים וגימורים, מה שהופך אותו למושלם עבור כל סוג של מניקור או פדיקור.

סוגי לק ג'ל של OPI

לק ג'ל של OPI זמין בשני סוגים שונים: UV ו-LED. כל סוג של פוליש נרפא בסוג אחר של אור ויש לו מערך שונה של יתרונות וחסרונות.

לק ג'ל UV

לק ג'ל UV נרפא עם אור UV והוא בדרך כלל הסוג הפופולרי יותר של לק ג'ל OPI. הוא עמיד יותר ועמיד יותר מלק ג'ל LED וזמין במגוון רחב יותר של צבעים ונצנצים. החיסרון הוא שיכול להיות קשה להסירו ודורש שימוש במסיר מיוחד.

לק ג'ל לד

לק ג'ל LED נרפא עם נורת LED ובדרך כלל הוא זול יותר מלק ג'ל UV. זה גם קל יותר להסרה ואינו מצריך שימוש במסיר מיוחד. החיסרון הוא שהוא לא מחזיק מעמד כמו לק ג'ל UV ואינו זמין בכל כך הרבה צבעים ונצנצים.

טיפים למריחת לק ג'ל של OPI

מריחת לק ג'ל של OPI דומה למריחת לק מסורתי, אבל יש כמה טיפים שיכולים לעזור לך להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

הכן את הציפורניים

לפני מריחת לק ג'ל OPI, הקפד להכין את הציפורניים שלך. זה כולל ניקוי שלהם עם חומר ניקוי על בסיס אלכוהול, תיוקם ודחיפת הציפורניים לאחור. זה יעזור ללק להיצמד טוב יותר ולהחזיק מעמד זמן רב יותר.

למרוח את שכבת הבסיס

לאחר הכנת הציפורניים, תוכל להתחיל למרוח את שכבת הבסיס. הקפידו לכסות את כל הציפורן והקפידו לשמור על המעילים דקים. זה יעזור ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר וימנע ממנו להישבר.

תרפא את הפולני

לאחר מריחת שכבת הבסיס, אתה יכול להתחיל לרפא את הלק. הנח את היד או הרגל שלך באור ה-UV או ה-LED והשאיר אותה למשך הזמן המומלץ. זה יעזור ללק לרפא ולגרום לו להחזיק מעמד במשך שבועות בכל פעם.

למרוח את ה-Top Coat

לאחר ריפוי הלק, ניתן להתחיל למרוח את השכבה העליונה. זה יעזור להגן על הלק מפני שבבים ולגרום לו להחזיק מעמד אפילו יותר.

מותגים של לק ג'ל של OPI

OPI הוא אחד המותגים הפופולריים ביותר של לק ג'ל, אבל יש כמה אחרים זמינים. להלן כמה מהמותגים הפופולריים ביותר של לק ג'ל של OPI:

  • צ'יינה גלייז
  • אסי
  • נְשִׁיקָה
  • ג'ליש
  • ג'ליש ספיגה

איפה אפשר לקנות לק ג'ל של OPI

לק ג'ל של OPI זמין ברוב חנויות היופי ובתי המרקחת, כמו גם באינטרנט. כמה מהמקומות הפופולריים ביותר לקנות לק ג'ל של OPI כוללים:

  • אֲמָזוֹנָה
  • Ulta
  • Walmart
  • יַעַד
  • ספורה

השוואה מהירה

סוּג נרפא עם עֲמִידוּת הֲסָרָה צבעים/גליטרים
לק ג'ל UV אור UV גָבוֹהַ קָשֶׁה מגוון רחב
לק ג'ל לד תאורת לד נָמוּך קַל מגוון מוגבל

לק ג'ל OPI הוא בחירה מצוינת עבור כל מניקור או פדיקור. הוא זמין במגוון צבעים ונצנצים ויכול להחזיק מעמד שבועות בכל פעם. כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, הקפידו להכין את הציפורניים שלכם, למרוח את שכבת הבסיס ולרפא את הלק עם אור UV או LED. אתה יכול לקנות לק ג'ל של OPI ברוב חנויות היופי ובתי המרקחת, כמו גם באינטרנט. לטיפים ומידע נוסף, בדוק את סרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן