קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כל מה שאתה צריך לדעת על נייל סטודיו ג'ל לכה

כל מה שאתה צריך לדעת על נייל סטודיו ג'ל לכה

כל מה שאתה צריך לדעת על נייל סטודיו ג'ל לכה

מהי נייל סטודיו ג'ל לכה?

Nail Studio Gel Lacquer הוא סוג של לק שהופך במהירות לחלופה פופולרית ללק מסורתי. זהו סוג לק עמיד ועמיד, שניתן למרוח על הציפורניים ולאחר מכן לרפא עם אור UV או LED ליצירת גימור קשיח. גימור זה עמיד הרבה יותר מלק רגיל ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או קילופים.

כיצד נמרח נייל סטודיו ג'ל לכה?

מריחת נייל סטודיו ג'ל לכה דומה למריחת לק רגיל, אך עם מספר שלבים נוספים. כדי למרוח את הלכה, תחילה תצטרך לנקות ולהכין את הציפורניים שלך על ידי הסרת לק ישן ושיוק הציפורניים. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס של נייל סטודיו ג'ל לקה ולרפא אותו עם אור UV או LED. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, יש למרוח שכבה שנייה של הלכה ולרפא אותה שוב. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותה. לאחר מכן תקבלי מניקור עמיד שיחזיק עד שבועיים ללא שבבים או קילופים.

כיצד מסירים את לכה ג'ל לציפורניים?

הסרת נייל סטודיו ג'ל לכה היא קצת שונה מהסרת לק רגיל. כדי להסיר את ג'ל לכה, תצטרך להשרות צמר גפן באציטון ולאחר מכן ללחוץ אותו על הציפורן. החזיקו את צמר הגפן במקומו למשך כ-10 דקות, ולאחר מכן גרדו בעדינות את לכה הציפורניים בעזרת מקל לציפורן. ייתכן שיהיה עליך לחזור על תהליך זה מספר פעמים כדי להסיר לחלוטין את הלכה.

השוואה מהירה

סוג של פולנית יישום הֲסָרָה עֲמִידוּת
לק רגיל צובעים את הציפורניים ישירות עם הלק השרו צמר גפן במסיר לק והצמידו אותו אל הציפורן יכול להישבר ולקלף תוך מספר ימים
נייל סטודיו ג'ל לכה יש למרוח שכבת בסיס, לצבוע את הציפורניים בלכה, ולרפא כל שכבה באור UV או LED השרו צמר גפן באציטון והצמידו אותו לציפורן למשך 10 דקות, ולאחר מכן גרדו בעדינות בעזרת מקל לציפורן יכול להחזיק עד שבועיים ללא שבבים או קילופים

מהם היתרונות של נייל סטודיו ג'ל לכה?

ל-Nil Studio Gel Lacquer יתרונות רבים על פני לק מסורתי. הוא עמיד יותר ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או קילופים. זה גם נותן לציפורניים שלך מראה מבריק, באיכות סלון, הרבה יותר תוסס מלק רגיל. בנוסף, Nail Studio Gel Lacquer הוא הרבה יותר קל למריחה מאשר לק רגיל, מכיוון שהוא דורש רק שכבה אחת של לק וניתן לרפא אותו עם אור UV או LED.

האם נייל סטודיו ג'ל לכה פוגע בציפורניים?

לא, נייל סטודיו ג'ל לקה אינו פוגע בציפורניים. למעשה, זה באמת יכול לעזור להגן על הציפורניים מפני נזק על ידי מתן שכבת לק חזקה ועמידה שיכולה להחזיק עד שבועיים.

כמה עולה לכה לג'ל נייל סטודיו?

העלות של נייל סטודיו ג'ל לכה משתנה בהתאם למותג ולאיכות המוצר. באופן כללי, הוא יקר יותר מלק רגיל, אבל הוא עדיין משתלם יחסית.

האם אתה יכול למרוח שוב נייל סטודיו ג'ל לכה?

כן, אתה יכול למרוח מחדש Nail Studio Gel Lacquer. כדי לעשות זאת, תחילה תצטרך להסיר את הלכה הקיימת ולאחר מכן להתחיל את תהליך היישום מחדש.

שאלות ותשובות

ש: האם לכה ג'ל לציפורניים מצריך ציוד מיוחד?

ת: כן, Nail Studio Gel Lacquer מצריך אור UV או LED על מנת לרפא את הלק. ללא אור, הלק לא יתקשה ולא יחזיק מעמד עד שבועיים.

ש: האם נייל סטודיו ג'ל לכה מגיע בצבעים שונים?

ת: כן, נייל סטודיו ג'ל לכה מגיע במגוון צבעים שיתאימו לכל סגנון. אתה יכול למצוא מבחר רחב של צבעים באינטרנט או בחנות היופי המקומית שלך.

ש: האם נייל סטודיו ג'ל לכה בטוח לשימוש על ציפורניים טבעיות?

ת: כן, Nail Studio Gel Lacquer בטוח לשימוש על ציפורניים טבעיות. זהו סוג לק עמיד ועמיד שאינו פוגע בציפורניים.

סיכום

נייל סטודיו ג'ל לכה הופך במהירות לחלופה פופולרית ללק מסורתי. זהו סוג לק עמיד ועמיד, שניתן למרוח על הציפורניים ולאחר מכן לרפא עם אור UV או LED ליצירת גימור קשיח. גימור זה עמיד הרבה יותר מלק רגיל ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או קילופים. בנוסף, Nail Studio Gel Lacquer הוא הרבה יותר קל למריחה מאשר לק רגיל, מכיוון שהוא דורש רק שכבה אחת של לק וניתן לרפא אותו עם אור UV או LED. בסך הכל, נייל סטודיו ג'ל לכה היא אופציה מצוינת למי שמחפשת מניקור עמיד לאורך זמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן