קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » אופנת לק ג׳ל » כל מה שאתה צריך לדעת על פוליש ג'ל יד שנייה

כל מה שאתה צריך לדעת על פוליש ג'ל יד שנייה

כל מה שאתה צריך לדעת על פוליש ג'ל יד שנייה

מהו ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח בדומה ללק רגיל, אך לאחר מכן נרפא באמצעות מנורת UV או LED. תהליך זה מסייע לסט הלק, מה שגורם לו להחזיק מעמד הרבה יותר מאשר לק מסורתי. זוהי בחירה פופולרית עבור אנשים שרוצים שהמניקור שלהם יחזיק מעמד במשך שבועות מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל מכונה לפעמים לק ג'ל, לכה לק ג'ל ושלק.

מהם היתרונות של פוליש ג'ל יד שנייה?

רכישת לק ג'ל יד שנייה יכולה להיות דרך מצוינת לחסוך כסף, מכיוון שלרוב זה הרבה יותר זול מקנייה חדשה. זה נכון במיוחד אם אתה מחפש צבע או מותג ספציפי של לק שקשה למצוא בחנויות. קנייה יד שנייה גם עוזרת להפחית את הפסולת, מכיוון שאתה עושה שימוש חוזר בלק במקום לזרוק אותו.

הסרת פוליש ג'ל יד שנייה

הסרת לק ג'ל יד שנייה דומה להסרת לק ג'ל רגיל. תצטרך להתחיל בניילוף השכבה העליונה של הלק, ואז להשרות כרית צמר גפן באציטון וללחוץ אותה על הציפורן למשך מספר דקות. לאחר שהלק התרכך, אתה יכול להשתמש במקל תפוזים כדי לגרד אותו בעדינות.

מה אני צריך כדי לקנות לק ג'ל יד שנייה?

בעת רכישת לק ג'ל יד שנייה, תצטרך לוודא שיש לך את המצרכים הנכונים. תזדקק לפצירה, מקל עץ אורנג', אצטון, מנורת UV או LED, ושכבת בסיס ומעיל עליון. כמו כן, תצטרכו לוודא שהלק במצב טוב, שכן פוליש ישן או פג תוקף לא יתרפא כראוי במנורה.

טיפים למריחת לק ג'ל יד שנייה

מריחת לק ג'ל יד שנייה דומה מאוד למריחת לק ג'ל רגיל. התחל בשיוף ושיוף הציפורניים שלך כדי להכין אותן, ולאחר מכן מרחי שכבת בסיס ושתי שכבות דקות של לק. ודא שהשכבות דקות מספיק כדי להתרפא במנורת UV או LED. כשתסיים, מרחי שכבת עליון ותרפא במנורה.

רשימת הציוד ההכרחי עבור פוליש ג'ל יד שנייה

  • פצירה
  • מקל עץ אורנג'
  • אֲצֵטוֹן
  • מנורת UV או LED
  • מעיל בסיס
  • מעיל עליון

מהם היתרונות והחסרונות של פוליש ג'ל יד שנייה?

לק ג'ל יד שניה יש גם יתרונות וגם חסרונות. הצד החיובי, זוהי דרך מצוינת לחסוך כסף ולהפחית בזבוז. זה גם מאפשר לך להתנסות במגוון צבעים ומותגים של פולנית מבלי שתצטרך לקנות מספר בקבוקים. בצד החיסרון, פוליש יד שנייה עלול לא להחזיק מעמד זמן רב כמו פוליש חדש ויכול להיות קשה למצוא את הגוון או המותג המדויק שאתה מחפש.

שאלות ותשובות

ש: איך אני יודע אם לק ג'ל יד שנייה עדיין טוב?

ת: בדרך כלל אתה יכול לדעת אם לק ג'ל יד שניה עדיין טוב על ידי הסתכלות על הצבע והעקביות. אם הלק עדיין אטום וחלק, הוא אמור להיות בטוח לשימוש. אם הוא יבש ושביר, עדיף לזרוק אותו.

ש: האם לק ג'ל יד שנייה מחזיק לאורך זמן כמו לק חדש?

ת: לק ג'ל יד שנייה יכול להחזיק מעמד בדיוק כמו לק חדש, אבל יכול להיות שהוא לא יחזיק כל כך הרבה זמן בגלל גילו. חשוב לוודא שהלק במצב טוב לפני השימוש בו.

ש: האם אני יכול להשתמש במסיר לק רגיל כדי להסיר לק ג'ל יד שנייה?

ת: לא, מסיר לק רגיל לא יעבוד להסרת לק ג'ל יד שנייה. תצטרך להשתמש באציטון ובמקל תפוזים כדי לגרד בעדינות את הלק.

לק ג'ל יד שנייה יכול להיות דרך מצוינת לחסוך כסף ולקבל מניקור עמיד יותר מאשר לק רגיל. חשוב לוודא שהפוליש תקין לפני השימוש בו ולהצטייד בחומרים מתאימים להסרה. עם אמצעי הזהירות הנכונים, לק ג'ל יד שנייה יכול לספק דרך נוחה וידידותית לסביבה להשיג ציפורניים יפות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן