קולקציית לקים לילדות
חיפוש
דף הבית » המלצות הצוות » כל מה שאתה צריך לדעת על פוליש ג'ל ירוק זית

כל מה שאתה צריך לדעת על פוליש ג'ל ירוק זית

כל מה שאתה צריך לדעת על פוליש ג'ל ירוק זית

מהו פוליש ירוק זית?

לק ג'ל ירוק זית הוא גוון פופולרי להפליא של לק שניתן להשתמש בו ליצירת מספר עיצובי ציפורניים שונים. צבע זה הוא שילוב של גוונים ירוקים וחום, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור אלה שרוצים לנסות משהו קצת שונה מהגווני הורוד והאדום הקלאסיים. ירוק זית הוא בחירה מצוינת עבור כל מי שמחפש מניקור עדין אך מסוגנן.

היתרונות של פוליש ירוק זית

ללק ג'ל ירוק זית יתרונות רבים על פני לק מסורתי. אחד היתרונות הגדולים ביותר הוא שהוא בדרך כלל מחזיק מעמד הרבה יותר מלק מסורתי. לק ג'ל ירוק זית הוא גם עמיד יותר ולא יתקלף או יתקלף בקלות. בנוסף, לק ג'ל אינו מצריך אור UV כמו שסוגים אחרים של לק עושים. זה מקל ונוח יותר ליישום.

כיצד למרוח פוליש ג'ל ירוק זית

מריחת לק ג'ל ירוק זית היא פשוטה יחסית וישירה. ראשית, עליך להקפיד לנקות ולהכין את הציפורניים שלך עם תמיסת הכנה לציפורניים. זה יעזור להבטיח שהלק נדבק היטב ולא יתקלף או יתקלף בקלות. לאחר הכנת הציפורניים, תוכל להתחיל למרוח את הלק. התחל במריחת שכבה דקה של שכבת בסיס ולאחר מכן שתי שכבות דקות של לק ג'ל ירוק זית. סיימו עם שכבת טופ וסיימתם!

אפשרויות עיצוב לפוליש ירוק זית

לאחר שתמרח את לק הג'ל ירוק זית שלך, אתה יכול להיות יצירתי עם העיצוב שלך. כמה אפשרויות עיצוב פופולריות כוללות:

  • מניקור צרפתי – הוסף קצה לבן או עירום לציפורניים שלך למראה קלאסי
  • מניקור אומברה – מערבבים ירוק זית עם גוון בהיר יותר של ירוק לאפקט אומברה יפהפה
  • מניקור נצנצים – הוסיפי קצת ניצוץ לציפורניים שלך עם נצנצים
  • הטבעה – השתמש בלוחות הטבעה לציפורניים כדי להוסיף עיצובים מורכבים לציפורניים שלך
  • ציפורניים מבטאות – צרו עיצוב מושך את העין על ידי הוספת צבע שונה לציפורן אחת או שתיים

ישנן אפשרויות עיצוב רבות ושונות כשמדובר בלק ג'ל ירוק זית. עם קצת יצירתיות, אתה יכול ליצור כמה אמנות ציפורניים מדהימה. לקבלת קצת השראה, עיין במדריכי YouTube כדי לקבל רעיונות למניקור משלך.

סיכום

לק ג'ל ירוק זית הוא גוון פופולרי להפליא שניתן להשתמש בו ליצירת מספר עיצובי ציפורניים שונים. זוהי בחירה מצוינת עבור כל מי שמחפש מניקור עדין אך מסוגנן. בנוסף, לק ג'ל ירוק זית עמיד יותר ולא יתקלף או יתקלף בקלות. מריחת לק ג'ל ירוק זית היא פשוטה ונוחה יחסית, אם כי כדאי להקפיד לנקות ולהכין את הציפורניים עם תמיסת הכנה לציפורניים תחילה. לאחר שתמרחת את לק הג'ל הירוק זית שלך, תוכל להיות יצירתי עם העיצוב שלך, באמצעות מדריכים מיוטיוב להשראה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן